7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ
Chapter on the Time of Departing from Mina to Arafat
بَابُ وَقْتِ الْغُدُوِّ مِنْ مِنًى إِلَى عَرَفَةَ.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn al-zubayr | Abdullah ibn al-Zubayr al-Asadi | Sahabi |
al-qāsim bn muḥammadin | Al-Qasim ibn Muhammad at-Taymi | Trustworthy, the best of his time |
yaḥyá | Yahya ibn Sa'id al-Ansari | Trustworthy, Firm |
jarīrun | Jarir ibn 'Abd al-Hamid al-Dabbi | Trustworthy |
yūsuf bn mūsá | Yusuf ibn Musa al-Razi | Saduq Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ | عبد الله بن الزبير الأسدي | صحابي |
الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ | القاسم بن محمد التيمي | ثقة أفضل أهل زمانه |
يَحْيَى | يحيى بن سعيد الأنصاري | ثقة ثبت |
جَرِيرٌ | جرير بن عبد الحميد الضبي | ثقة |
يُوسُفُ بْنُ مُوسَى | يوسف بن موسى الرازي | صدوق حسن الحديث |
Sahih Ibn Khuzaymah 2800
Sayyiduna Abdullah ibn Zubair (may Allah be pleased with him) narrates that one of the ways of Hajj is that the Imam (leader of the Hajj) leads the prayers of Zuhr (afternoon), Asr (late afternoon), Maghrib (sunset), Isha (night) and Fajr (dawn) at Mina. Then, he sets out for Arafat in the morning and rests at midday wherever a place is available. Then when the sun declines, he delivers a sermon to the people. Then, he offers the Zuhr and Asr prayers combined. Then he remains at Arafat, supplicating and weeping, until sunset. Then, he departs from there and offers the Maghrib prayer at Muzdalifah, or wherever Allah wills. Then he stays at Muzdalifah until dawn. Then, he departs before sunrise. Then, when he has pelted the Jamaratul Aqabah (the largest Jamarah) at Mina, everything becomes permissible for him except for sexual intercourse and perfume (which were prohibited during Ihram). Then, when he has performed the Tawaf (circumambulation) of the Ka'bah, that (restriction) is also lifted.
سیدنا عبد اللہ بن زبیر رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ حج کے طریقوں میں سے ایک یہ ہے کہ امام منیٰ میں ظہر، عصر، مغرب، عشاء اور فجر کی نمازیں پڑھائے پھر صبح کے وقت عرفات روانہ ہو جائے اور جو جگہ میسر آئے وہاں دوپہر کو آرام کرے۔ حتّیٰ کہ جب سورج ڈھل جائے تو لوگوں کو خطبہ دے۔ پھر نمازظہر اور عصر جمع کرکے ادا کرے۔ پھر سورج غروب ہونے تک عرفات میں کھڑے ہوکر دعا و گریہ زاری کرے۔ پھر وہاں سے چلے اور مزدلفہ میں آ کر نماز پڑھے یا جہاں اللہ تعالی کو منظور ہو پڑھ لے پھر مزدلفہ میں ٹھہرا رہے حتّیٰ کہ جب صبح روشن ہو جائے تو سورج طلوع ہونے سے پہلے روانہ ہو جائے۔ پھر جب (منیٰ پہنچ کر) جمرہ کبریٰ کو رمی کر لیگا تو اُس کے لئے عورتوں سے ہمبستری اور خوشبو کے علاوہ ہر چیز حلال ہو جائیگی جو (احرام کی وجہ سے اُس پر حرام تھیں۔ حتّیٰ کہ جب بیت اللہ کا طواف کرلیگا۔ (تو وہ پابندی بھی ختم ہو جائیگی)۔
Sayyiduna Abdullah bin Zubair Radi Allahu Anhuma bayan karte hain keh Hajj ke tariqon mein se aik yeh hai ke Imam Mina mein Zuhar, Asar, Maghrib, Isha aur Fajr ki namazain parhai phir subah ke waqt Arafat rawana ho jaye aur jo jagah miasar aye wahan dopahar ko aaram kare. Hatta ke jab Suraj dhal jaye to logon ko khutba de. Phir Namaz-e-Zuhar aur Asar jama karke ada kare. Phir Suraj ghuroob hone tak Arafat mein khade hokar dua wa گریہ زاری kare. Phir wahan se chale aur Muzdalifah mein aa kar namaz parhe ya jahan Allah Ta'ala ko manzoor ho parh le phir Muzdalifah mein thehra rahe hatta ke jab subah roshan ho jaye to Suraj tulou hone se pehle rawana ho jaye. Phir jab (Mina pohanch kar) Jamarat-ul-Aqaba ko rami kar lega to uske liye auraton se humbistari aur khushbu ke ilawa har cheez halal ho jayegi jo (ehram ki wajah se us par haram theen. Hatta ke jab Baitullah ka tawaf kar lega. (to woh pabandi bhi khatam ho jayegi).
حَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ مُوسَى ، حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ ، قَالَ: " مِنْ سُنَّةِ الْحَجِّ أَنْ يُصَلِّيَ الإِمَامُ الظُّهْرَ، وَالْعَصْرَ، وَالْمَغْرِبَ، وَالْعِشَاءَ الآخِرَةَ، وَالصُّبْحَ بِمِنًى، ثُمَّ يَغْدُو إِلَى عَرَفَةَ، فَيَقِيلُ حَيْثُ قَضَى لَهُ حَتَّى إِذَا زَالَتِ الشَّمْسُ خَطَبَ النَّاسَ، ثُمَّ صَلَّى الظُّهْرَ، وَالْعَصْرَ جَمِيعًا، ثُمَّ وَقَفَ بِعَرَفَاتٍ حَتَّى تَغِيبَ الشَّمْسُ، ثُمَّ يَفِيضَ فَيُصَلِّي بِالْمُزْدَلِفَةِ، أَوْ حَيْثُ قَضَى اللَّهُ، ثُمَّ يَقِفَ بِجَمْعٍ حَتَّى إِذَا أَسْفَرَ دَفَعَ قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ، فَإِذَا رَمَى الْجَمْرَةَ الْكُبْرَى حَلَّ لَهُ كُلُّ شَيْءٍ حُرِّمَ عَلَيْهِ، إِلا النِّسَاءَ وَالطِّيبَ حَتَّى يَزُورَ الْبَيْتَ"