13.
From the Book of Divorce
١٣-
ومن كتاب الطلاق


Chapter on the Sunnah regarding divorce

باب السنة في الطلاق

NameFameRank
ibn ‘umar Abdullah ibn Umar al-Adwi Sahabi
nāfi‘in Nafi', the freed slave of Ibn Umar Trustworthy, reliable, and famous
mālikun Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
khālid bn makhladin Khalid ibn Mikhlad al-Qutwani Acceptable

Sunan al-Darimi 2299

It is narrated on the authority of Sayyidina Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him and his father) that he divorced his wife while she was menstruating. Sayyidina Umar (may Allah be pleased with him) mentioned this to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). So the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Tell him to take her back and keep her until she becomes pure, then she has her period and then becomes pure again. Then if he wishes, he may keep her, and if he wishes, he may divorce her before having intercourse - so this is the ‘Iddah (waiting period) which Allah has prescribed for women to be divorced in.” (Meaning, this is the time period which Allah has prescribed in His statement: ‘Divorce them for their prescribed period’).


Grade: Sahih

سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے مروی ہے کہ انہوں نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دے دی تو سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے اس کا تذکرہ نبی کریم ﷺ سے کیا، چنانچہ آپ ﷺ نے فرمایا: ”ان سے کہو کہ رجوع کر لیں اور اسے (بیوی کو) اس وقت تک روکے رکھیں کہ طہر شروع ہو جائے، پھر ایام آئیں اور پھر طہر شروع ہو، پھر اگر چاہیں تو اسے اپنے پاس برقرار رکھیں اور چاہیں تو طلاق دے دیں، صحبت و مجامعت کرنے سے پہلے، پس یہ وہ عدت ہے جس کا اللہ تعالیٰ نے حکم دیا ہے کہ اس میں عورتوں کو طلاق دی جائے۔“ (یعنی یہ وہ مدت ہے جس کا حکم ( «فطلقوهن لعدتهن») میں اللہ تعالیٰ نے دیا ہے۔

Sayyidina Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se marvi hai ki unhon ne apni biwi ko halat haiz mein talaq de di to Sayyidina Umar (رضي الله تعالى عنه) ne iska tazkara Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) se kiya, chunancha Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: ”Un se kaho ki ruju kar len aur ise (biwi ko) is waqt tak roke rakhen ki tahur shuru ho jaye, phir ayyam ayen aur phir tahur shuru ho, phir agar chahen to ise apne pass barqarar rakhen aur chahen to talaq de den, suhbat o mujameat karne se pehle, pas ye wo iddat hai jis ka Allah Ta'ala ne hukum diya hai ki is mein auraton ko talaq di jaye.“ (yani ye wo muddat hai jis ka hukum ( «Fattaliqoohunna Li iddatihinna») mein Allah Ta'ala ne diya hai.

أَخْبَرَنَا خَالِدُ بْنُ مَخْلَدٍ، حَدَّثَنَا مَالِكٌ، عَنْ نَافِعٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ: أَنَّهُ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ وَهِيَ حَائِضٌ، فَذَكَرَ ذَلِكَ عُمَرُ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالَ: "مُرْهُ أَنْ يُرَاجِعَهَا وَيُمْسِكَهَا حَتَّى تَطْهُرَ، ثُمَّ تَحِيضُ، ثُمَّ تَطْهُرُ، ثُمَّ إِنْ شَاءَ، أَمْسَكَ، وَإِنْ شَاءَ طَلَّقَ قَبْلَ أَنْ يَمَسَّ، فَتِلْكَ الْعِدَّةُ الَّتِي أَمَرَ اللَّهُ أَنْ يُطَلَّقَ لَهَا النِّسَاءُ".