43.
Book of Prohibitions and Permissions
٤٣-
كِتَابُ الْحَظْرِ وَالْإِبَاحَةِ


Chapter on Humility, Arrogance, and Vanity

بَابُ التَّوَاضُعِ وَالْكِبْرِ وَالْعُجْبِ

Sahih Ibn Hibban 5683

Ibn Mas'ud reported that the Messenger of Allah (ﷺ) disliked ten things: dyeing the grey hair, wearing gold rings, hitting with the heels (in racing), wearing silk (for men), amulets except ruqyah, wearing charms, letting the garment hang below the ankles (for men), (wearing) saffron, beautifying oneself to show off (for unlawful purposes) and withholding excess water (to prevent others from benefiting from it).

حضرت ابن مسعود رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ دس چیزوں کو ناپسند فرماتے تھے: ۱۔ بالوں میں سیاہ رنگ لگانا، ۲۔ سونے کی انگوٹھی پہننا، ۳۔ دوڑ میں ایڑی مارنا، ۴۔ ریشم پہننا (مردوں کا)، ۵۔ دم وغیرہ کرنا سوائے رُقیہ شرعیہ کے، ۶۔ تعویذ پہننا، ۷۔ کپڑے ٹخنوں سے نیچے لٹکانا (مردوں کا)، ۸۔ زعفران کا استعمال (کھانے کے علاوہ)، ۹۔ بناؤ سنگھار کرنا دکھاوے کے لیے (ناجائز مقاصد کے لیے) اور ۱۰۔ ضرورت سے زیادہ پانی روکنا (تاکہ دوسرے اس سے فائدہ نہ اٹھا سکیں)۔

Hazrat Ibn Masood Raziallahu Anhu se riwayat hai ki Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam das cheezon ko napasand farmate thy: 1. Balon mein siyah rang lagana, 2. Sone ki angoothi pehenna, 3. Daur mein eri marna, 4. Resham pehenna (mardon ka), 5. Dum waghaira karna siwaye Ruqya Sharaiya ke, 6. Taweez pehenna, 7. Kapre takhnon se neeche latkana (mardon ka), 8. Zafran ka istemal (khane ke ilawa), 9. Banaao singhaar karna dikhawe ke liye (najaiz maqasid ke liye) aur 10. Zaroorat se zyada pani rokna (taake dusre is se faidah na utha sakein).

أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الدَّغُولِيُّ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى الذُّهْلِيُّ حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ عَبْدِ الْوَارِثِ حَدَّثَنَا مُعْتَمِرُ بْنُ سُلَيْمَانَ وَشُعْبَةُ عَنِ الرُّكَيْنِ بْنِ الرَّبِيعِ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ حَسَّانَ عَنْ عَمِّهِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَرْمَلَةَ عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ «أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ كَرِهَ عَشْرًا تَغْيِيرَ الشَّيْبِ وَخَاتَمَ الذَّهَبِ وَالضَّرْبَ بِالْكِعَابِ وَالرُّقَى إِلَّا بِالْمُعَوِّذَاتِ وَالتَّمَائِمَ وَجَرَّ الْإِزَارِ وَالصُّفْرَةَ وَالتَّبَرُّجَ بِالزِّينَةِ لِغَيْرِ مَحِلِّهَا وَعَزْلَ الْمَاءِ عَنْ مَحِلِّهِ»