7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ


Chapter on the mention of the ihram point for the people of Iraq if the report is confirmed with an authentic chain of narration.

بَابُ ذِكْرِ مِيقَاتِ أَهْلِ الْعِرَاقِ إِنَّ ثَبَتُ الْخَبَرُ مُسْنَدًا

Sahih Ibn Khuzaymah 2591

Sayyiduna Abdullah ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) designated Dhul-Hulaifah as the Miqat for the people of Madinah, Juhfah for the people of Syria, Qarn for the people of Najd, and Yalamlam for the people of Yemen. He (peace and blessings of Allah be upon him) said: "This is for them and for those who come from beyond them (i.e., from other regions) intending Hajj or 'Umrah. As for the one who lives closer than these places (i.e., closer to Makkah), he should enter the state of Ihram from his home. This applies to everyone, up to the people of Makkah (i.e., the people of Makkah should enter the state of Ihram from Makkah)."


Grade: Sahih

سیدنا عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اہلِ مدینہ کے لئے ذوالحلیفہ اہلِ شام کے لئے جحفہ اہلِ نجد کے لئے قرن اور اہلِ یمن کے لئے یلملم کو میقات قرار دیا ہے۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا: ”یہ ان لوگوں کے لئے اور ان کے پرے (یعنی دوسری طرف) کے علاقوں سے آنے والوں کے لئے ہیں۔ جو شخص حج یا عمرہ کا ارادہ کرتا ہے (یہ حُکم اُس کے لئے ہے) لیکن جو اس سے پہلے رہتا ہے (یعنی مکّہ کی طرف رہتا ہے) وہ اپنے گھر سے ہی احرام باندھے گا تو یہ حُکم شروع ہوگا، یہاں تک کہ اہلِ مکّہ تک پہنچے گا (یعنی اہلِ مکّہ، مکّہ سے احرام باندھیں گے)۔

Sayyiduna Abdullah bin Abbas Radi Allahu Anhuma bayan karte hain ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne Ahle Madinah ke liye Zulhulayfah, Ahle Sham ke liye Juhfah, Ahle Najd ke liye Qarn aur Ahle Yemen ke liye Yalamlam ko miqat qarar diya hai. Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne irshad farmaya: “Yeh un logon ke liye aur un ke pare (yani dusri taraf) ke ilaqon se aane walon ke liye hain. Jo shakhs Hajj ya Umrah ka irada karta hai (yeh hukm uske liye hai) lekin jo is se pehle rehta hai (yani Makkah ki taraf rehta hai) woh apne ghar se hi ehram bandhega to yeh hukm shuru hoga, yahan tak ki Ahle Makkah tak pahunchega (yani Ahle Makkah, Makkah se ehram bandhenge).”

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ يَعْقُوبَ الْجَزَرِيُّ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ غُنْدَرٌ ، حَدَّثَنَا مَعْمَرٌ ، أَخْبَرَنِي ابْنُ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ: وَقَّتَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لأَهْلِ الْمَدِينَةِ ذَا الْحُلَيْفَةِ، وَلأَهْلِ الشَّامِ الْجُحْفَةَ، وَلأَهْلِ نَجْدٍ قَرْنًا، وَلأَهْلِ الْيَمَنِ يَلَمْلَمَ، قَالَ:" هِيَ لَهُمْ وَلِمَنْ أَتَى عَلَيْهِنَّ مِمَّنْ سِوَاهُمْ مِمَّنْ أَرَادَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ، ثُمَّ مَنْ كَانَ دُونَ ذَلِكَ بَدَأَ حَتَّى يَبْلُغَ ذَلِكَ أَهْلَ مَكَّةَ"

Sahih Ibn Khuzaymah 2592

Abu Zubair narrated that he heard Jabir bin 'Abdullah (may Allah be pleased with him) saying, when he was asked about the Meeqat. The narrator said: I think he narrated the saying of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him): “The Meeqat for the people of Medina is Dhul-Hulaifah, and for those coming from the other way, it is Al-Juhfah. The Meeqat for the people of Iraq is Dhat 'Irq. The Meeqat for the people of Najd is Qarn, and the Meeqat for the people of Yemen is Yalamlam.” Imam (may Allah have mercy on him) also said: “Regarding Dhat 'Irq, the ruling is that it is the Meeqat for the people of Iraq. There are narrations regarding this other than the narration of Ibn Juraij. However, none of them are authentically narrated according to the scholars of Hadith. I have mentioned all these narrations in the book "Al-Kabeer."


Grade: Sahih

ابو زبیر بیان کرتے ہیں کہ اُنہوں نے سیدنا جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما کو کہتے ہوئے سنا جن سے میقات کے بارے میں دریافت کیا گیا تھا۔ راوی کہتے ہیں میرا خیال ہے انہوں نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان بیان کیا ہے کہ اہلِ مدینہ کا میقات ذوالحلیفہ ہے اور دوسرے راستے سے جحفہ ہے۔ اہلِ عراق کا میقات ذات عرق ہے۔ اہلِ نجد کا قرن ہے اور اہلِ یمن کا یلملم ہے۔ امام صاحب رحمه الله بھی فرماتے ہیں کہ ذات عرق کے بارے میں یہ حُکم ہے کہ یہ اہلِ عراق کا میقات ہے اس کے بارے میں ابن جریج کی بیان کردہ روایت کے علاوہ بھی روایات ہیں۔ لیکن ان میں سے کوئی ایک روایت بھی محدثین کے نزدیک مستند طور پر منقول نہیں ہے۔ میں نے یہ تمام تر روایات کتاب الکبیر میں بیان کردی ہیں۔

Abu Zubair bayan karte hain ke unhon ne Sayyidna Jabir bin Abdullah Radi Allahu Anhuma ko kehte huye suna jin se miqat ke bare mein دریافت kia gaya tha. Ravi kehte hain mera khayal hai unhon ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ka farman bayan kia hai ke ahle Madina ka miqat Zulhulayfah hai aur dusre raste se Juhfah hai. Ahle Iraq ka miqat Dhat Irq hai. Ahle Najd ka Qarn hai aur ahle Yemen ka Yalamlam hai. Imam Sahib Rahimahullah bhi farmate hain ke Dhat Irq ke bare mein ye hukm hai ke ye ahle Iraq ka miqat hai is ke bare mein Ibn Juraij ki bayan kardah riwayat ke ilawa bhi riwayat hain. Lekin in mein se koi ek riwayat bhi muhaddiseen ke nazdeek mustanad tor par manqool nahin hai. Maine ye tamam tar riwayat kitaab al kabir mein bayan kardi hain.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مَعْمَرٍ الْقَيْسِيُّ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدٌ يَعْنِي ابْنَ بَكْرٍ ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ ، أَخْبَرَنِي أَبُو الزُّبَيْرِ ، أَنَّهُ سَمِعَ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ يَسْأَلُ عَنِ الْمُهَلِّ، قَالَ: أَحْسَبُهُ يُرِيدُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالَ: " مُهَلُّ أَهْلِ الْمَدِينَةِ ذُو الْحُلَيْفَةِ، وَالطَّرِيقُ الآخِرِ الْجُحْفَةُ، وَمُهَلُّ أَهْلُ الْعِرَاقِ مِنْ ذَاتِ عِرْقٍ، وَمُهَلُّ أَهْلِ نَجْدٍ مِنْ قَرْنٍ، وَمُهَلُّ أَهْلُ الْيَمَنِ مِنْ يَلَمْلَمَ" ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: قَدْ رُوِيَ فِي ذَاتِ عِرْقٍ أَنَّهُ مِيقَاتُ أَهْلِ الْعِرَاقِ أَخْبَارُ غَيْرِ ابْنِ جُرَيْجٍ لا يَثْبُتُ عِنْدَ أَهْلِ الْحَدِيثِ شَيْءٌ مِنْهَا قَدْ خَرَّجْتُهَا كُلَّهَا فِي كِتَابِ الْكَبِيرِ