12.
The Chapters on Business Transactions
١٢-
كتاب التجارات


59
Chapter: Payment In Advance For A Known Amount Or A Known Weight To Be Delivered At A Known Time

٥٩
باب السَّلَفِ فِي كَيْلٍ مَعْلُومٍ وَوَزْنٍ مَعْلُومٍ إِلَى أَجَلٍ مَعْلُومٍ

Sunan Ibn Majah 2280

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that when the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) came (to Al-Madinah), they used to pay in advance for dates, two or three years in advance. He said, ‘whoever pays in advance for dates, let him pay for a known amount or a known weight, to be delivered at a known time.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ مدینہ تشریف لائے، اس وقت اہل مدینہ دو سال اور تین سال کی قیمت پہلے ادا کر کے کھجور کی بیع سلف کیا کرتے تھے، آپ ﷺ نے فرمایا: جو کھجور میں بیع سلف کرے یعنی قیمت پیشگی ادا کر دے تو اسے چاہیئے کہ یہ بیع متعین ناپ تول اور مقررہ میعاد پر کرے ۔

Abdul'lah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Madinah tashreef laye, is waqt Ahl-e-Madinah do saal aur teen saal ki qimat pehle ada kar ke khajoor ki bay-e-slaf kiya karte the, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Jo khajoor mein bay-e-slaf kare yani qimat peshgi ada kar de to use chahiye ke yeh bay-e-muta'yin nap tol aur muqarrar mi'aad par kare

حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ عَمَّارٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ كَثِيرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي الْمِنْهَالِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَدِمَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُمْ يُسْلِفُونَ فِي التَّمْرِ السَّنَتَيْنِ وَالثَّلَاثَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ مَنْ أَسْلَفَ فِي تَمْرٍ، ‏‏‏‏‏‏فَلْيُسْلِفْ فِي كَيْلٍ مَعْلُومٍ وَوَزْنٍ مَعْلُومٍ إِلَى أَجَلٍ مَعْلُومٍ .

Sunan Ibn Majah 2281

Muhammad bin Hamzah bin Yusuf bin Abdullah bin Salam narrated from his father, that his grandfather Abdullah bin Salam (رضي الله تعالى عنه) said that a man had come to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and said, 'The tribe of Banu so-and- so, who were descended from the Jews, have become Muslim, and they are starving, and I am afraid that they may apostatize.’ The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘who has something with him?’ A Jewish man said, ‘I have such and such, and he named it, and I think he said three hundred Dinar for such and such an amount (of produce) from the garden of the tribe of Banu so-and-so.’ The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘for such and such a price at such and such a time, but not from the garden of the tribe of Banu so-and- so.’


Grade: Da'if

عبداللہ بن سلام رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ ایک شخص نبی اکرم ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوا، اور اس نے آ کر عرض کیا: فلاں قبیلہ کے یہودی مسلمان ہو گئے ہیں، اور وہ بھوک میں مبتلا ہیں، مجھے ڈر ہے کہ کہیں وہ مرتد نہ ہو جائیں، اس پر نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: کسی کے پاس کچھ نقدی ہے ( کہ وہ ہم سے بیع سلم کرے ) ؟ ایک یہودی نے کہا: میرے پاس اتنا اور اتنا ہے، اس نے کچھ رقم کا نام لیا، میرا خیال ہے کہ اس نے کہا: میرے پاس تین سو دینار ہیں، اس کے بدلے میں بنی فلاں کے باغ اور کھیت سے اس اس قیمت سے غلہ لوں گا، آپ ﷺ نے فرمایا: قیمت اور مدت کی تعیین تو منظور ہے لیکن فلاں کے باغ اور کھیت کی جو شرط تم نے لگائی ہے وہ منظور نہیں ۔

Abdul-Allah bin Salam (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke ek shakhs Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki khidmat mein haazir hua, aur us ne a kar arz kiya: Falan qabila ke yahudi musalman ho gaye hain, aur woh bhookh mein mubtala hain, mujhe dar hai ke kahin woh murtad na ho jaen, is par Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Kisi ke pass kuchh naqdi hai (ke woh hum se bai salm kare)? Ek yahudi ne kaha: Mere pass itna aur itna hai, us ne kuchh raqam ka nam liya, mera khyal hai ke us ne kaha: Mere pass teen soo dinar hain, is ke badle mein bani falan ke bagh aur khet se is is qimat se ghalla loon ga, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Qimat aur muddat ki tayin to manzoor hai lekin falan ke bagh aur khet ki jo shart tum ne lagi hai woh manzoor nahin

حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ حُمَيْدِ بْنِ كَاسِبٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ بْنُ مُسْلِمٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ حَمْزَةَ بْنِ يُوسُفَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَلَامٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَدِّهِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَلَامٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ جَاءَ رَجُلٌ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ إِنَّ بَنِي فُلَانٍ أَسْلَمُوا لِقَوْمٍ مِنْ الْيَهُودِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنَّهُمْ قَدْ جَاعُوا، ‏‏‏‏‏‏فَأَخَافُ أَنْ يَرْتَدُّوا، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ مَنْ عِنْدَهُ ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَجُلٌ مِنْ الْيَهُودِ:‏‏‏‏ عِنْدِي كَذَا وَكَذَا لِشَيْءٍ قَدْ سَمَّاهُ أُرَاهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ ثَلاثُ مِائَةِ دِينَارٍ بِسِعْرِ كَذَا وَكَذَا مِنْ حَائِطِ بَنِي فُلَانٍ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ بِسِعْرِ كَذَا وَكَذَا إِلَى أَجَلِ كَذَا وَكَذَا وَلَيْسَ مِنْ حَائِطِ بَنِي فُلَانٍ .

Sunan Ibn Majah 2282

Abu Mujalid narrated, ‘Abdullah bin Shaddad and Abu Barzah had a dispute about paying in advance. They sent me to Abdullah bin Abu Awfa (رضي الله تعالى عنه) to ask him about it. He said, ‘we used to make payments in advance at the time of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) and the time of Abu Bakr and Umar (رضي الله تعالى عنهم), for wheat, barley, raisins and dates, to people who did not yet possess those things.’ I asked Ibn Abza, and he said something similar.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن ابی مجالد کہتے ہیں کہ عبداللہ بن شداد اور ابوبرزہ رضی اللہ عنہما کے درمیان بیع سلم کے سلسلہ میں جھگڑا ہو گیا، انہوں نے مجھے عبداللہ ابن ابی اوفی رضی اللہ عنہ کے پاس بھیجا، میں نے جا کر ان سے اس کے سلسلے میں سوال کیا تو انہوں نے کہا: ہم رسول اللہ ﷺ کے عہد میں اور ابوبکرو عمر رضی اللہ عنہما کے عہد میں گیہوں، جو، کشمش اور کھجور میں ایسے لوگوں سے بیع سلم کرتے تھے جن کے پاس اس وقت مال نہ ہوتا، پھر میں نے ابن ابزیٰ رضی اللہ عنہ سے سوال کیا، تو انہوں نے بھی ایسے ہی کہا۔

Abdul-Allah bin Abi Majald kehte hain ke Abdul-Allah bin Shudad aur Abu Barza ( (رضي الله تعالى عنه) aa ke darmiyan bey slem ke silsile mein jhagra ho gaya, unhon ne mujhe Abdul-Allah bin Abi Aofi (رضي الله تعالى عنه) ke pas bheja, main ne ja kar un se is ke silsile mein sawal kiya to unhon ne kaha: Hum Rasool-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke ahd mein aur Abu Bakr o Umar ( (رضي الله تعالى عنه) aa ke ahd mein gehun, jo, kishmish aur khajoor mein aise logoon se bey slem karte the jin ke pas is waqt maal nah hota, phir main ne Ibn Abza (رضي الله تعالى عنه) se sawal kiya, to unhon ne bhi aise hi kaha.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏ وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ يَحْيَى، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي الْمُجَالِدِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ أَبِي الْمُجَالِدِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ امْتَرَى عَبْدُ اللَّهِ بْنُ شَدَّادٍ وَأَبُو بُرْدَةَ فِي السَّلَمِ فَأَرْسَلُونِي إِلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي أَوْفَى، ‏‏‏‏‏‏فَسَأَلْتُهُ؟، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ كُنَّا نُسْلِمُ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَهْدِ أَبِي بَكْرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعُمَرَ فِي الْحِنْطَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّعِيرِ، ‏‏‏‏‏‏وَالزَّبِيبِ، ‏‏‏‏‏‏وَالتَّمْرِ، ‏‏‏‏‏‏عِنْدَ قَوْمٍ مَا عِنْدَهُمْ فَسَأَلْتُ ابْنَ أَبْزَى، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ مِثْلَ ذَلِكَ.