7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ
Chapter on the description of the Corner and the Station of Abraham and the statement that they are two rubies from the rubies of Paradise
بَابُ صِفَةِ الرُّكْنِ وَالْمَقَامِ وَالْبَيَانُ أَنَّهُمَا يَاقُوتَتَانِ مِنْ يَوَاقِيتِ الْجَنَّةِ
Sahih Ibn Khuzaymah 2731
Narrated `Abdullah bin `Amr (May Allah be pleased with them both): The Messenger of Allah (ﷺ) said, "The Black Stone and Maqam-i-Ibrahim (station of Abraham) are two gems from the gems of Paradise. Allah had taken away their light, and if Allah had not taken away their light, they would have illuminated everything between the East and the West.'' [At-Tirmidhi]. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said: "To my knowledge, only Ayyub bin Suwaid narrated this Hadith with a Musnad chain of narration from Imam Zuhri, provided that he remembered it from Imam Zuhri. Raja' bin Yahya also narrated this Hadith from Mus'ab bin Shibah, other than Imam Zuhri."
Grade: Hasan
سیدنا عبد اللہ بن عمرو رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”حجراسود اور مقام ابراہیم جنّتی یاقوتوں میں سے دو یاقوت ہیں۔ اللہ تعالی نے ان کا نور ختم کردیا تھا۔ اور اگر اللہ تعالی ان کے نور کو ختم نہ فرماتا تو مشرق و مغرب کے درمیان ہر چیز کو یہ دونوں روشن کر دیتے۔“ امام ابو بکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ میرے علم کے مطابق امام زہری کی سند سے اس حدیث کو صرف ایوب بن سوید نے مسند بیان کیا ہے بشرطیکہ اس نے امام زہری سے اسے یاد رکھا ہو۔ اس حدیث کو امام زہری کے علاوہ مسافع بن شیبہ سے رجاء ابو یحییٰ نے بھی بیان کیا ہے۔
Sayyiduna Abdullah bin Amro Radi Allahu Anhuma bayan karte hain ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Hajre Aswad aur Maqam e Ibrahim jannati yaquton mein se do yaqut hain. Allah Ta'ala ne in ka noor khatam kar diya tha. Aur agar Allah Ta'ala in ke noor ko khatam na farmata to mashriq o maghrib ke darmiyan har cheez ko ye donon roshan kar dete.” Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki mere ilm ke mutabiq Imam Zuhri ki sanad se is hadees ko sirf Ayub bin Sayeed ne musnad bayan kiya hai basharte ke usne Imam Zuhri se ise yaad rakha ho. Is hadees ko Imam Zuhri ke ilawa Musaffa bin Shaiba se Raja Abu Yahya ne bhi bayan kiya hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ سُوَيْدٍ أَبُو عَمِيرَةَ الْبَلَوِيِّ مُؤَذِّنُ مَسْجِدِ الرَّمْلَةِ، حَدَّثَنَا أَيُّوبُ بْنُ سُوَيْدٍ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ مُسَافِعٍ الْحَجَبِيِّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " الرُّكْنُ، وَالْمَقَامُ: يَاقُوتَتَانِ مِنْ يَاقُوتِ الْجَنَّةِ طَمَسَ اللَّهُ نُورَهُمَا، وَلَوْلا ذَلِكَ لأَضَاءَتَا مَا بَيْنَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ" ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا الْخَبَرُ لَمْ يُسْنِدْهُ أَحَدٌ أَعْلَمُهُ مِنْ حَدِيثِ الزُّهْرِيِّ غَيْرُ أَيُّوبَ بْنِ سُوَيْدٍ إِنْ كَانَ حَفِظَ عَنْهُ، وَقَدْ رَوَاهُ عَنْ مُسَافِعَ بْنِ شَيْبَةَ، مَرْفُوعًا غَيْرُ الزُّهْرِيِّ، رَوَاهُ رَجَاءٌ أَبُو يَحْيَى.