2.
Book of Revelation
٢-
كِتَابُ الْوَحْيِ
Explanation of How the Revelation Began
بيان كيف بدئ الوَحْيِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
yazīd al-fārisī | Yazid al-Farisi | Unknown |
‘awf bn abī jamīlah | Awf ibn Abi Jamila al-'Arabi | Truthful, accused of predestination and Shiism |
‘uthmān bn al-haytham al-mu’adhdhin | Uthman ibn Umar al-Abdi | Saduq Hasan al-Hadith |
abū khalīfah | Al-Fadl ibn al-Habab al-Jumahi | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنُ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
يَزِيدَ الْفَارِسِيِّ | يزيد الفارسي | مجهول |
عَوْفُ بْنُ أَبِي جَمِيلَةَ | عوف بن أبي جميلة الأعرابي | صدوق رمي بالقدر والتشيع |
عُثْمَانُ بْنُ الْهَيْثَمِ الْمُؤَذِّنُ | عثمان بن عمر العبدي | صدوق حسن الحديث |
أَبُو خَلِيفَةَ | الفضل بن الحباب الجمحي | ثقة ثبت |
Sahih Ibn Hibban 43
Ibn Abbas said, "I asked Uthman bin Affan, 'What made you place Surat al-Anfal and Surat Bara'ah together, when Surat Bara'ah is from the hundreds (i.e. the lengthy Surahs) while Surat al-Anfal is from the Mathani (i.e. the shorter Surahs)? You joined them together although they are different.' Uthman replied, 'Whenever a verse was revealed from the Quran, the Prophet (ﷺ) would call one of his scribes and say to him, "Place it in the Surah where such-and-such is mentioned." Surat al-Anfal was revealed in Medina and Surat Bara'ah was also revealed in Medina towards the end of the Quran's revelation. Then the Messenger of Allah (ﷺ) passed away and he did not tell us where to place it (Surat Bara'ah), but I found its subject matter to be similar to the subject matter of Surat al-Anfal, so I joined them together. We did not write between them the verse: "In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful." So I placed it (Surat Bara'ah) among the seven lengthy Surahs.' "
ابن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عثمان بن عفان رضی اللہ عنہ سے پوچھا کہ آپ نے سورۃ الانفال اور سورۃ براءۃ کو کیوں اکٹھا کر دیا حالانکہ سورۃ براءۃ تو مئين (یعنی لمبی سورتوں) میں سے ہے اور سورۃ الانفال مثانی (یعنی چھوٹی سورتوں) میں سے ہے، آپ نے ان دونوں کو اکٹھا کر دیا حالانکہ یہ دونوں الگ الگ ہیں۔ تو حضرت عثمان رضی اللہ عنہ نے جواب دیا کہ جب بھی قرآن مجید کی کوئی آیت نازل ہوتی تو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم اپنے کسی کاتب کو بلاتے اور ان سے فرماتے کہ اس آیت کو اس سورت میں لکھو جس میں فلاں فلاں چیز کا ذکر ہے۔ سورۃ الانفال مدینہ منورہ میں نازل ہوئی اور سورۃ براءۃ بھی مدینہ منورہ میں قرآن مجید کے نزول کے آخر میں نازل ہوئی پھر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم وفات پا گئے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں یہ نہیں بتایا کہ اسے (سورۃ براءۃ کو) کہاں لکھا جائے تو میں نے اس (سورۃ براءۃ) کا مضمون سورۃ الانفال کے مضمون سے ملتا جلتا پایا تو میں نے ان دونوں کو اکٹھا کر دیا اور ہم نے ان دونوں کے درمیان یہ آیت نہیں لکھی "بسم اللہ الرحمن الرحیم" تو میں نے اسے (سورۃ براءۃ کو) سات لمبی سورتوں میں شامل کر دیا۔
Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma kehte hain ke maine Hazrat Usman bin Affan Radi Allahu Anhu se pucha ke aap ne Surah Al Anfal aur Surah Bara'at ko kyun ek sath kar diya halanke Surah Bara'at to Mi'en (yani lambi suraton) mein se hai aur Surah Al Anfal Musani (yani chhoti suraton) mein se hai, aap ne in donon ko ek sath kar diya halanke ye donon alag alag hain. To Hazrat Usman Radi Allahu Anhu ne jawab diya ke jab bhi Quran Majeed ki koi ayat nazil hoti to Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam apne kisi katib ko bulate aur un se farmate ke is ayat ko is surat mein likho jis mein falan falan cheez ka zikar hai. Surah Al Anfal Madinah Munawwarah mein nazil hui aur Surah Bara'at bhi Madinah Munawwarah mein Quran Majeed ke nuzul ke akhir mein nazil hui phir Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam wafaat pa gaye aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne hamein ye nahin bataya ke ise (Surah Bara'at ko) kahan likha jaye to maine is (Surah Bara'at) ka mazmoon Surah Al Anfal ke mazmoon se milta julta paya to maine in donon ko ek sath kar diya aur hum ne in donon ke darmiyan ye ayat nahin likhi "Bismillah Hir Rehman Nir Raheem" to maine ise (Surah Bara'at ko) saat lambi suraton mein shamil kar diya.
أَخْبَرَنَا أَبُو خَلِيفَةَ حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ الْهَيْثَمِ الْمُؤَذِّنُ حَدَّثَنَا عَوْفُ بْنُ أَبِي جَمِيلَةَ عَنْ يَزِيدَ الْفَارِسِيِّ قَالَ قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ قُلْتُ لِعُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ مَا حَمَلَكُمْ عَلَى أَنْ قَرَنْتُمْ بَيْنَ الْأَنْفَالِ وَبَرَاءَةَ وَبَرَاءَةُ مِنَ الْمِئِينَ وَالْأَنْفَالُ مِنَ الْمَثَانِي فَقَرَنْتُمْ بَيْنَهُمَا؟ فَقَالَ عُثْمَانُ كَانَ إِذَا نَزَلَتْ مِنَ الْقُرْآنِ الْآيَةُ دَعَا النَّبِيُّ ﷺ بَعْضَ مَنْ يَكْتُبُ فَيَقُولُ لَهُ ضَعْهُ فِي السُّورَةِ الَّتِي يُذْكَرُ فِيهَا كَذَا وَأُنْزِلَتِ الْأَنْفَالُ بِالْمَدِينَةِ وَبَرَاءَةُ بِالْمَدِينَةِ مِنْ آخِرِ الْقُرْآنِ فَتُوُفِّيَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ وَلَمْ يُخْبِرْنَا أَيْنَ نَضَعُهَا فَوَجَدْتُ قِصَّتَهَا شَبِيهًا بِقِصَّةِ الْأَنْفَالِ فَقَرَنْتُ بَيْنَهُمَا وَلَمْ نَكْتُبْ بَيْنَهُمَا سَطْرَ «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ» فَوَضَعْتُهَا فِي السَّبْعِ الطُّوَلِ