9.
Book of Prayer
٩-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Section on the Times When Prayer is Forbidden
فَصَلٌ فِي الْأَوْقَاتِ الْمَنْهِيِّ عَنْهَا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
sa‘īd bn abī sa‘īdin | Sa'eed ibn Abi Sa'eed al-Maqburi | Trustworthy |
‘iyāḍ bn ‘abd al-lah al-qurashī | Ayyash ibn Abdullah Al-Qurashi | Acceptable |
ibn wahbin | Abdullah ibn Wahab al-Qurashi | Trustworthy Hafez |
aḥmad bn ‘īsá al-miṣrī | Ahmad ibn Abi Musa al-Masri | Trustworthy |
aḥmad bn ‘alī bn al-muthanná | Abu Ya'la al-Mawsili | Trustworthy, Reliable |
Sahih Ibn Hibban 1550
Abu Hurairah narrated that a man came to the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, and said, “O Messenger of Allah, what hours of the day and night are such that you command me to not pray during them?” The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, “When you have prayed the morning prayer, then refrain from prayer until the sun has risen, for it rises between the horns of Satan. Then prayer is witnessed and attended and accepted until the sun reaches its zenith. When the sun has reached its zenith, then refrain from prayer until the sun declines, for that is the time when Hellfire is heated and the intense heat is from the exhalation of Hellfire. When the sun has declined, then prayer is attended and witnessed and accepted until you have prayed the afternoon prayer. When you have prayed the afternoon prayer, then refrain from prayer until the sun has set, for it sets between the horns of Satan. Then prayer is witnessed and attended and accepted until you have prayed the morning prayer.”
ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ ایک شخص رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں حاضر ہوا اور عرض کی: اللہ کے رسول! رات اور دن کے کن اوقات میں آپ مجھے نماز پڑھنے سے منع فرماتے ہیں؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جب تم نماز فجر پڑھ لو تو سورج نکلنے تک نماز سے رک جاؤ کیونکہ وہ شیطان کے دو سینگوں کے درمیان سے نکلتا ہے۔ پھر نماز گواہ بنائی جاتی ہے اور اس میں شرکت کی جاتی ہے اور قبول کی جاتی ہے یہاں تک کہ سورج اپنے بلند ترین مقام پر پہنچ جائے۔ جب سورج اپنے بلند ترین مقام پر پہنچ جائے تو اس وقت سے لے کر زوال تک نماز سے رک جاؤ کیونکہ اس وقت جہنم کو دہکایا جاتا ہے اور اس کی تیز حرارت جہنم کی لپٹوں سے نکلتی ہے۔ جب سورج ڈھل جائے تو نماز میں شرکت کی جاتی ہے اور اسے دیکھا جاتا ہے اور قبول کیا جاتا ہے یہاں تک کہ تم نماز عصر ادا کر لو۔ جب تم نماز عصر ادا کر لو تو سورج غروب ہونے تک نماز سے رک جاؤ کیونکہ وہ شیطان کے دو سینگوں کے درمیان غروب ہوتا ہے۔ پھر نماز کا مشاہدہ کیا جاتا ہے اور اس میں شرکت کی جاتی ہے اور قبول کیا جاتا ہے یہاں تک کہ تم نماز فجر ادا کر لو۔
Abu Hurairah razi Allah anhu bayan karte hain ke ek shakhs Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ki khidmat mein hazir hua aur arz ki: Allah ke Rasul! Raat aur din ke kin auqat mein aap mujhe namaz parhne se mana farmate hain? Aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: Jab tum namaz fajr parh lo to sooraj nikalne tak namaz se ruk jao kyunki woh shaitan ke do seengon ke darmiyan se nikalta hai. Phir namaz gawah banayi jati hai aur us mein shirkat ki jati hai aur qubool ki jati hai yahan tak ke sooraj apne buland tareen maqam par pahunch jaye. Jab sooraj apne buland tareen maqam par pahunch jaye to us waqt se lekar zawal tak namaz se ruk jao kyunki us waqt jahannam ko dehkaya jata hai aur us ki tez hararat jahannam ki lapton se nikalti hai. Jab sooraj dhal jaye to namaz mein shirkat ki jati hai aur use dekha jata hai aur qubool kiya jata hai yahan tak ke tum namaz asr ada kar lo. Jab tum namaz asr ada kar lo to sooraj ghuroob hone tak namaz se ruk jao kyunki woh shaitan ke do seengon ke darmiyan ghuroob hota hai. Phir namaz ka mushahida kiya jata hai aur us mein shirkat ki jati hai aur qubool kiya jata hai yahan tak ke tum namaz fajr ada kar lo.
أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ الْمُثَنَّى قَالَ حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عِيسَى الْمِصْرِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ عَنْ عِيَاضِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْقُرَشِيِّ عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ رَجُلًا أَتَى رَسُولَ اللَّهِ ﷺ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ أَيُّ سَاعَاتِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ سَاعَةٌ تَأْمُرُنِي أَنْ لَا أُصَلِّيَ فِيهَا؟ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ «إِذَا صَلَّيْتَ الصُّبْحَ فَأَقْصِرْ عَنِ الصَّلَاةِ حَتَّى تَرْتَفِعَ الشَّمْسُ فَإِنَّهَا تَطْلُعُ بَيْنَ قَرْنَيِ الشَّيْطَانِ ثُمَّ الصَّلَاةُ مَشْهُودَةٌ مَحْضُورَةٌ مُتَقَبَّلَةٌ حَتَّى يَنْتَصِفَ النَّهَارُ فَإِذَا انْتَصَفَ النَّهَارُ فَأَقْصِرْ عَنِ الصَّلَاةِ حَتَّى تَمِيلَ الشَّمْسُ فَإِنَّ حِينَئِذٍ تُسَعَّرُ جَهَنَّمُ وَشِدَّةُ الْحَرِّ مِنْ فَيْحِ جَهَنَّمَ فَإِذَا زَالَتِ الشَّمْسُ فَالصَّلَاةُ مَحْضُورَةٌ مَشْهُودَةٌ مُتَقَبَّلَةٌ حَتَّى تُصَلِّيَ الْعَصْرَ فَإِذَا صَلَّيْتَ الْعَصْرَ فَأَقْصِرْ عَنِ الصَّلَاةِ حَتَّى تَغِيبَ الشَّمْسُ فَإِنَّهَا تَغِيبُ بَيْنَ قَرْنَيِ الشَّيْطَانِ ثُمَّ الصَّلَاةُ مَشْهُودَةٌ مَحْضُورَةٌ مُتَقَبَّلَةٌ حَتَّى تُصَلِّيَ الصُّبْحَ»