21.
Book of Military Expeditions
٢١-
كِتَابُ السِّيَرِ


Chapter on Migration

بَابُ الْهِجْرَةِ

Sahih Ibn Hibban 4863

Sufyan narrated from al-A'mash from 'Amr ibn Murrah from 'Abdullah ibn al-Harith from Abu Kathir az-Zubaydi from 'Abdullah ibn 'Amr from the Prophet ﷺ who said: "There are two types of Hijrah. As for the Hijrah of one who is absent, he responds when called and obeys when commanded. And as for the Hijrah of one who is present, it is the more severe of the two in trial and the greater of the two in reward."

''حضرت صفیان رحمۃ اللہ علیہ نے حضرت اعمش رحمۃ اللہ علیہ سے روایت کی، انہوں نے حضرت عمرو بن مرۃ رحمۃ اللہ علیہ سے، انہوں نے حضرت عبداللہ بن الحارث رحمۃ اللہ علیہ سے، انہوں نے حضرت ابو کثیر زبیدی رحمۃ اللہ علیہ سے، انہوں نے حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہما سے روایت کی کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: دو قسم کی ہجرت ہے۔ رہا وہ شخص جو غیر حاضر ہے، وہ جب بلایا جاتا ہے تو لبیک کہتا ہے اور جب حکم دیا جاتا ہے تو اطاعت کرتا ہے۔ اور رہا وہ شخص جو حاضر ہے تو اس کی ہجرت آزمائش میں زیادہ سخت اور اجر و ثواب میں زیادہ عظیم ہے۔''

Hazrat Sufiyan Rehmatullah Alaih ne Hazrat Aamash Rehmatullah Alaih se riwayat ki, unhon ne Hazrat Amr bin Murrah Rehmatullah Alaih se, unhon ne Hazrat Abdullah bin Haris Rehmatullah Alaih se, unhon ne Hazrat Abu Kaثیر Zubaydi Rehmatullah Alaih se, unhon ne Hazrat Abdullah bin Amr Radi Allahu Anhuma se riwayat ki ke Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: Do qisam ki hijrat hai. Raha woh shakhs jo ghair hazir hai, woh jab bulaya jata hai to labbayk kehta hai aur jab hukum diya jata hai to itaat karta hai. Aur raha woh shakhs jo hazir hai to uski hijrat azmaish mein zyada sakht aur ajr o sawab mein zyada azeem hai.

أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ سَلْمٍ الْأَصْبَهَانِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عِصَامِ بْنِ يَزِيدَ قَالَ حَدَّثَنَا أَبِي قَالَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ عَنِ الْأَعْمَشِ عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ عَنْ أَبِي كَثِيرٍ الزُّبَيْدِيِّ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ «الْهِجْرَةُ هِجْرَتَانِ فَأَمَّا هِجْرَةُ الْبَادِي يُجِيبُ إِذَا دُعِيَ وَيُطِيعُ إِذَا أُمِرَ وَأَمَّا هِجْرَةُ الْحَاضِرِ فَهِيَ أَشَدُّهُمَا بَلِيَّةً وَأَعْظَمُهُمَا أَجْرًا»