Introduction
المقدمة
Chapter: Rebuke for seeking knowledge for other than Allah
باب: التوبيخ لمن يطلب العلم لغير الله
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
abī wā’ilin | Shaqiq ibn Salama al-Asadi | Veteran |
‘amman | Anonymous Name | |
‘āṣimin al-ḥwal | Asim al-Ahwal | Thiqah (Trustworthy) |
abū ismā‘īl huw ibrāhīm bn sulaymān al-mu’addib | Ibrahim ibn Sulayman al-Mu'addab | Thiqah (Trustworthy) |
abū ‘ubaydin al-qāsim bn sallāmin | Al-Qasim ibn Salam al-Harawi | Trustworthy, Reliable |
Sunan al-Darimi 378
Sayyiduna Abdullah Masud, may Allah be pleased with him, said: He who seeks knowledge for four things has gone to Hell, or he said something similar (and they are): In order to be arrogant over the scholars by means of that knowledge, or to argue with ignorant fools by means of it, or to turn the faces of the people towards himself by means of it, or to seek something from the rulers by means of that knowledge.
Grade: Da'if
سیدنا عبدالله مسعود رضی اللہ عنہ نے فرمایا: جس نے چار چیزوں کے لئے علم طلب کیا وہ جہنم میں چلا گیا۔ یا اسی طرح کا جملہ کہا (وہ چیزیں یہ ہیں): تاکہ اس علم کے ذریعہ علماء پر گھمنڈ کرے، یا بے وقوف جاہلوں سے اس کے ذریعہ تکرار کرے، لڑے، یا اس کے ذریعہ لوگوں کے (دل) چہرے اپنی طرف موڑ لے، یا اس علم کے ذریعہ امراء سے کچھ حاصل کرے۔
Sayyidna Abdullah Masood (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya: Jis ne chaar cheezon ke liye ilm talab kiya woh jahannam mein chala gaya. Ya isi tarah ka jumla kaha (woh cheezen yeh hain): Taake us ilm ke zariye ulama par ghumand kare, ya be waqoof jaahilon se uske zariye takrar kare, lare, ya uske zariye logon ke (dil) chehre apni taraf mor le, ya us ilm ke zariye umara se kuch hasil kare.
(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا أَبُو عُبَيْدٍ الْقَاسِمُ بْنُ سَلَّامٍ، حَدَّثَنَا أَبُو إِسْمَاعِيل هُوَ إِبْرَاهِيمُ بْنُ سُلَيْمَانَ الْمُؤَدِّبُ، عَنْ عَاصِمٍ الْأَحْوَلِ، عَمَّنْ حَدَّثَهُ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: "مَنْ طَلَبَ الْعِلْمَ لِأَرْبَعٍ، دَخَلَ النَّارَ أَوْ نَحْوَ هَذِهِ الْكَلِمَةِ: لِيُبَاهِيَ بِهِ الْعُلَمَاءَ، أَوْ لِيُمَارِيَ بِهِ السُّفَهَاءَ، أَوْ لِيَصْرِفَ بِهِ وُجُوهَ النَّاسِ إِلَيْهِ، أَوْ لِيَأْخُذَ بِهِ مِنْ الْأُمَرَاءِ".