2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Length of the Prostration and Equating It with Bowing and Standing after Rising from Bowing.

بَابُ طُولِ السَّجْدَةِ وَالتَّسْوِيَةِ بَيْنَهُ وَبَيْنَ الرُّكُوعِ وَبَيْنَ الْقِيَامِ بَعْدَ رَفْعِ الرَّأْسِ مِنَ الرُّكُوعِ‏.‏

Sahih Ibn Khuzaymah 660

Narrated Hudhaifa ibn al-Yaman: One night I prayed with the Messenger of Allah (ﷺ). He recited Surah al-Baqarah and Surah an-Nisa' in one rak'ah. Then he bowed and his bowing was almost as long as his standing. Then he prostrated and his prostration was almost as long as his bowing.


Grade: Sahih

سیدنا حذیفہ رضی اللہ عنہ بیان فرماتے ہیں کہ ایک رات میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ نماز پڑھی، پھر بقیہ حدیث بیان کی اور بیان کیا کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک رکعت میں «‏‏‏‏سورۃ البقره» ‏‏‏‏ اور «‏‏‏‏سورۃ النساء» ‏‏‏‏ پڑھی، پھر رُکوع کیا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا رُکوع آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے قیام کی طرح (طویل) تھا۔ پھر آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے سجدہ کیا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا سجدہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے رُکوع کی طرح (طویل) تھا۔

Sayyidna Huzaifa Radi Allahu Anhu bayan farmate hain ki aik raat maine Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke sath namaz parhi, phir baqiya hadees bayan ki aur bayan kiya ki aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne aik rakat mein "Surah Al-Baqarah" aur "Surah An-Nisa" parhi, phir rukuh kiya to aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka rukuh aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke qayam ki tarah (taweel) tha. Phir aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne sajdah kiya to aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka sajdah aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke rukuh ki tarah (taweel) tha.

نا مُؤَمَّلُ بْنُ هِشَامٍ الْيَشْكُرِيُّ ، وَسَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ الْقُرَشِيُّ ، قَالا: حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، حَدَّثَنَا الأَعْمَشُ ، عَنْ سَعْدِ بْنِ عُبَيْدَةَ ، عَنِ الْمُسْتَوْرِدِ بْنِ الأَحْنَفِ ، عَنْ صِلَةَ ، عَنْ حُذَيْفَةَ ، قَالَ:" صَلَّيْتُ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَاتَ لَيْلَةٍ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، وَذَكَرَ أَنَّهُ قَرَأَ فِي رَكْعَةٍ الْبَقَرَةَ، وَالنِّسَاءَ، ثُمَّ رَكَعَ، فَكَانَ رُكُوعُهُ مِثْلَ قِيَامِهِ، ثُمَّ سَجَدَ فَكَانَ سُجُودُهُ مِثْلَ رُكُوعِهِ"