6.
The Book of Charity (Zakat)
٦-
كِتَابُ الزَّكَاةِ


Chapter on the mention of the evidence that the prohibited charity for the Prophet (peace be upon him) is the obligatory charity that Allah made obligatory on the wealthy in the wealth of the charity's shares, without the voluntary charity.

بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ الصَّدَقَةَ الْمُحَرَّمَةَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هِيَ الصَّدَقَةُ الْمَفْرُوضَةُ الَّتِي أَوْجَبَهَا اللَّهُ فِي أَمْوَالِ الْأَغْنِيَاءِ لِأَهْلِ سُهْمَانِ الصَّدَقَةِ، دُونَ صَدَقَةِ التَّ

Sahih Ibn Khuzaymah 2350

Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) narrates that it is in the hadith of Sayyiduna Abu Rafi' (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) sent a man from Bani Makhzoom to collect Zakat. He (the collector) said to me (Sayyiduna Abu Rafi'), "Come with me (so that you can also acquire wealth)." So, the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "I have sent the Makhzumi man to collect the obligatory Zakat." Therefore, the Holy Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) saying to Sayyiduna Abu Rafi' (may Allah be pleased with him), "Indeed, the wealth of Zakat is not lawful for us," was his response regarding the assumed Sadaqah (charity) that Sayyiduna Abu Rafi' (may Allah be pleased with him) had inquired about helping (the collector) with.

امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ سیدنا ابو رافع رضی اللہ عنہ کی حدیث میں ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے بنی مخزوم کے ایک شخص کو زکوٰة کی وصولی کے لئے بھیجا تو اُس نے مجھ سے کہا کہ میرے ساتھ چلو (تا کہ تم بھی مال حاصل کرسکو) تو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”میں نے مخزومی شخص کو فرض زکوٰۃ وصول کرنے کے لئے بھیجا ہے۔“ لہٰذا نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کا سیدنا ابو رافع رضی اللہ عنہ سے یہ کہنا: ”بیشک ہمارے لئے زکوٰة کا مال حلال نہیں ہے۔“ یہ آپ کا جواب اس صدقے کے بارے میں تھا جس فرضی صدقے کے بارے میں سیدنا ابو رافع رضی اللہ عنہ نے(وصول کنندہ کی) معاونت کرنے کے بارے میں سوال کیا تھا۔

Imam Abubakar rehmatullah farmate hain ki Sayyiduna Abu Rafi raziallahu anhu ki hadees mein hai ki Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam ne Bani Makhzoom ke ek shakhs ko zakat ki wasooli ke liye bheja to usne mujh se kaha ki mere sath chalo (taake tum bhi maal hasil kar sako) to Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: “Maine Makhzumi shakhs ko farz zakat wasool karne ke liye bheja hai.” Lihaza Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam ka Sayyiduna Abu Rafi raziallahu anhu se yeh kehna: “Beshak hamare liye zakat ka maal halal nahi hai.” Yeh aap ka jawab us sadqe ke bare mein tha jis farzi sadqe ke bare mein Sayyiduna Abu Rafi raziallahu anhu ne (wasool kunda ki) muawanat karne ke bare mein sawal kiya tha.

Sahih Ibn Khuzaymah 2351

It is narrated from Sayyiduna Hassan bin Ali (may Allah be pleased with them both) that I picked up a date from the dates of Zakat, and this date was from the tenth or twentieth part of the obligatory Zakat of dates.

سیدنا حسن بن علی ??ضی اللہ عنہما کی روایت میں ہے کہ میں نے زکوٰۃ کی کھجوروں میں سے ایک کھجور اُٹھالی اور یہ کھجور، کھجوروں کی فرض زکوٰۃ کے دسویں یا بیسویں حصّے میں سے تھی۔

Sayyiduna Hasan bin Ali Radi Allahu Anhuma ki riwayat mein hai ki maine zakat ki khajuron mein se ek khajoor utha li aur yeh khajoor, khajuron ki farz zakat ke daswein ya beeswein hisse mein se thi.

Sahih Ibn Khuzaymah 2352

And in the narration of Hazrat Abdul Muttalib bin Rabia (the explanation of hypothetical Zakat is) when he along with Sayyiduna Fazl bin Abbas (may Allah be pleased with them) went to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and asked him about appointing a collector for Zakat, and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) told both of them that this Zakat is the charity of the people and it is not permissible for Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) and his family, and indeed they had asked about appointing a collector for the hypothetical Zakat. Therefore, the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) answer to them that this charity for which you have asked me to appoint a collector is the charity of the people, and this wealth is not permissible for Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) and his family.

اور حضرت عبدالمطلب بن ربیعہ کی روایت میں بھی (فرضی زکوٰۃ کی وضاحت ہے) جب وہ سیدنا فضل بن عباس رضی اللہ عنہما کے ساتھ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں حاضر ہوئے تھے اور آپ سے زکوٰۃ کی وصولی پر عامل مقرر کرنے کا سوال کیا تھا اور نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ان دونوں کو بتایا تھا کہ یہ زکوٰۃ لوگوں کی میل کچیل ہے اور یہ مال محمد صلی اللہ علیہ وسلم اور آپ کی آل کے لئے حلال نہیں ہے اور بلاشبہ اُنہوں نے فرضی زکوٰۃ کی وصولی پر عامل مقرر کرنے کا سوال کیا تھا۔ لہٰذا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا ان دونوں کو یہ جواب دینا کہ یہ صدقہ جس پر تم نے عامل مقرر کیے جانے کا مجھ سے سوال کیا ہے یہ تو لوگوں کی میل کچیل ہے اور یہ مال محمد صلی اللہ علیہ وسلم اور آپ کی آل کے لئے حلال نہیں ہے۔

Aur Hazrat Abdul Muttalib bin Rabia ki riwayat mein bhi (farzi zakat ki wazahat hai) jab woh Sayyiduna Fazal bin Abbas Radi Allahu Anhuma ke saath Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ki khidmat mein hazir hue thay aur aap se zakat ki vasool par amil muqarrar karne ka sawal kya tha aur Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne un donon ko bataya tha ke yeh zakat logon ki mail kachil hai aur yeh maal Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam aur aap ki aal ke liye halal nahin hai aur bilashuba unhon ne farzi zakat ki vasool par amil muqarrar karne ka sawal kya tha. Lihaza Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ka un donon ko yeh jawab dena ke yeh sadqa jis par tum ne amil muqarrar kiye jaane ka mujh se sawal kya hai yeh to logon ki mail kachil hai aur yeh maal Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam aur aap ki aal ke liye halal nahin hai.