25.
Chapters on Hajj Rituals
٢٥-
كتاب المناسك
27
Chapter: Touching the Black Stone
٢٧
باب اسْتِلاَمِ الْحَجَرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
sa‘īd bn jubayrin | Saeed bin Jubair al-Asadi | Trustworthy, Established |
ibn khuthaymin | Abdullah ibn Uthman al-Qari | Acceptable |
‘abd al-raḥīm al-rāzī | Abdul Rahim bin Sulaiman Al-Kinani | Trustworthy Haafiz |
suwayd bn sa‘īdin | Suwayd ibn Sa'id al-Harawi | Truthful but errs frequently |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ | سعيد بن جبير الأسدي | ثقة ثبت |
ابْنِ خُثَيْمٍ | عبد الله بن عثمان القاري | مقبول |
عَبْدُ الرَّحِيمِ الرَّازِيُّ | عبد الرحيم بن سليمان الكناني | ثقة حافظ |
سُوَيْدُ بْنُ سَعِيدٍ | سويد بن سعيد الهروي | صدوق يخطئ كثيرا |
Sunan Ibn Majah 2944
Sa’eed bin Jubair narrrated that he heard Ibn Abbas (رضي الله تعالی عنہ) say that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘this Stone will be brought on the Day of Resurrection, and it will be given two eyes with which to see, and a tongue with which to speak, and it will bear witness for those who touched it in sincerity.’
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: یہ پتھر قیامت کے دن آئے گا اس کی دو آنکھیں ہوں گی جن سے وہ دیکھ رہا ہو گا، ایک زبان ہو گی جس سے وہ بول رہا ہو گا، اور گواہی دے گا اس شخص کے حق میں جس نے حق کے ساتھ اسے چھوا ہو گا ۔
Abdul'lah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasul'ullah sall'Allahu alaihi wa sallam ne farmaya: yeh pathhar qiyamat ke din aayega is ki do aankhen hongi jin se woh dekh raha hoga, ek zaban hogi jis se woh bol raha hoga, aur gawah dega is shakhs ke haq mein jis ne haq ke sath use chhua hoga
حَدَّثَنَا سُوَيْدُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحِيمِ الرَّازِيُّ، عَنْ ابْنِ خُثَيْمٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، قَالَ: سَمِعْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ، يَقُولُ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: لَيَأْتِيَنَّ هَذَا الْحَجَرُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَهُ عَيْنَانِ يُبْصِرُ بِهِمَا، وَلِسَانٌ يَنْطِقُ بِهِ، يَشْهَدُ عَلَى مَنْ يَسْتَلِمُهُ بِحَقٍّ .