2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the explicit reports and evidence that Witr is not obligatory
بَابُ ذِكْرِ الْأَخْبَارِ الْمَنْصُوصَةِ وَالدَّالَّةِ عَلَى أَنَّ الْوِتْرَ لَيْسَ بِفَرْضٍ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ubādah bn al-ṣāmit | Ubadah ibn al-Samit al-Ansari | Sahabi |
‘abd al-raḥman bn abī ‘mrt al-najjārī | Abd al-Rahman ibn Abi Amra al-Ansari | Disputed Companionship |
ja‘far bn ‘abd al-lah | Ja'far ibn 'Abdullah al-Ansari | Thiqah |
‘abd al-ḥamīd bn ja‘far bn ‘abd al-lah | Abd al-Hamid ibn Ja'far al-Ansari | Trustworthy |
‘abd al-lah bn ḥumrān | Abdullah bin Himran al-Qurashi | Saduq Hasan al-Hadith |
bundārun | Muhammad ibn Bashshar al-Abdi | Trustworthy Hadith Scholar |
Sahih Ibn Khuzaymah 1068
It is narrated on the authority of Abdur Rahman bin Abi Amrah Al-Bukhari that he asked Sayyiduna Ubadah bin Samit, may Allah be pleased with him, about the Witr prayer. He replied, “It is a very good and virtuous act. The Holy Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, and the Muslims after you have acted upon it, but it is not obligatory.” Imam Abu Bakr, may Allah have mercy on him, says, “I have mentioned in Al-Kabir the commands of the Holy Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, in which you (peace and blessings of Allah be upon him) have stated that Allah Almighty has made five prayers obligatory upon you (peace and blessings of Allah be upon him) and upon your Ummah in a day and a night.” So, these narrations indicate that the person who considers Witr obligatory upon the servants makes six prayers obligatory upon them in a day and a night. And this is contrary to the sayings of the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him. It is also against the understanding of the scholars and the common Muslims. It is against what the veiled women have understood behind the veil, what the children have learned in schools and seminaries, and what the male and female slaves have understood because all these people know that the obligatory prayers are five, not six.
Grade: Hasan
جناب عبدالرحمان بن ابی عمرہ البخاری سے روایت ہے کہ اُنہوں نے سیدنا عبادہ بن صامت رضی اللہ عنہ سے وتر کے متعلق پوچھا تو اُنہوں نے فرمایا، بہت عمدہ اور اچھا کام ہے - نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم اور آپ کے بعد مسلمانوں نے اس پر عمل کیا ہے، اور یہ واجب نہیں ہے۔ امام ابوبکر رحمه الله کہتے ہیں کہ میں نے کتاب الکبیر میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے وہ فرامین بیان کیے ہیں جن میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے بتایا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے آپ صلی اللہ علیہ وسلم پر اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی اُمّت پر دن رات میں پانچ نمازیں فرض کی ہیں۔ تو ان روایات نے اس بات پر دلالت کی ہے کہ بندوں پر وتر کو واجب قرار دینے والا شخص، ان پر دن اور رات میں چھ نمازیں واجب قرار دیتا ہے - اور یہ بات نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے فرامین کے خلاف ہے - مسلمانوں کے عالم اور جاہل جو سمجھتے ہیں، اس کے بھی خلاف ہے۔ پردہ نشین خواتین نے پردہ میں جو سمجھا، بچوں نے مکتب و مدرسہ میں جو سمجھا اور جو غلاموں اور لونڈیوں نے سمجھا اس کے خلاف ہے - کیونکہ یہ تمام لوگ جانتے ہیں کہ فرض نمازیں پانچ ہیں، چھ نہیں۔
Janab Abdar Rahman bin Abi Umra al Bukhari se riwayat hai keh unhon ne Sayyidna Abadah bin Samit Radi Allaho Anho se witr ke mutaliq poocha to unhon ne farmaya, bohat umdah aur acha kaam hai - Nabi Kareem Sallallaho Alaihe Wasallam aur aap ke baad Musalmanon ne is par amal kya hai, aur yeh wajib nahin hai. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih kehte hain keh maine kitab al kabir mein Nabi Akram Sallallaho Alaihe Wasallam ke woh faramin bayan kiye hain jin mein aap Sallallaho Alaihe Wasallam ne bataya hai keh Allah Ta'ala ne aap Sallallaho Alaihe Wasallam par aur aap Sallallaho Alaihe Wasallam ki ummat par din raat mein panch namazain farz ki hain. To in riwayat ne is baat par dalalat ki hai keh bandon par witr ko wajib qarar dene wala shakhs, un par din aur raat mein chhe namazain wajib qarar deta hai - aur yeh baat Nabi Sallallaho Alaihe Wasallam ke faramin ke khilaf hai - Musalmanon ke Aalim aur jahil jo samajhte hain, is ke bhi khilaf hai. Pardah nashin khawateen ne pardah mein jo samjha, bachchon ne maktab o madrasa mein jo samjha aur jo ghulamon aur laundiyon ne samjha is ke khilaf hai - kyunki yeh tamam log jante hain keh farz namazain panch hain, chhe nahin.
حَدَّثَنَا بُنْدَارٌ ، نَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ حُمْرَانَ ، نَا عَبْدُ الْحَمِيدِ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، حَدَّثَنِي جَعْفَرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي عَمْرَةَ النَّجَّارِيِّ ، أَنَّهُ سَأَلَ عُبَادَةَ بْنَ الصَّامِتِ عَنِ الْوِتْرِ، قَالَ:" أَمْرٌ حَسَنٌ جَمِيلٌ عَمِلَ بِهِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالْمُسْلِمُونَ مِنْ بَعْدِهِ، وَلَيْسَ بِوَاجِبٍ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: قَدْ خَرَّجْتُ فِي كِتَابِ الْكَبِيرُ أَخْبَارَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي إِعْلامِهِ أَنَّ اللَّهَ فَرَضَ عَلَيْهِ وَعَلَى أُمَّتِهِ خَمْسَ صَلَوَاتٍ فِي الْيَوْمِ وَاللَّيْلَةِ، فَدَلَّتْ تِلْكَ الأَخْبَارُ عَلَى أَنَّ الْمُوجِبَ لِلْوِتْرِ فَرْضًا عَلَى الْعِبَادِ مُوجِبٌ عَلَيْهِمْ سِتَّ صَلَوَاتٍ فِي الْيَوْمِ وَاللَّيْلَةِ، وَهَذِهِ الْمَقَالَةُ خِلافُ أَخْبَارِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَخِلافُ مَا يَفْهَمُهُ الْمُسْلِمُونَ، عَالِمُهُمْ وَجَاهِلُهُمْ وَخِلافُ مَا تَفْهَمُهُ النِّسَاءُ فِي الْخُدُورِ وَالصِّبْيَانُ فِي الْكَتَاتِيبِ، وَالْعَبِيدُ وَالإِمَاءُ، إِذْ جَمِيعُهُمْ يَعْلَمُونَ أَنَّ الْفَرْضَ مِنَ الصَّلاةِ خَمْسٌ لا سِتٌّ