6.
The Book of Charity (Zakat)
٦-
كِتَابُ الزَّكَاةِ
Chapter on the prohibition of offering bad grains and dates in charity.
بَابُ الزَّجْرِ عَنْ إِخْرَاجِ الْحُبُوبِ وَالتُّمُورِ الرَّدِيئَةِ فِي الصَّدَقَةِ،
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī umāmah bn sahl bn ḥunayfin | As'ad ibn Sahl al-Ansari | He has a sighting (of the Prophet) |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
muḥammad bn ḥafṣah | Muhammad ibn Abi Hafsa al-Basri | Saduq (truthful) but makes mistakes |
‘abd al-lah bn al-mubārak | Abdullah ibn al-Mubarak al-Hanzali | Trustworthy, firm, jurist, scholar, generous, warrior, gathered in him the qualities of goodness |
muḥammad bn ‘īsá | Muhammad ibn Isa al-Damghani | Acceptable |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي أُمَامَةَ بْنِ سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ | أسعد بن سهل الأنصاري | له رؤية |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
مُحَمَّدِ بْنِ حَفْصَةَ | محمد بن أبي حفصة البصري | صدوق يخطئ |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ | عبد الله بن المبارك الحنظلي | ثقة ثبت فقيه عالم جواد مجاهد جمعت فيه خصال الخير |
مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى | محمد بن عيسى الدامغاني | مقبول |
Sahih Ibn Khuzaymah 2311
Sayyiduna Sahl bin Haneef, may Allah be pleased with him, narrated that some people used to hang their bad and rotten fruits (in Masjid-e-Nabawi). So, Allah Almighty revealed this verse: "And do not intend to give the worst [of what you have] in charity. You would not accept it yourselves except [with extreme displeasure], looking at it with one eye closed." [Al-Baqarah: 267]. So, the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, forbade giving two types of dates, Jarror and Habiq, (as dowry or charity) because they are inferior types.
Grade: Sahih
سیدنا سہل بن حنیف رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ کچھ لوگ اپنے خراب اور ردی پھل (مسجد نبوی میں) لٹکا دیتے تھے تو اللہ عزوجل نے یہ آیت نازل کی «وَلَا تَيَمَّمُوا الْخَبِيثَ مِنْهُ تُنفِقُونَ وَلَسْتُم بِآخِذِيهِ إِلَّا أَن تُغْمِضُوا فِيهِ» ”اور تم ردی اور خراب چیزیں (اللہ کی راہ میں) خرچ کرنے کا ارادہ مت کرو حالانکہ تم تو انہیں لینا بھی پسند نہیں کرتے الاّیہ کہ تم ان کے بارے میں چشم پوشی کرو۔“ [ سورة البقرة: 267 ] تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے (زکوٰۃ اور صدقے میں) کھجور کی دو قسمیں جعروراور حبیق دینے سے منع کر دیا (کیونکہ یہ ردی اقسام ہیں)۔
Sayidina Sahl bin Hanif raza Allahu anhu bayan karte hain kay kuch log apne kharab aur raddi phal (Masjid Nabvi mein) latka dete thay to Allah Azzawajal ne yeh ayat nazil ki «wa la tayammamu alkhabees minhu tunfiquna wa lastum bi'akhizeehi illa an tughmizoo feehi» ”aur tum raddi aur kharab cheezein (Allah ki rah mein) kharch karne ka irada mat karo halanky tum to unhein lena bhi pasand nahin karte illahiya kay tum un kay bare mein chashm poshi karo“ [Surat al-Baqarah: 267 ] to Rasool Allah sallallahu alaihi wasallam ne (zakat aur sadqay mein) khajoor ki do qismein ja'rooraur habiq dene se mana kar diya (kyun kay yeh raddi aqsam hain).
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ حَفْصَةَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ أَبِي أُمَامَةَ بْنِ سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ ، قَالَ: كَانَ أُنَاسٌ يَتَلاءَمُونَ بِئْسَ أَثْمَارُهُمْ، فَأَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: وَلا تَيَمَّمُوا الْخَبِيثَ مِنْهُ تُنْفِقُونَ وَلَسْتُمْ بِآخِذِيهِ إِلا أَنْ تُغْمِضُوا فِيهِ سورة البقرة آية 267، قَالَ:" فَنَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ لَوْنَيْنِ الْجُعْرُورِ، وَعَنْ لَوْنِ حُبَيْقٍ"