7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ


Chapter on the mention of the ihram point for the people of Iraq if the report is confirmed with an authentic chain of narration.

بَابُ ذِكْرِ مِيقَاتِ أَهْلِ الْعِرَاقِ إِنَّ ثَبَتُ الْخَبَرُ مُسْنَدًا

Sahih Ibn Khuzaymah 2591

Sayyiduna Abdullah ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) designated Dhul-Hulaifah as the Miqat for the people of Madinah, Juhfah for the people of Syria, Qarn for the people of Najd, and Yalamlam for the people of Yemen. He (peace and blessings of Allah be upon him) said: "This is for them and for those who come from beyond them (i.e., from other regions) intending Hajj or 'Umrah. As for the one who lives closer than these places (i.e., closer to Makkah), he should enter the state of Ihram from his home. This applies to everyone, up to the people of Makkah (i.e., the people of Makkah should enter the state of Ihram from Makkah)."


Grade: Sahih

سیدنا عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اہلِ مدینہ کے لئے ذوالحلیفہ اہلِ شام کے لئے جحفہ اہلِ نجد کے لئے قرن اور اہلِ یمن کے لئے یلملم کو میقات قرار دیا ہے۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا: ”یہ ان لوگوں کے لئے اور ان کے پرے (یعنی دوسری طرف) کے علاقوں سے آنے والوں کے لئے ہیں۔ جو شخص حج یا عمرہ کا ارادہ کرتا ہے (یہ حُکم اُس کے لئے ہے) لیکن جو اس سے پہلے رہتا ہے (یعنی مکّہ کی طرف رہتا ہے) وہ اپنے گھر سے ہی احرام باندھے گا تو یہ حُکم شروع ہوگا، یہاں تک کہ اہلِ مکّہ تک پہنچے گا (یعنی اہلِ مکّہ، مکّہ سے احرام باندھیں گے)۔

Sayyiduna Abdullah bin Abbas Radi Allahu Anhuma bayan karte hain ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne Ahle Madinah ke liye Zulhulayfah, Ahle Sham ke liye Juhfah, Ahle Najd ke liye Qarn aur Ahle Yemen ke liye Yalamlam ko miqat qarar diya hai. Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne irshad farmaya: “Yeh un logon ke liye aur un ke pare (yani dusri taraf) ke ilaqon se aane walon ke liye hain. Jo shakhs Hajj ya Umrah ka irada karta hai (yeh hukm uske liye hai) lekin jo is se pehle rehta hai (yani Makkah ki taraf rehta hai) woh apne ghar se hi ehram bandhega to yeh hukm shuru hoga, yahan tak ki Ahle Makkah tak pahunchega (yani Ahle Makkah, Makkah se ehram bandhenge).”

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ يَعْقُوبَ الْجَزَرِيُّ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ غُنْدَرٌ ، حَدَّثَنَا مَعْمَرٌ ، أَخْبَرَنِي ابْنُ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ: وَقَّتَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لأَهْلِ الْمَدِينَةِ ذَا الْحُلَيْفَةِ، وَلأَهْلِ الشَّامِ الْجُحْفَةَ، وَلأَهْلِ نَجْدٍ قَرْنًا، وَلأَهْلِ الْيَمَنِ يَلَمْلَمَ، قَالَ:" هِيَ لَهُمْ وَلِمَنْ أَتَى عَلَيْهِنَّ مِمَّنْ سِوَاهُمْ مِمَّنْ أَرَادَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ، ثُمَّ مَنْ كَانَ دُونَ ذَلِكَ بَدَأَ حَتَّى يَبْلُغَ ذَلِكَ أَهْلَ مَكَّةَ"