Sayyiduna Jabir bin Abdullah (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said to us: "At night, close your doors, tie your water skins, cover your utensils, and extinguish your lamps, for Satan does not open a closed (door), nor does he untie a rope, nor does he lift a lid. And sometimes a mouse burns down the house of its inhabitants by setting fire to it. And keep your animals and your family (children) inside from sunset until the darkness of 'Isha' disappears." The Imam (may Allah have mercy on him) said that our teacher Yusuf told us that "Fahuwat-ul-'Isha'" is a mispronunciation. The original word is "Fajuwat-ul-'Isha'" which means "the intensity of the darkness of 'Isha'." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that in this hadith there is evidence that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered the covering of utensils and the tying of water skins because Satan does not untie the knot of a water skin nor does he lift the lid of a utensil. Therefore, leaving utensils uncovered is not an act of disobedience to Allah, nor is it because leaving utensils uncovered makes the water impure. This is because the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When Satan finds a water skin open, he drinks from it." This is similar to the fact that when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered the tying of water skins and the covering of utensils and stated that Satan drinks from an open water skin, then it is evident that when he finds a utensil uncovered, he will also drink from it. The Imam (may Allah have mercy on him) said that this hadith has been narrated to us, which I have mentioned, that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If Satan finds an open water skin, he will drink from it."
Grade: Sahih
سیدنا جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ ہمیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”(رات کے وقت) اپنے دروازے بند کرو، مشکیزے باندھ دو، برتن ڈھانپ دو،چراغ بجھا دو، کیونکہ شیطان بند (دروازہ) نہیں کھولتا، اور نہ رسّی کھولتا ہے، اور نہ ڈھکن اُٹھاتا ہے،اور بعض اوقات چوہیا گھر والوں پر ان کے گھر کو آگ لگا کر جلا دیتی ہے۔ اور اپنے جانوروں اور گھر والوں (بچّوں) کو غروب آفتاب سے لے کر عشاء کے اندھیرے چھا جانے تک روکے رکھو (اُنہیں باہر جانے کی اجازت نہ دو) امام صاحب فرماتے ہیں کہ ہمیں استاد یوسف نے بیان کیا ہے کہ «فحوۃالعشاء» تصحیف ہے، اصل لفظ «فجوۃ العشاء» ہے جس کے معنی”عشاء کے اندھیروں کی شدت ہے“۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ اس حدیث میں اس بات کی دلیل ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے برتن ڈھانپنے، اور مشکیزوں کے منہ باندھنے کا حکم اس لیے دیا ہے کیونکہ شیطان مشکیزے کا سر بندھن نہیں کھولتا اور نہ برتن کا ڈھکن اُٹھاتا ہے، اس لیے کہ برتن ڈھانپنا اللہ تعالی کی نافرمانی ہے اورنہ اس لیے کہ برتن نہ ڈھانپنے سے پانی ناپاک ہوجاتا ہے۔ کیونکہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہےکہ ”شیطان جب مشکیزہ کھلا ہوا پاتا ہےتواس سے پی لیتا ہے۔“ یہ اس بات کے مشابہ ہے کہ جب نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے مشکیزوں کے منہ باندھنے اور برتنوں کو ڈھانپنے کا حکم دیا اور بیان فرما دیا کہ شیطان کھلے مشکیزے سے پی لیتا ہے تو اس میں اس بات کی دلیل ہے کہ جب وہ برتن بغیر ڈھانپے ہوئے پائے گا تو اس سے بھی پی لے گا۔ امام صاحب فرماتے ہیں کہ ہمیں یہ حدیث بیان کی گئی ہے جو میں نے ذکر کی ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے بیان کیا ہے کہ ”شیطان کھلا مشکیزہ پائے گا تو وہ اُس سے پی لے گا۔“
Sayyidaana Jaabir bin Abdullah Radi Allahu Anhuma bayaan karte hain ki hamein Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "(Raat ke waqt) apne darwaaze band karo, mashkize bandh do, bartan dhaanp do, chiraagh bujha do, kyunki shaitaan band (darwaaza) nahin kholta, aur na rassi kholta hai, aur na dhakkan uthata hai, aur baaz auqaat chuhiya ghar walon par un ke ghar ko aag laga kar jala deti hai. Aur apne jaanwaron aur ghar walon (bachchon) ko ghuroob-e-aaftab se lekar isha ke andhere chha jaane tak roke rakho (unhen bahar jaane ki ijazat na do). Imaam Sahib farmate hain ki hamein ustaad Yusuf ne bayaan kiya hai ki «Fahuwatul-Isha» tashih hai, asal lafz «F jawatul-Isha» hai jiske ma'ani "Isha ke andheron ki shiddat hai". Imaam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki is hadees mein is baat ki daleel hai ki aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne bartan dhaanpne, aur mashkizon ke munh bandhne ka hukm is liye diya hai kyunki shaitaan mashkize ka sir bandhan nahin kholta aur na bartan ka dhakkan uthata hai, is liye ki bartan dhaanpna Allah Ta'ala ki nafarmani hai aur na is liye ki bartan na dhaanpne se paani napaak ho jaata hai. Kyunki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya hai ki "Shaitaan jab mashkiza khula hua paata hai to uss se pee leta hai." Yeh is baat ke mushabiha hai ki jab Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne mashkizon ke munh bandhne aur bartanon ko dhaanpne ka hukm diya aur bayaan farma diya ki shaitaan khule mashkize se pee leta hai to is mein is baat ki daleel hai ki jab woh bartan baghair dhaanpe hue paayega to uss se pee lega. Imaam Sahib farmate hain ki hamein yeh hadees bayaan ki gayi hai jo maine zikr ki hai ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne bayaan kiya hai ki "Shaitaan khula mashkiza paayega to woh uss se pee lega."