9.
Book of Prayer
٩-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Section on the Virtue of Congregational Prayer

فَصْلٌ فِي فَضْلُ الْجَمَاعَةُ

Sahih Ibn Hibban 2043

Abu Hurairah narrated that the Messenger of Allah (ﷺ) said, “The prayer of a man in congregation is better than his prayer in his house and in his shop by twenty-five levels. That is because if one of them performs ablution and does it well, then he comes to the mosque with no intention but to pray, then for every step he takes Allah raises him a level in status and removes a sin from him until he enters the mosque. When he enters the mosque, he is in prayer for as long as prayer detains him.”

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”آدمی کی نماز جماعت کے ساتھ اپنے گھر اور اپنی دکان میں پڑھی جانے والی نماز سے پچیس درجے بہتر ہے۔ اس لیے کہ جب آدمی وضو کرتا ہے اور اچھی طرح کرتا ہے، پھر مسجد میں آتا ہے اور اس کا ارادہ نماز کے سوا کچھ نہیں ہوتا، تو اس کے ہر قدم پر اللہ تعالیٰ اس کے درجات بلند فرماتا ہے اور اس کا ایک گناہ معاف فرماتا ہے یہاں تک کہ وہ مسجد میں داخل ہو جاتا ہے۔ اور جب وہ مسجد میں داخل ہوتا ہے تو وہ نماز میں رہتا ہے جب تک اسے نماز روکے رکھے۔“

Hazrat Abu Huraira Radi Allahu Anhu se riwayat hai ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Aadmi ki namaz jamaat ke sath apne ghar aur apni dukaan mein parhi jaane wali namaz se pachchis darje behtar hai. Is liye ki jab aadmi wazu karta hai aur acchi tarah karta hai, phir masjid mein aata hai aur uska irada namaz ke siwa kuchh nahin hota, to uske har qadam par Allah Ta'ala uske darjaat buland farmata hai aur uska ek gunah maaf farmata hai yahan tak ki woh masjid mein dakhil ho jata hai. Aur jab woh masjid mein dakhil hota hai to woh namaz mein rehta hai jab tak use namaz roke rakhe.”

أَخْبَرَنَا أَبُو خَلِيفَةَ الْفَضْلُ بْنُ الْحُبَابِ حَدَّثَنَا مُسَدَّدُ بْنُ مُسَرْهَدِ بْنِ مُسَرْبَلِ بْنِ مُغَرْبَلٍ حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ عَنِ الْأَعْمَشِ عَنْ أَبِي صَالِحٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ «صَلَاةُ الرَّجُلِ فِي جَمَاعَةٍ تَزِيدُ عَلَى صَلَاتِهِ فِي بَيْتِهِ وَصَلَاتِهِ فِي سُوقِهِ خَمْسًا وَعِشْرِينَ دَرَجَةً وَذَلِكَ أَنَّ أَحَدَهُمْ إِذَا تَوَضَّأَ فَأَحْسَنَ الْوُضُوءَ ثُمَّ أَتَى الْمَسْجِدَ لَا يُرِيدُ إِلَّا الصَّلَاةَ لَمْ يَخْطُ خُطْوَةً إِلَّا رَفَعَ اللَّهُ لَهُ بِهَا دَرَجَةً وَحَطَّ عَنْهُ بِهَا خَطِيئَةً حَتَّى يَدْخُلَ الْمَسْجِدَ فَإِذَا دَخَلَ الْمَسْجِدَ كَانَ فِي صَلَاةٍ مَا كَانَتِ الصَّلَاةُ تَحْبِسُهُ»