6.
The Book of Charity (Zakat)
٦-
كِتَابُ الزَّكَاةِ


Chapter on the mention of the amount of wasq if the report is correct.

بَابُ ذِكْرِ مَبْلَغِ الْوَسْقِ إِنْ صَحَّ الْخَبَرُ،

Sahih Ibn Khuzaymah 2310

Our master Abu Sa'eed Khudri (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings be upon him) said: "There is no Zakat on less than five Wasq, and a Wasq is sixty Sa'." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that what is meant by Mukhtoom is Sa'. There is no difference of opinion among the scholars that a Wasq is sixty Sa', and I have already mentioned the amount of a Sa' in the explanation of the expiation for oaths in the Book of Faith and Vows.


Grade: Da'if

سیدنا ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ مرفوعاً روایت کرتے ہیں کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”پانچ وسق سے کم میں زکوٰۃ نہیں ہے اور ایک وسق ساٹھ صاع ہوتا ہے۔“ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ مختوم سے مراد صاع ہے۔ علمائے کرام کا اس بارے میں کوئی اختلاف نہیں ہے کہ ایک وسق ساٹھ صاع ہوتا ہے اور میں کتاب الایمان والنذور میں قسم کے کفارے کے بیان میں صاع کی مقدار بیان کرچکا ہوں۔

Syedna Abusaeed Khudri raziallahu anhu marfooan riwayat karte hain ke Aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: ”Panch wasaq se kam mein zakat nahi hai aur aik wasaq saath saa hota hai. “ Imam Abu Bakr rahimahullah farmate hain ke mukhtum se murad saa hai. Ulama e kiram ka is bare mein koi ikhtilaf nahi hai ke aik wasaq saath saa hota hai aur mein kitab al eeman wannudhoor mein qasam ke kafare ke bayan mein saa ki miqdar bayan kar chuka hun.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَعِيدٍ الأَشَجُّ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ الطَّنَافِسِيُّ ، قَالَ: سَمِعْتُ إِدْرِيسَ الأَوْدِيَّ ، يَذْكُرُ وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَكِ الْمُخَرِّمِيُّ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ ، عَنْ إِدْرِيسَ الأَوْدِيِّ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ ، عَنْ أَبِي الْبَخْتَرِيِّ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ ، يَرْفَعُهُ قَالَ: " لَيْسَ فِيمَا دُونَ خَمْسَةِ أَوْسَاقٍ زَكَاةٌ" ، وَالْوَسْقُ: سِتُّونَ مَخْتُومًا، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: يُرِيدُ الْمَخْتُومُ، الصَّاعُ، وَلا خِلافَ بَيْنَ الْعُلَمَاءِ أَنَّ الْوَسْقَ سِتُّونَ صَاعًا، وَقَدْ بَيَّنْتُ مَبْلَغَ الصَّاعِ فِي كِتَابِ الأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ فِي ذِكْرِ كَفَّارَةِ الْيَمِينِ