49.
Book of Blood Money
٤٩-
كِتَابُ الدِّيَاتِ


Chapter on the Blood Money

بَابُ الْغُرَّةِ

Sahih Ibn Hibban 6020

Abu Huraira reported: Two women of the tribe of Hudhail quarreled with each other. One of them threw a stone at the other, killing her and the child in her womb. They litigated before the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, and the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, judged that the blood money for her unborn child was a slave, a male or female, and he judged that the blood money of the woman was upon her guardian and her children and whoever was behind them would inherit her. Then, al-Hamam ibn al-Nabigha said, “Should I pay blood money for it, O Messenger of Allah, even though it neither ate nor drank, nor spoke, nor cried? Is something like this to be disregarded?” The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, “This is only something the soothsayers have invented,” due to the rhyming prose he had spoken.

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ بنو حذیل کی دو عورتیں آپس میں جھگڑ پڑیں۔ ان میں سے ایک نے دوسری پر پتھر پھینکا جس سے وہ عورت اور اس کے پیٹ میں موجود بچہ دونوں ہلاک ہو گئے۔ ان کے اولیاء نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس لائے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فیصلہ دیا کہ اس کے پیٹ کے بچے کا خون بہا ایک غلام یا لونڈی ہے اور عورت کا خون بہا اس کے ولی اور اس کے بیٹوں پر ہے اور جو ان کے پیچھے ہو گا وہی اس کا وارث ہو گا۔ اس پر حمام بن نابیغہ نے کہا کہ کیا میں اس کا خون بہا بھی ادا کروں یا رسول اللہ حالانکہ اس نے نہ کچھ کھایا نہ پیا اور نہ بولا اور نہ ہی رویا، کیا اس جیسی چیز کا لحاظ کیا جائے گا؟ اس پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: "یہ تو بس کاہنوں کی بات ہے" کیونکہ انہوں نے (حمام نے) قافیہ والی بات کہی تھی۔

Abu Hurairah razi Allah anhu ne bayan kya ke Banu Huzail ki do aurtein aapas mein jhagra parin. Un mein se ek ne dusri par pathar phenka jis se woh aurat aur us ke pait mein mojood bachcha donon halak ho gaye. Un ke auliya Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ke paas laaye aur aap sallallahu alaihi wasallam ne faisla diya ke us ke pait ke bachche ka khoon baha ek ghulam ya laundi hai aur aurat ka khoon baha us ke wali aur us ke beton par hai aur jo un ke peechhe ho ga wohi us ka waris ho ga. Is par Hammam bin Nabeeha ne kaha ke kya main is ka khoon baha bhi ada karoon ya Rasul Allah halanke us ne na kuch khaya na piya aur na bola aur na hi roya, kya is jaisi cheez ka lihaz kya jaye ga? Is par Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: "Yeh to bas kahonon ki baat hai" kyunki unhon ne (Hammam ne) qafiya wali baat kahi thi.

أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ قُتَيْبَةَ قَالَ حَدَّثَنَا حَرْمَلَةُ بْنُ يَحْيَى قَالَ حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ قَالَ أَخْبَرَنَا يُونُسُ عَنِ ابْنِ شِهَابٍ عَنِ ابْنِ الْمُسَيِّبِ وَأَبِي سَلَمَةَ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ اقْتَتَلَتِ امْرَأَتَانِ مِنْ هُذَيْلٍ فَرَمَتْ إِحْدَاهُمَا الْأُخْرَى بِحَجَرٍ فَقَتَلَتْهَا وَمَا فِي بَطْنِهَا فَاخْتَصَمُوا إِلَى رَسُولِ اللَّهِ ﷺ «فَقَضَى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ أَنَّ دِيَةَ جَنِينِهَا غُرَّةٌ عَبْدٌ أَوْ وَلِيدَةٌ وَقَضَى بِدِيَةِ الْمَرْأَةِ عَلَى عَاقِلَتِهَا وَيَرِثُهَا وَلَدُهَا وَمَنْ تَبِعَهُمْ» فَقَالَ حَمَلُ بْنُ النَّابِغَةِ أَنَدِي يَا رَسُولَ اللَّهِ؟ كَيْفَ أَغْرَمُ مَنْ لَا أَكَلَ وَلَا شَرِبَ وَلَا نَطَقَ وَلَا اسْتَهَلَّ فَمِثْلُ هَذَا يُطَلُّ؟ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ «إِنَّمَا هَذَا مِنْ أَحْدَاثِ الْكُهَّانِ» مِنْ أَجْلِ سَجْعِهِ الَّذِي سَجَعَ