25.
Chapters on Hajj Rituals
٢٥-
كتاب المناسك


84
Chapter: The Hajj of the Messenger of Allah (saws)

٨٤
باب حَجَّةِ رَسُولِ اللَّهِ ـ صلى الله عليه وسلم ـ

Sunan Ibn Majah 3075

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘we went out with the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) for Hajj in three ways. Some of us began the Talbiyah for Hajj and Umrah together, some of us began the Talbiyah for Hajj on its own, and some of us began the Talbiyah for Umrah on its own. Those who began the Talbiyah for Hajj and Umrah together did not exit Ihram at all until they had completed the rites of Hajj. Those who began the Talbiyah for Hajj on their own did not exit ihram at all until they had completed the rites of Hajj. And those who began the Talbiyah for Umrah on their own circumambulated the House and ran between Safa and Marwah, then whatever had been forbidden to them became permissible until the time for Hajj came.’


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ ہم رسول اللہ ﷺ کے ساتھ حج کے لیے تین صورتوں میں نکلے، ہم میں تین قسم کے لوگ تھے، کچھ لوگوں نے آپ کے ساتھ حج اور عمرہ دونوں کا تلبیہ پکارا، اور کچھ لوگوں نے حج افراد کا، اور کچھ لوگوں نے صرف عمرہ کا، جنہوں نے حج اور عمرہ دونوں کا تلبیہ ایک ساتھ پکارا تھا ( یعنی قران کیا تھا ) وہ حج کے سارے مناسک پورے کر لینے کے بعد حلال ہوئے، اور جس نے حج افراد کا تلبیہ پکارا تھا اس کا بھی یہی حال رہا، وہ بھی اس وقت تک حلال نہیں ہوا جب تک حج کے سارے مناسک پورے نہ کر لیے، اور جس نے صرف عمرہ کا تلبیہ پکارا تھا وہ خانہ کعبہ کا طواف اور صفا و مروہ کی سعی کر کے حلال ہو گیا، یہاں تک کہ ( یوم الترویہ کو ) نئے سرے سے حج کا احرام باندھا۔

ummul momineen aishah radiallahu anha kehtee hain ke hum rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke saath hajj ke liye teen suraton mein nikle, hum mein teen qism ke log the, kuchh logon ne aap ke saath hajj aur umrah dono ka talbiyah pukara, aur kuchh logon ne hajj afrad ka, aur kuchh logon ne sirf umrah ka, jin hon ne hajj aur umrah dono ka talbiyah ek saath pukara tha ( yani quran kiya tha ) woh hajj ke sare manasik pure kar lene ke baad halal hue, aur jis ne hajj afrad ka talbiyah pukara tha us ka bhi yahi haal raha, woh bhi us waqt tak halal nahin hua jab tak hajj ke sare manasik pure nah kar liye, aur jis ne sirf umrah ka talbiyah pukara tha woh khana kaba ka tawaf aur safa o marwa ki saee kar ke halal ho gaya, yahan tak ke ( yaum al tarwiyah ko ) nye sare se hajj ka ihram bandha.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ الْعَبْدِيُّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنِي يَحْيَى بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَاطِبٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ خَرَجْنَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِلْحَجِّ عَلَى أَنْوَاعٍ ثَلَاثَةٍ:‏‏‏‏ فَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِحَجٍّ وَعُمْرَةٍ مَعًا، ‏‏‏‏‏‏وَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِحَجٍّ مُفْرَدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ مُفْرَدَةٍ، ‏‏‏‏‏‏فَمَنْ كَانَ أَهَلَّ بِحَجٍّ وَعُمْرَةٍ مَعًا لَمْ يَحْلِلْ مِنْ شَيْءٍ مِمَّا حَرُمَ مِنْهُ حَتَّى يَقْضِيَ مَنَاسِكَ الْحَجِّ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ أَهَلَّ بِالْحَجِّ مُفْرَدًا لَمْ يَحْلِلْ مِنْ شَيْءٍ مِمَّا حَرُمَ مِنْهُ حَتَّى يَقْضِيَ مَنَاسِكَ الْحَجِّ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ مُفْرَدَةٍ فَطَافَ بِالْبَيْتِ وَبَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ حَلَّ مَا حَرُمَ منْهُ حَتَّى يَسْتَقْبِلَ حَجًّا .