9.
The Chapters on Marriage
٩-
كتاب النكاح


37
Chapter: There is no breastfeeding after weaning

٣٧
باب لاَ رِضَاعَ بَعْدَ فِصَالٍ

NameFameRank
zaynab bint abī slmh Zaynab bint Umm Salama al-Makhzumiya Younger Sahabiyat
abū ‘ubaydah bn ‘abd al-lah bn zam‘ah Abu Ubaydah ibn Abd Allah al-Qurashi Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith)
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
wa‘uqaylin Aqeel ibn Khalid al-Aili Trustworthy, Firm
yazīd bn abī ḥabībin Yazid ibn Qays al-Azdi Trustworthy jurist and he used to narrate longer narrations
‘abd al-lah bn lahī‘ah Abdullah ibn Lahi'ah Al-Hadrami Weak in Hadith
muḥammad bn rumḥin al-miṣrī Muhammad ibn Rumh al-Tujibi Thiqah Thabt

Sunan Ibn Majah 1947

Zainab bint Abi Salama (رضي الله تعالى عنها) narrated that the wives of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) all differed with Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) and refused to allow anyone with ties of breastfeeding like Salim (رضي الله تعالى عنه), the freed salve of Abu Hudhaifah (رضي الله تعالى عنه), to meet them. They said, ‘how do we know? That may be a concession granted only to Salim (رضي الله تعالى عنه).’


Grade: Sahih

زینب بنت ابی سلمہ رضی اللہ عنہا سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ کی ساری بیویوں نے اس مسئلہ میں ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کی مخالفت کی، اور انہوں نے انکار کیا کہ سالم مولی ابوحذیفہ رضی اللہ عنہ جیسی رضاعت کوئی کر کے ان کے پاس آئے جائے، اور انہوں نے کہا: ہمیں کیا معلوم شاید یہ صرف سالم کے لیے رخصت ہو۔

Zainab bint Abi Salma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki sari biwiyon ne is masla mein Ummul Momineen Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki mukhalafat ki, aur unhon ne inkar kiya ke Salim Maula Abu Huzaifa (رضي الله تعالى عنه) jaisi ridaat koi kar ke un ke pas aaye jaaye, aur unhon ne kaha: hamen kya maloom shayad yeh sirf Salim ke liye rukhsat ho.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ رُمْحٍ الْمِصْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ لَهِيعَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، ‏‏‏‏‏‏ وَعُقَيْلٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ شِهَابٍ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنِي أَبُو عُبَيْدَةَ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَمْعَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أُمِّهِ زَيْنَبَ بِنْتِ أَبِي سَلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهَا أَخْبَرَتْهُ:‏‏‏‏ أَنَّ أَزْوَاجَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كُلَّهُنَّ خَالَفْنَ عَائِشَةَ وَأَبَيْنَ أَنْ يَدْخُلَ عَلَيْهِنَّ أَحَدٌ بِمِثْلِ رَضَاعَةِ سَالِمٍ مَوْلَى أَبِي حُذَيْفَةَ ، ‏‏‏‏‏‏وَقُلْنَ:‏‏‏‏ وَمَا يُدْرِينَا لَعَلَّ ذَلِكَ كَانَتْ رُخْصَةً لِسَالِمٍ وَحْدَهُ.