2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the concession to pray after Witr

بَابُ الرُّخْصَةِ فِي الصَّلَاةِ بَعْدَ الْوِتْرِ

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
abī slmh Abu Salamah ibn Abdur-Rahman az-Zuhri Trustworthy Imam, prolific narrator
yaḥyá Yahya ibn Abi Kathir al-Ta'i Trustworthy and reliable, but he conceals the narrator's name and narrates interrupted chains.
hshām bn abī ‘abd al-lah Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
yazīd bn hārūn Yazid bin Harun al-Wasiti Trustworthy and Precise
ya‘qūb bn ibrāhīm al-dawraqī Yaqub ibn Ibrahim al-Abdi Trustworthy
hshāmun Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
ibn abī ‘adīyin Muhammad ibn Ibrahim al-Salami Trustworthy
abū mūsá muḥammad bn al-muthanná Muhammad ibn al-Muthanna al-Anzi Trustworthy, Upright

Sahih Ibn Khuzaymah 1102

Sayyiduna Abu Salamah (may Allah be pleased with him) reported that I asked Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her) about the way the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to pray. She said: “He (peace and blessings of Allah be upon him) used to pray thirteen rak’ahs. He (peace and blessings of Allah be upon him) would pray eight rak’ahs of nafl, then he would pray Witr, then he (peace and blessings of Allah be upon him) would sit and pray two rak’ahs. When he (peace and blessings of Allah be upon him) intended to bow, he would stand up and bow. And he would pray two rak’ahs (of Fajr prayer) between the Adhan and the Iqamah.” These are the words of the hadith of Abu Musa. Janab Al-Durqi narrated in his hadith these words: “And he (peace and blessings of Allah be upon him) would pray one rak’ah of Witr, then when he (peace and blessings of Allah be upon him) would finish (by saying) the Salam, he would say Allahu Akbar and pray two rak’ahs sitting, and he would pray two rak’ahs between the Adhan and the Iqamah of Fajr prayer.”


Grade: Sahih

سیدنا ابوسلمہ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ میں نے سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا سے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی نماز کی کیفیت پوچھی تو انہوں نے فرمایا کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم تیرہ رکعات پڑھتے تھے، آپ صلی اللہ علیہ وسلم آٹھ رکعات نفل پڑھتے پھر وتر ادا کرتے، پھر آپ صلی اللہ علیہ وسلم بیٹھ کر دو رکعات ادا کرتے، جب آپ صلی اللہ علیہ وسلم رکوع کرنے کا ارادہ کرتے تو کھڑے ہو کر رکوع کرتے، اور دو رکعات (صبح کی نماز کی) اذان اور اقامت کے درمیان پڑھتے۔ یہ ابوموسٰی کی حدیث کے الفاظ ہیں۔ جناب الدورقی نے اپنی حدیث میں یہ الفاظ بیان کیے، اورآپ صلی اللہ علیہ وسلم ایک رکعت وتر پڑھتے، پھر جب آپ صلی اللہ علیہ وسلم سلام پھیرتے، تو اللهُ أَكْبَرُ کہہ کر دو رکعات بیٹھے بیٹھے ادا کرتے، اور دو رکعات نماز فجر کی اذان اور اقامت کے درمیان ادا کرتے۔

Sayyiduna Abusalma Radi Allahu Anhu bayan karte hain ke maine Sayyida Ayesha Radi Allahu Anha se Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ki namaz ki kaifiyat poochhi to unhon ne farmaya ke aap Sallallahu Alaihi Wasallam terah rakat parhte the, aap Sallallahu Alaihi Wasallam aath rakat nafl parhte phir witr ada karte, phir aap Sallallahu Alaihi Wasallam baith kar do rakat ada karte, jab aap Sallallahu Alaihi Wasallam ruku karne ka irada karte to kharay ho kar ruku karte, aur do rakat (subah ki namaz ki) azan aur iqamat ke darmiyaan parhte. Ye Abumusa ki hadees ke alfaz hain. Janab al-Durqi ne apni hadees mein ye alfaz bayan kiye, aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ek rakat witr parhte, phir jab aap Sallallahu Alaihi Wasallam salam pherte, to Allahu Akbar keh kar do rakat baithe baithe ada karte, aur do rakat namaz fajr ki azan aur iqamat ke darmiyaan ada karte.

نَا أَبُو مُوسَى مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى ، نَا ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، نَا هِشَامٌ ، ح وَحَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الدَّوْرَقِيُّ ، نَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، أَخْبَرَنَا هِشَامُ بْنُ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، قَالَ: سَأَلْتُ عَائِشَةَ عَنْ صَلاةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالَتْ:" كَانَ يُصَلِّي ثَلاثَ عَشْرَةَ رَكْعَةً، يُصَلِّي ثَمَانِ رَكَعَاتٍ، ثُمَّ يُوتِرُ، ثُمَّ يُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ وَهُوَ جَالِسٌ، فَإِذَا أَرَادَ أَنْ يَرْكَعَ قَامَ فَرَكَعَ، وَيُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ بَيْنَ النِّدَاءِ وَالإِقَامَةِ" هَذَا لَفْظُ حَدِيثِ أَبِي مُوسَى. وَقَالَ الدَّوْرَقِيُّ فِي حَدِيثِهِ:" وَيُوتِرُ بِرَكْعَةٍ، فَإِذَا سَلَّمَ كَبَّرَ فَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ جَالِسًا، وَيُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ بَيْنَ الأَذَانِ وَالإِقَامَةِ مِنَ الْفَجْرِ"