2.
Book of Prayer
٢-
كتاب الصلاة


Chapter on the prostrations of forgetfulness due to addition

باب في سجدتي السهو من الزيادة

Sunan al-Darimi 1536

Narrated Abu Hurairah (RA): The Prophet (ﷺ) prayed the Zuhr or the Asr prayer and offered two rak'ahs in one of them, and then finished it with Taslim. Dhu'l-Yadayn (one having two long hands) Ibn 'Abd 'Amr Ibn Nudhalah Khuza'i, an ally of Banu Zuhrah, said, "O Messenger of Allah! Has the prayer been shortened, or have you forgotten?" The Prophet (ﷺ) said, "Neither have I forgotten, nor has the prayer been shortened." Dhu'l-Yadayn said, "There is something the matter, O Messenger of Allah." So the Messenger of Allah (ﷺ) faced the people and said, "Is what Dhu'l-Yadayn says true?" They replied, "Yes." So the Prophet (ﷺ) stood up and completed his prayer, and none of the narrators told me that, while in that state (of sitting), the Messenger of Allah (ﷺ) performed two prostrations (in their opinion, and Allah knows best), because the people had assured him (that the prayer was incomplete), and he had believed them that the prayer had been shortened.


Grade: Da'if

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے کہا: رسول الله ﷺ نے ظہر یا عصر کی نماز پڑھی اور ان میں سے کسی ایک نماز میں دو رکعت پر سلام پھیر دیا تو ذوالشمالین بن عبد بن عمرو بن نضلۃ خزاعی جو کہ بنوزہرہ کے حلیف تھے، نے کہا: اے اللہ کے رسول! نماز کم ہو گئی ہے یا آپ بھول گئے ہیں؟ رسول الله ﷺ نے فرمایا: ”نہ میں بھولا ہوں اور نہ نماز کم ہوئی ہے۔“ ذوالشمالین نے عرض کیا: کچھ تو ہے اے اللہ کے رسول، چنانچہ رسول اللہ ﷺ لوگوں کی طرف متوجہ ہوئے اور فرمایا: ”کیا ذوالیدین صحیح کہتے ہیں؟“ عرض کیا: جی ہاں، لہٰذا رسول اللہ ﷺ کھڑے ہوئے اور نماز پوری کی، اور کسی راوی نے مجھے نہیں بتایا کہ اسی حالت میں بیٹھے ہوئے اس نماز میں رسول اللہ ﷺ نے دو سجدے کئے (یہ ان کے خیال میں واللہ اعلم) اس لئے کہ لوگوں نے آپ کو یقین دلایا اور آپ نے یقین کر لیا کہ نماز میں کمی رہ گئی (اور صرف دو رکعت پڑھی) ہے۔

Sayyidina Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Zuhar ya Asr ki namaz parhi aur in mein se kisi aik namaz mein do rakat par salam pher diya to Zushshamalein bin Abd bin Amr bin Nazlah Khaza'i jo keh Banu Zahra ke halif thay, ne kaha: Aye Allah ke Rasul! Namaz kam ho gayi hai ya aap bhul gaye hain? Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Na main bhula hun aur na namaz kam hui hai." Zushshamalein ne arz kiya: Kuchh to hai aye Allah ke Rasul, chunancha Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) logon ki taraf mutawajjah huye aur farmaya: "Kya Zulaidadeen sahih kahte hain?" Arz kiya: Jee haan, lahaza Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) kharay huye aur namaz puri ki, aur kisi ravi ne mujhe nahin bataya ki isi halat mein baithe huye is namaz mein Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne do sajde kiye (yeh unke khayal mein Wallahu A'lam) is liye ke logon ne aap ko yaqeen dilaya aur aap ne yaqeen kar liya ke namaz mein kami reh gayi (aur sirf do rakat parhi) hai.

أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ صَالِحٍ، حَدَّثَنِي اللَّيْثُ، حَدَّثَنِي يُونُسُ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ، أَخْبَرَنِي ابْنُ الْمُسَيَّبِ، وَأَبُو سَلَمَةَ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، وَعُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، أَنَّ أَبَا هُرَيْرَةَ قَالَ: صَلَّى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَاةَ الظُّهْرِ أَوْ الْعَصْرِ، فَسَلَّمَ فِي رَكْعَتَيْنِ مِنْ إِحْدَاهُمَا، فَقَالَ لَهُ ذُو الشِّمَالَيْنِ بْنُ عَبْدِ عَمْرِو بْنِ نَضْلَةَ الْخُزَاعِيُّ، وَهُوَ حَلِيفُ بَنِي زُهْرَةَ: أَقُصِرَتْ أَمْ نَسِيتَ يَا رَسُولَ اللَّهِ؟ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:"لَمْ أَنْسَ، وَلَمْ تُقْصَرْ". فَقَالَ ذُو الشِّمَالَيْنِ: قَدْ كَانَ بَعْضُ ذَلِكَ يَا رَسُولَ اللَّهِ، فَأَقْبَلَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى النَّاسِ فَقَالَ:"أَصَدَقَ ذُو الْيَدَيْنِ؟"قَالُوا: نَعَمْ يَا رَسُولَ اللَّهِ، فَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ "فَأَتَمَّ الصَّلَاةَ، وَلَمْ يُحَدِّثْنِي أَحَدٌ مِنْهُمْ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَجَدَ سَجْدَتَيْنِ وَهُوَ جَالِسٌ فِي تِلْكَ الصَّلَاةِ"، وَذَلِكَ فِيمَا نُرَى وَاللَّهُ أَعْلَمُ مِنْ أَجْلِ أَنَّ النَّاسَ يَقَّنُوا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَتَّى اسْتَيْقَنَ.