2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the Permissibility of Praying at Sunset Before Maghrib
بَابُ إِبَاحَةِ الصَّلَاةِ عِنْدَ غُرُوبِ الشَّمْسِ وَقَبْلَ صَلَاةِ الْمَغْرِبِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
‘amrūun bn ‘āmirin | Amr ibn Amir al-Ansari | Trustworthy |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
muḥammad bn ja‘farin | Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali | Trustworthy |
muḥammad bn bashshārin | Muhammad ibn Bashshar al-Abdi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
عَمْرَو بْنَ عَامِرٍ | عمرو بن عامر الأنصاري | ثقة |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ | محمد بن جعفر الهذلي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ | محمد بن بشار العبدي | ثقة حافظ |
Sahih Ibn Khuzaymah 1288
Narrated Anas bin Malik: When the Mu'adhdhin (call maker) finished the call to prayer (Adhan), the companions of the Messenger of Allah (peace be upon him) would hasten to pray, using the pillars as Sutrah (cover/barrier in prayer), until the Messenger of Allah (peace be upon him) would arrive, and they would be praying like that - two rak'ahs before Maghrib. And there would not be a long interval between the Adhan and the Iqamah (second call to prayer). Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that what Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) meant was that there would not be a prolonged interval.
Grade: Sahih
سیدنا انس رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ جب موذن اذان دے دیتا، تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے صحابہ کرام جلدی جلدی ستونوں کو سُترہ بنا کر نماز پڑھنا شروع کر دیتے حتیٰ کہ رسو ل صلی اللہ علیہ وسلم تشریف لاتے اور وہ اسی طرح مغرب سے پہلے دو رکعات پڑھ رہے ہوتے۔ اور اذان اور اقامت کے درمیان کچھ (زیادہ) وقفہ نہیں ہوتا تھا۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ سیدنا انس رضی اللہ عنہ کا مطلب ہے کہ زیادہ طویل وقفہ نہیں ہوتا تھا۔
Sayyidna Anas Radi Allahu Anhu bayan karte hain keh jab Moazzin Azaan de deta, to Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke Sahaba Kiram jaldi jaldi satoonon ko sutrah bana kar namaz parhna shuru kar dete hatta ke Rasool Sallallahu Alaihi Wasallam tashreef laate aur wo isi tarah Maghrib se pehle do rakat parh rahe hote. Aur Azaan aur Iqamat ke darmiyan kuch (zyada) waqfa nahi hota tha. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ke Sayyidna Anas Radi Allahu Anhu ka matlab hai ke zyada tawil waqfa nahi hota tha.
نَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ ، نَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، قَالَ: سَمِعْتُ عَمْرَو بْنَ عَامِرٍ ، عَنْ أَنَسٍ ، قَالَ:" إِنْ كَانَ الْمُؤَذِّنُ إِذَا أَذَّنَ قَامَ نَاسٌ مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَيَبْتَدِرُونَ السَّوَارِيَ يُصَلُّونَ حَتَّى يَخْرُجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَهُمْ كَذَلِكَ يُصَلُّونَ الرَّكْعَتَيْنِ قَبْلَ الْمَغْرِبِ، وَلَمْ يَكُنْ بَيْنَ الأَذَانِ وَالإِقَامَةِ شَيْءٌ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: يُرِيدُ شَيْئًا كَثِيرًا