6.
The Book of Charity (Zakat)
٦-
كِتَابُ الزَّكَاةِ
Chapter on the mention of the evidence that the prohibited charity for the Prophet (peace be upon him) is the obligatory charity that Allah made obligatory on the wealthy in the wealth of the charity's shares, without the voluntary charity.
بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ الصَّدَقَةَ الْمُحَرَّمَةَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هِيَ الصَّدَقَةُ الْمَفْرُوضَةُ الَّتِي أَوْجَبَهَا اللَّهُ فِي أَمْوَالِ الْأَغْنِيَاءِ لِأَهْلِ سُهْمَانِ الصَّدَقَةِ، دُونَ صَدَقَةِ التَّ
Sahih Ibn Khuzaymah 2352
And in the narration of Hazrat Abdul Muttalib bin Rabia (the explanation of hypothetical Zakat is) when he along with Sayyiduna Fazl bin Abbas (may Allah be pleased with them) went to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and asked him about appointing a collector for Zakat, and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) told both of them that this Zakat is the charity of the people and it is not permissible for Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) and his family, and indeed they had asked about appointing a collector for the hypothetical Zakat. Therefore, the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) answer to them that this charity for which you have asked me to appoint a collector is the charity of the people, and this wealth is not permissible for Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) and his family.
اور حضرت عبدالمطلب بن ربیعہ کی روایت میں بھی (فرضی زکوٰۃ کی وضاحت ہے) جب وہ سیدنا فضل بن عباس رضی اللہ عنہما کے ساتھ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں حاضر ہوئے تھے اور آپ سے زکوٰۃ کی وصولی پر عامل مقرر کرنے کا سوال کیا تھا اور نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ان دونوں کو بتایا تھا کہ یہ زکوٰۃ لوگوں کی میل کچیل ہے اور یہ مال محمد صلی اللہ علیہ وسلم اور آپ کی آل کے لئے حلال نہیں ہے اور بلاشبہ اُنہوں نے فرضی زکوٰۃ کی وصولی پر عامل مقرر کرنے کا سوال کیا تھا۔ لہٰذا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا ان دونوں کو یہ جواب دینا کہ یہ صدقہ جس پر تم نے عامل مقرر کیے جانے کا مجھ سے سوال کیا ہے یہ تو لوگوں کی میل کچیل ہے اور یہ مال محمد صلی اللہ علیہ وسلم اور آپ کی آل کے لئے حلال نہیں ہے۔
Aur Hazrat Abdul Muttalib bin Rabia ki riwayat mein bhi (farzi zakat ki wazahat hai) jab woh Sayyiduna Fazal bin Abbas Radi Allahu Anhuma ke saath Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ki khidmat mein hazir hue thay aur aap se zakat ki vasool par amil muqarrar karne ka sawal kya tha aur Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne un donon ko bataya tha ke yeh zakat logon ki mail kachil hai aur yeh maal Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam aur aap ki aal ke liye halal nahin hai aur bilashuba unhon ne farzi zakat ki vasool par amil muqarrar karne ka sawal kya tha. Lihaza Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ka un donon ko yeh jawab dena ke yeh sadqa jis par tum ne amil muqarrar kiye jaane ka mujh se sawal kya hai yeh to logon ki mail kachil hai aur yeh maal Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam aur aap ki aal ke liye halal nahin hai.