2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Length of the Prostration and Equating It with Bowing and Standing after Rising from Bowing.

بَابُ طُولِ السَّجْدَةِ وَالتَّسْوِيَةِ بَيْنَهُ وَبَيْنَ الرُّكُوعِ وَبَيْنَ الْقِيَامِ بَعْدَ رَفْعِ الرَّأْسِ مِنَ الرُّكُوعِ‏.‏

Sahih Ibn Khuzaymah 659

Sayyiduna Bara' bin 'Azib (may Allah be pleased with him) reported that the bowing of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), his raising his head after bowing (and standing), his prostration, and his sitting between the two prostrations were all of approximately equal duration.


Grade: Sahih

سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا رُکوع، رُکوع کے بعد سر اُٹھانا (اور قیام کرنا آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا سجدہ اور دونوں سجدوں کے درمیان بیٹھنا تقریباً برابر ہوتا تھا۔

Sayyiduna Bara bin Azib radillahu anhu bayan karte hain keh Rasool Allah sallallahu alaihi wasallam ka rukooh, rukooh ke baad sar uthana (aur qayam karna aap sallallahu alaihi wasallam ka sajdah aur donon sajdon ke darmiyan bethna taqreeban barabar hota tha.

نا بُنْدَارٌ ، نا مُحَمَّدٌ يَعْنِي ابْنَ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ . ح وَحَدَّثَنَا سَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ ، قَالَ:" كَانَ رُكُوعُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَرَفْعُ رَأْسِهِ بَعْدَ الرُّكُوعِ، وَسُجُودُهُ وَجُلُوسُهُ بَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ قَرِيبًا مِنَ السَّوَاءِ"

Sahih Ibn Khuzaymah 660

Narrated Hudhaifa ibn al-Yaman: One night I prayed with the Messenger of Allah (ﷺ). He recited Surah al-Baqarah and Surah an-Nisa' in one rak'ah. Then he bowed and his bowing was almost as long as his standing. Then he prostrated and his prostration was almost as long as his bowing.


Grade: Sahih

سیدنا حذیفہ رضی اللہ عنہ بیان فرماتے ہیں کہ ایک رات میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ نماز پڑھی، پھر بقیہ حدیث بیان کی اور بیان کیا کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک رکعت میں «‏‏‏‏سورۃ البقره» ‏‏‏‏ اور «‏‏‏‏سورۃ النساء» ‏‏‏‏ پڑھی، پھر رُکوع کیا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا رُکوع آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے قیام کی طرح (طویل) تھا۔ پھر آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے سجدہ کیا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا سجدہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے رُکوع کی طرح (طویل) تھا۔

Sayyidna Huzaifa Radi Allahu Anhu bayan farmate hain ki aik raat maine Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke sath namaz parhi, phir baqiya hadees bayan ki aur bayan kiya ki aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne aik rakat mein "Surah Al-Baqarah" aur "Surah An-Nisa" parhi, phir rukuh kiya to aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka rukuh aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke qayam ki tarah (taweel) tha. Phir aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne sajdah kiya to aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka sajdah aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke rukuh ki tarah (taweel) tha.

نا مُؤَمَّلُ بْنُ هِشَامٍ الْيَشْكُرِيُّ ، وَسَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ الْقُرَشِيُّ ، قَالا: حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، حَدَّثَنَا الأَعْمَشُ ، عَنْ سَعْدِ بْنِ عُبَيْدَةَ ، عَنِ الْمُسْتَوْرِدِ بْنِ الأَحْنَفِ ، عَنْ صِلَةَ ، عَنْ حُذَيْفَةَ ، قَالَ:" صَلَّيْتُ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَاتَ لَيْلَةٍ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، وَذَكَرَ أَنَّهُ قَرَأَ فِي رَكْعَةٍ الْبَقَرَةَ، وَالنِّسَاءَ، ثُمَّ رَكَعَ، فَكَانَ رُكُوعُهُ مِثْلَ قِيَامِهِ، ثُمَّ سَجَدَ فَكَانَ سُجُودُهُ مِثْلَ رُكُوعِهِ"

Sahih Ibn Khuzaymah 661

Narrated Sayyiduna Bara' bin 'Azib (may Allah be pleased with him): It used to be that it could not be determined which was longer: the standing of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), his bowing, his prostration, or his sitting. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said, "What is meant is the longest of the best."


Grade: Sahih

سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا قیام، آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا رُکوع، آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا سجدہ، اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے قعدے میں کون سی چیز طویل ہوتی تھی یہ معلوم نہیں ہوتا تھا۔ امام ابوبکر رحمہ الله فرماتے ہیں کہ افضل سے اطول (طویل ترین) مراد ہے۔

Sayyidna Bara bin Aazib Radi Allahu Anhu bayan karte hain keh Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ka qayam, Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka rukuh, Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka sajda, aur Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke qude mein kon si cheez tawil hoti thi yeh maloom nahin hota tha. Imam Abu Bakr Rehmatullah Alaih farmate hain keh afzal se atool (taweel tareen) murad hai.

نا عُبَيْدَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْخُزَاعِيُّ ، أَخْبَرَنَا يَحْيَى بْنُ آدَمَ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنِ الْحَكَمِ بْنِ عُتَيْبَةَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ ، قَالَ:" كَانَ قِيَامُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَرُكُوعُهُ، وَسُجُودُهُ، وَجُلُوسُهُ، لا يُدْرَى أَيَّهُ أَفْضَلُ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: يُرِيدُ أَفْضَلَ: أَطْوَلُ