2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the evidence that the Prophet, peace be upon him, performed Witr after dawn on the night when Ibn Abbas stayed with him, after the dawn that comes after night, not during the day
بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِنَّمَا أَوْتَرَ هَذِهِ اللَّيْلَةَ الَّتِي بَاتَ ابْنُ عَبَّاسٍ فِيهَا عِنْدَهُ بَعْدَ طُلُوعِ الْفَجْرِ الَّذِي يَكُونُ بَعْدَ طُلُوعِهِ لَيْلٌ لَا نَهَارٌ،
Sahih Ibn Khuzaymah 1099
It is narrated on the authority of Sayyidina Bara bin Azib (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to perform Qunut in Maghrib and Fajr prayers. Imam Shu'bah narrates from 'Amr bin Murrah that he said, "I heard Ibn Lahi'ah narrating from Sayyidina Bara bin Azib (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to perform Qunut in the Fajr and Maghrib prayers." Therefore, the words of this narration from Sayyidina Bara bin Azib (may Allah be pleased with him), on the authority of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), are correct. The wording of the narration of 'Ala' bin Salih is not correct, and the highest narration that has been preserved and is authentic regarding Qunut Witr is that which was narrated by Sayyidina Abi Qatadah (may Allah be pleased with him) during the time of Sayyidina Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him), that they (the Companions) used to perform Qunut Witr after the middle of Ramadan.
Grade: Sahih
سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نماز مغرب اور نماز صبح میں قنوت کرتے تھے۔ امام شعبہ، عمرو بن مرہ سے روایت کرتے ہیں کہ وہ کہتے ہیں، میں نے ابن لیلیٰ کو سیدنا برا بن عازب رضی اللہ عنہ سے بیان کرتے ہوئے سنا کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم صبح اور مغرب میں دعائے قنوت کرتے تھے - لہٰذا سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہ کی بنی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے مروی روایت کے یہ الفاظ صحیح ہیں - علاء بن صالح کی روایت کے الفاظ درست نہیں ہیں اور قنوت وتر کے متعلق اعلیٰ ترین روایت جو محفوظ و ثابت ہے وہ سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کے دور میں سیدنا ابی کعب رضی اللہ عنہ سے موقوف بیان کی گئی ہے کہ وہ (صحابہ کرام) نصف رمضان المبارک کے بعد قنوت وتر کیا کر تے تھے۔
Sayyiduna Bara bin Aazib Radi Allahu Anhu se marvi hai ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam Namaz Maghrib aur Namaz Subah mein Qunoot karte thay. Imam Shabi, Amr bin Murrah se riwayat karte hain ki woh kehte hain, maine Ibn Laila ko Sayyiduna Bara bin Aazib Radi Allahu Anhu se bayan karte huye suna ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam Subah aur Maghrib mein Dua e Qunoot karte thay - Lihaza Sayyiduna Bara bin Aazib Radi Allahu Anhu ki bunyad Ikram Sallallahu Alaihi Wasallam se marvi riwayat ke yeh alfaz sahi hain - Ala bin Salih ki riwayat ke alfaz durust nahin hain aur Qunoot Witr ke mutalliq aala tareen riwayat jo mahfooz o sabit hai woh Sayyiduna Umar bin Khattab Radi Allahu Anhu ke daur mein Sayyiduna Abi Qab Radi Allahu Anhu se moquf bayan ki gayi hai ki woh (Sahaba Ikram) Nisf Ramzan ul Mubarak ke baad Qunoot Witr kya karte thay.
حَدَّثَنَا بُنْدَارٌ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، نَا شُعْبَةُ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ ، قَالَ: سَمِعْتُ ابْنَ أَبِي لَيْلَى ، حَدَّثَنِي الْبَرَاءُ بْنُ عَازِبٍ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ " يَقْنُتُ فِي الْمَغْرِبِ وَالصُّبْحِ" ، نَا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدَةَ ، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ ، نَا شُعْبَةُ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ أَنْبَأَهُ، قَالَ: سَمِعْتُ ابْنَ أَبِي لَيْلَى يُحَدِّثُ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ : أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ" يَقْنُتُ فِي الصُّبْحِ وَالْمَغْرِبِ". فَهَذَا هُوَ الصَّحِيحُ عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لا عَلَى مَا رَوَاهُ الْعَلاءُ بْنُ صَالِحٍ. وَأَعْلَى خَبَرٍ يُحْفَظُ فِي الْقُنُوتِ فِي الْوِتْرِ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ فِي عَهْدِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ مَوْقُوفًا، أَنَّهُمْ كَانُوا يَقْنُتُونَ بَعْدَ النِّصْفِ، يَعْنِي مِنْ رَمَضَانَ