4.
The Book of Friday (Prayer)
٤-
كِتَابُ الْجُمُعَةِ
1197.
1197.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anas bn mālikin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
al-mubārak wahuw āibn faḍāllah | Mubarak ibn Fadalah al-Qurashi | Truthful, he would conceal the identity of his shaykh (tadlis) and commit taswiyyah |
‘īsá ya‘nī āibn yūnus | Isa ibn Yunus al-Subay'i | Trustworthy, Reliable |
‘alī bn khashramin | Ali ibn Khushram al-Marwazi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
الْمُبَارَكِ وَهُوَ ابْنُ فَضَالَةَ | مبارك بن فضالة القرشي | صدوق يدلس ويسوي |
عِيسَى يَعْنِي ابْنَ يُونُسَ | عيسى بن يونس السبيعي | ثقة مأمون |
عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ | علي بن خشرم المروزي | ثقة |
Sahih Ibn Khuzaymah 1776
Sayyiduna Anas ibn Malik (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) used to deliver the sermon (khutbah) while leaning on a trunk, stem, or date palm tree on Fridays. (The blessed narrator is unsure which word was mentioned.) Then, when the number of people increased, the Prophet (peace and blessings be upon him) said, “Make a pulpit (minbar) for me.” So the Companions made a pulpit for him. When he ascended the pulpit, the wood began to cry like a mother cries for her separated child. It kept crying until the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) came down from the pulpit and embraced it, and then it became quiet. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said, “‘Al-Waalah’ refers to a woman whose child has died, and she weeps for him (in separation).”
Grade: Hasan
سیدنا انس بن مالک رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم جمعہ کے دن لکڑی کے ایک ستون، تنے یا کھجور کے درخت سے ٹیک لگا کر کھڑے ہوتے تھے (اور خطبہ ارشاد فرماتے تھے)۔ مبارک راوی کو شک ہے کہ کون سا لفظ بیان کیا تھا۔ پھر جب لوگوں کی تعداد زیادہ ہوگئی تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”میرے لئے منبر بناؤ“ تو صحابہ نے آپ کے لئے منبر بنا دیا - لہٰذا آپ منبر پر تشریف فرما ہوگئے تو لکڑی، اپنے بچّے کی جدائی میں رونے والی ماں کی طرح رونے لگی - وہ اسی طرح روتی رہی حتّیٰ کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم منبر سے نیچے تشریف لائے، پھر آپ نے جاکر اسے گلے سے لگایا تو وہ خاموش ہوگئی۔“ امام ابوبکر رحمه الله فرما تے کہ ”الواله“ سے مراد وہ عورت ہے جس کا بچّہ فوت ہو گیا ہو (اور وہ اس کی جدائی میں روتی ہو)
Sayyidna Anas bin Malik Radi Allahu Anhu bayan karte hain ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam juma ke din lakdi ke aik sutoon, tane ya khajoor ke darakht se tek laga kar kharde hote the (aur khutba irshad farmate the). Mubarak raavi ko shak hai ki kaun sa lafz bayan kiya tha. Phir jab logon ki tadad zyada hogayi to aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: ”Mere liye mimbar banao“ to sahaba ne aap ke liye mimbar bana diya - lihaza aap mimbar par tashreef farma hogaye to lakdi, apne bacche ki judai mein rone wali maan ki tarah rone lagi - woh isi tarah roti rahi hattah ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam mimbar se neeche tashreef laaye, phir aap ne ja kar use gale se lagaya to woh khamosh hogayi.” Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki ”alwalah“ se murad woh aurat hai jis ka bachcha foot ho gaya ho (aur woh us ki judai mein roti ho)
نا عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ ، أَخْبَرَنَا عِيسَى يَعْنِي ابْنَ يُونُسَ ، عَنِ الْمُبَارَكِ وَهُوَ ابْنُ فَضَالَةَ , عَنِ الْحَسَنِ ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ ، قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُومُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ يُسْنِدُ ظَهْرَهُ إِلَى سَارِيَةٍ مِنْ خَشَبٍ أَوْ جِذْعٍ أَوْ نَخْلَةٍ، شَكَّ الْمُبَارَكُ، فَلَمَّا كَثُرَ النَّاسُ قَالَ:" ابْنُوا لِي مِنْبَرًا". فَبَنَوْا لَهُ الْمِنْبَرَ. فَتَحَوَّلَ إِلَيْهِ , حَنَّتِ الْخَشَبَةُ حَنِينَ الْوَالِهِ , فَمَا زَالَتْ حَتَّى نَزَلَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنَ الْمِنْبَرِ , فَأَتَاهَا , فَاحْتَضَنَهَا , فَسَكَنَتْ . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: الْوَالِهُ: يُرِيدُ بِهَا الْمَرْأَةَ إِذَا مَاتَ لَهَا وَلَدٌ