2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on mentioning the obligation of the five daily prayers, stated briefly without detailed explanation, using a general term with a specific meaning.

بَابُ ذِكْرِ فَرْضِ الصَّلَوَاتِ الْخَمْسِ مِنْ عَدَدِ الرَّكْعَةِ بِلَفْظِ خَبَرٍ مُجْمَلٍ غَيْرِ مُفَسَّرٍ، بِلَفْظٍ عَامٍّ مُرَادُهُ خَاصٌّ

Sahih Ibn Khuzaymah 303

It is narrated on the authority of Hazrat Urwah bin Zubair that he heard Sayyida Aisha Radi Allahu Anha saying that in the beginning, prayer was ordained as two rak'ahs. Then, the prayer during travel (two rak'ahs) was kept as it was, and the prayer at home (four rak'ahs) was completed (to four rak'ahs). I (the narrator) said to Urwah, "Then why do you (during travel) offer the complete prayer?" So, he replied that he followed the same interpretation as Sayyiduna Uthman Radi Allahu Anhu. Imam (Bukhari) narrated from his teacher Saeed bin Abdur Rahman Mukhzomi, like the aforementioned narration, however, he narrated it with "An" instead of "Sami'a, Akhbarani" throughout the narration.


Grade: Sahih

حضرت عروہ بن زبیر سے روایت ہے کہ انہوں نے سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کو فرماتے ہوئے سنا کہ بیشک ابتداء میں نماز دورکعت فرض ہوئی تھی پھر سفر کی نماز (دورکعت) برقرار رکھی گئی اور حضر کی نماز (چار رکعت) مکمّل کر دی گئی۔ تومیں نے عروہ سے کہا کہ پھر کیا وجہ ہے کہ آپ (سفر میں) پوری نماز ادا کرتی ہیں تو اُنہوں نے جواب دیا وہ سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ کی تاویل جیسی تاویل کرتی تھیں۔ امام صاحب اپنے استاد سعید بن عبدالرحمٰن مخزومی کی سند مذکورہ روایت ہی کی طرح بیان کرتے ہیں مگر اس میں «‏‏‏‏سمع، اخبرني» ‏‏‏‏ کی بجائے تمام جگہ «‏‏‏‏عن» ‏‏‏‏ سے روایت کی گئی ہے۔

Hazrat Urwa bin Zubair se riwayat hai ki unhon ne Sayyida Ayesha Radi Allahu Anha ko farmate huye suna ki beshak ibtida mein namaz do rakat farz hui thi phir safar ki namaz (do rakat) barqaraar rakhi gayi aur hazir ki namaz (chaar rakat) mukammal kar di gayi to main ne Urwa se kaha ki phir kya wajah hai ki aap (safar mein) puri namaz ada karti hain to unhon ne jawab diya woh Sayyiduna Usman Radi Allahu Anhu ki taweel jaisi taweel karti thin Imam sahib apne ustaad Saeed bin Abdur Rahman Makhzumi ki sanad mazkurah riwayat hi ki tarah bayan karte hain magar is mein samaa akhbarni ki bajay tamam jagah an se riwayat ki gayi hai

نا عَبْدُ الْجَبَّارِ بْنُ الْعَلاءِ الْعَطَّارُ ، نا سُفْيَانُ ، قَالَ: سَمِعْتُ الزُّهْرِيَّ ، يَقُولُ: أَخْبَرَنِي عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ ، أَنَّهُ سَمِعَ عَائِشَةَ ، تَقُولُ:" إِنَّ الصَّلاةَ أَوَّلُ مَا افْتُرِضَتْ رَكْعَتَانِ، فَأُقِرَّتْ صَلاةُ السَّفَرِ، وَأُتِمَّتْ صَلاةُ الْحَضَرِ" ، فَقُلْتُ لِعُرْوَةَ: فَمَا لَهَا كَانَتْ تُتِمُّ؟ فَقَالَ: إِنَّهَا تَأَوَّلَتْ مَا تَأَوَّلَ عُثْمَانُ. نا بِهِ سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَخْزُومِيُّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، بِمِثْلِهِ غَيْرُ، أَنَّهُ قَالَ فِي كُلِّهَا: عَنْ