1.
The Book of Ablution
١-
كِتَابُ الْوُضُوءِ


Chapter on Mentioning the Evidence that Allah, the Mighty and Majestic, Only Made Wudu Obligatory for Some of Those Standing for Prayer, Not for All Who Stand for Prayer

بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ اللَّهَ- عَزَّ وَجَلَّ- إِنَّمَا أَوْجَبَ الْوُضُوءَ عَلَى بَعْضِ الْقَائِمِينَ إِلَى الصَّلَاةِ لَا عَلَى كُلِّ قَائِمٍ إِلَى الصَّلَاةِ

Sahih Ibn Khuzaymah 14

Hazrat Sulaiman narrates from his father Sayyidina Buraidah (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to perform ablution for every prayer. Then, on the day of the conquest of Makkah, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) offered all the prayers with a single ablution. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) says that no one except Mu'ammar and Wakee narrated this hadith with a connected chain of narration going back to Imam Sufyan Thawri. The narrators other than Mu'ammar and Wakee, who were students of Imam Sufyan Thawri, narrated this hadith from Imam Sufyan, who narrated it from Muharib, who narrated it from Sulaiman ibn Buraidah, who narrated it from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Although Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) considered the chain of narration and its connection to be sound, he still declared this hadith to be extremely weak (gharib).


Grade: Sahih

حضرت سلیمان اپنے والد سیدنا بریدہ رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم ہر نماز کے لیے وضو کیا کرتے تھے۔ پھر فتح مکہ والے دن آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے تمام نمازیں ایک ہی وضو سے ادا کیں۔ امام ابوبکر رحمہ الله فرماتے ہیں کہ معمر اور وکیع کے سوا کسی نے یہ روایت امام سفیان ثوری سے مسند بیان نہیں کی۔ امام سفیان ثوری کے شاگرد معمر اور وکیع کے علاوہ دوسرے راویوں نے یہ روایت امام سفیان سے، انہوں نے محارب سے انہوں نے سلیمان بن بریدہ سے اور انہوں نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے بیان کی ہے۔ جلیل القدر معتمر اور وکیع نے اگرچہ سند اور اس کے اتصال کو حفظ کیا ہے مگر یہ روایت نہایت غریب ہے۔

Hazrat Suleman apne walid Sayyidna Buraidah Radi Allahu Anhu se riwayat karte hain ki Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam har namaz ke liye wuzu kiya karte thay. Phir Fath Makkah wale din Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne tamam namazen ek hi wuzu se ada keen. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki Muammar aur Wakee ke siwa kisi ne ye riwayat Imam Sufyan Sauri se musnad bayan nahin ki. Imam Sufyan Sauri ke shagird Muammar aur Wakee ke ilawa dusre rawion ne ye riwayat Imam Sufyan se, unhon ne Muharib se unhon ne Suleman bin Buraidah se aur unhon ne Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam se bayan ki. Jalil-ul-qadr Muammar aur Wakee ne agarche sanad aur iske ittisal ko hifz kiya hai magar ye riwayat nihayat ghareeb hai.

حَدَّثَنَا أَبُو عَمَّارٍ ، حَدَّثَنَا وَكِيعُ بْنُ الْجَرَّاحِ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُحَارِبِ بْنِ دِثَارٍ ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ بُرَيْدَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ " يَتَوَضَّأُ لِكُلِّ صَلاةٍ، فَلَمَّا كَانَ يَوْمُ فَتْحِ مَكَّةَ، صَلَّى الصَّلَوَاتِ كُلَّهَا بِوَضُوءٍ وَاحِدٍ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: لَمْ يُسْنِدْ هَذَا الْخَبَرَ عَنِ الثَّوْرِيِّ أَحَدٌ نَعْلَمُهُ غَيْرُ الْمُعْتَمِرِ، وَوَكِيعٍ. رَوَاهُ أَصْحَابُ الثَّوْرِيِّ، وَغَيْرُهُمَا، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ مُحَارِبٍ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ بُرَيْدَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَإِنْ كَانَ الْمُعْتَمِرُ وَوَكِيعٌ مَعَ جَلالَتِهِمَا حَفِظَا هَذَا الإِسْنَادَ وَاتِّصَالَهُ، فَهُوَ خَبَرٌ غَرِيبٌ