4.
The Book of Friday (Prayer)
٤-
كِتَابُ الْجُمُعَةِ
1175.
1175.
Sahih Ibn Khuzaymah 1747
After mentioning the chain of narrators of the narration of Dawood bin Abi Hind, Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) says that in this narration, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) has mentioned brushing the teeth and using fragrance along with the command of taking a bath on Friday. Thus, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) has stated that these three things are obligatory on every adult. Miswak is a means of cleaning and purifying the mouth, and fragrance is a means of removing unpleasant odor from the body and making it fragrant and clean. And we have not heard any Muslim say that it is obligatory to brush teeth and use fragrance on Friday. And the ruling on bathing is the same as these two. It will be proven with clear evidence in other chapters that taking a bath on Friday is not such an obligation that nothing else (like ablution, etc.) would suffice in its place.
Grade: Sahih
امام ابوبکر رحمه الله داؤد بن ابی ہند کی روایت کی سند بیان کرنے کے بعد فرماتے ہیں کہ اس روایت میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے مسواک کرنے اور خو شبو لگانے کو جمعہ کے دن غسل کرنے کے حُکم کے ساتھ ملا کر بیان کیا ہے۔ اس طرح نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے بیان کر دیا کہ یہ تینوں چیزیں ہر با لغ پر واجب ہیں۔ مسواک مُنہ کی صفائی اور طہارت کا ذریعہ ہے اور خوشبو جسم سے ناپسندیدہ بُو کو ختم کرکے اسے معطر اور پاکیزہ بنانے کا سبب ہے۔ اور ہم نے کسی مسلمان کو یہ کہتے نہیں سنا کہ جمعہ کے دن مسواک کرنا اور خوشبو لگانا واجب ہے۔ اور غسل کا حُکم بھی ان دو جیسا ہی ہے۔ دیگر ابواب میں واضح دلائل سے استدلال کیا جائے گا کہ جمعہ کے دن غسل کرنا ایسا واجب نہیں کہ اس کے بغیر کوئی چیز (وضو وغیرہ) کفایت نہ کرتی ہو ـ
Imam Abubakar rehmatullah alaih Dawood bin Abi Hind ki riwayat ki sanad bayan karne ke baad farmate hain ke is riwayat mein Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne miswak karne aur khushbu lagane ko Jumma ke din ghusl karne ke hukum ke sath mila kar bayan kya hai. Is tarah Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne bayan kar diya ke yeh teenon cheezen har baaligh par wajib hain. Miswak munh ki safai aur taharat ka zariya hai aur khushbu jism se napasandeeda bu ko khatam karke use muattar aur pakeeza banane ka sabab hai. Aur humne kisi Musalman ko yeh kehte nahin suna ke Jumma ke din miswak karna aur khushbu lagana wajib hai. Aur ghusl ka hukum bhi in do jaisa hi hai. Degar abwab mein wazah dalail se istedlal kya jayega ke Jumma ke din ghusl karna aisa wajib nahin ke uske baghair koi cheez (wuzu waghaira) kifayat nahin karti ho.
ثَنَاهُ بُنْدَارٌ , حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنْ دَاوُدَ ، وَحَدَّثَنَا أَبُو الْخَطَّابِ ، حَدَّثَنَا بِشْرٌ يَعْنِي ابْنَ الْمُفَضَّلِ ، حَدَّثَنَا دَاوُدُ . ح وَحَدَّثَنَا بُنْدَارٌ ، نا عَبْدُ الْوَهَّابِ ، عَنْ دَاوُدَ . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَفِي هَذَا الْخَبَرِ قَدْ قَرَنَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ السِّوَاكَ وَإِمْسَاسَ الطِّيبِ إِلَى الْغُسْلِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ , فَأَخْبَرَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُنَّ عَلَى كُلِّ مُحْتَلِمٍ , وَالسِّوَاكُ تَطْهِيرٌ لِلْفَمِ , وَالطِّيبُ مُطَيِّبٌ لِلْبَدَنِ , وَإِذْهَابًا لِلرِّيحِ الْمَكْرُوهَةِ عَنِ الْبَدَنِ , وَلَمْ نَسْمَعْ مُسْلِمًا زَعَمَ أَنَّ السِّوَاكَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَلا إِمْسَاسَ الطِّيبِ فَرْضٌ , وَالْغَسْلُ أَيْضًا مِثْلُهُمَا , وَيُسْتَدَلُّ فِي الأَبْوَابِ الأُخَرِ بِدَلائِلَ غَيْرِ مُشْكِلَةٍ إِنْ شَاءَ اللَّهُ أَنَّ غُسْلَ يَوْمِ الْجُمُعَةِ لَيْسَ بِفَرْضٍ , لا يُجْزِئُ غَيْرُهُ