7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ
Chapter on the Evidence for the Authenticity of This Text.
بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى صِحَّةِ هَذَا الْمَتْنِ،
Sahih Ibn Khuzaymah 3059
It is narrated on the authority of Sayyidina Jabir bin Mut'im (may Allah be pleased with him) that on the day of Arafat, a camel of mine was lost. So, I was searching for it in the plain of Arafat, when suddenly I saw the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) on his camel, standing with the people in the evening of Arafat in the plain of Arafat. And this event took place after the revelation had descended upon you. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said: If Abd al-Aziz ibn Jarir had found Sayyidina Jabir bin Mut'im (may Allah be pleased with him), then he would have narrated this Hadith, explaining that the correct interpretation of the narration of Sayyidina Jabir bin Mut'im (may Allah be pleased with him) is that this incident occurred before the entire Quran was revealed to you.
سیدنا جبیر بن مطعم رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ عرفہ والے دن میرا ایک اونٹ گم ہو گیا تو میں میدان عرفات میں اس کی تلاش میں تھا تو اچانک میں نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو اپنے اونٹ پر عرفہ کی شام میدان عرفات میں لوگوں کے ساتھ ٹھہرے ہوئے دیکھا، اور یہ واقعہ آپ پر وحی کے نزول کے بعد کا ہے۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں، اگر عبد العزیز بن جریج نے سیدنا جبیر بن مطعم رضی اللہ عنہ کو پایا ہو تو یہ روایت بیان کرتی ہے کہ سیدنا جبیر بن مطعم رضی اللہ عنہ کی روایت کی صحیح تاویل یہ ہے کہ یہ واقعہ آپ پر سارا قرآن نازل ہونے سے پہلے کا ہے۔
Saina Jubair bin Mut'am Radi Allaho Anho se riwayat hai ki Arafa wale din mera aik unt gum ho gaya to main maidan Arafa mein uski talash mein tha to achanak maine Nabi Sallallaho Alaihe Wasallam ko apne unt par Arafa ki shaam maidan Arafa mein logon ke sath thehre hue dekha, aur ye waqea Aap par wahi ke nuzul ke baad ka hai. Imam Abu Bakr Rehmatullah Alaih farmate hain, agar Abdul Aziz bin Juraij ne Saina Jubair bin Mut'am Radi Allaho Anho ko paya ho to ye riwayat bayan karti hai ki Saina Jubair bin Mut'am Radi Allaho Anho ki riwayat ki sahih tawil ye hai ki ye waqea Aap par sara Quran nazil hone se pehle ka hai.
لأَنَّ مُحَمَّدَ بْنَ مَعْمَرٍ، حَدَّثَنَا قَالَ: ثنا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، أَخْبَرَنِي أَبِي، عَنْ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ، قَالَ: أَضْلَلْتُ جَمَلا لِي يَوْمَ عَرَفَةَ، فَانْطَلَقْتُ إِلَى عَرَفَةَ أَتَتَبَّعُهُ، فَإِذَا أَنَا بِمُحَمَّدٍ وَاقِفًا فِي النَّاسِ بِعَرَفَةَ عَلَى بَعِيرِهِ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ، وَذَلِكَ بَعْدَمَا أُنْزِلَ عَلَيْهِ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَإِنْ كَانَ عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ جُرَيْجٍ قَدْ أَدْرَكَ جُبَيْرَ بْنَ مُطْعِمٍ، فَهَذَا الْخَبَرُ يُبَيِّنُ أَنَّ تَأْوِيلَ خَبَرِ نَافِعِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنْ أَبِيهِ أَيْ قَبْلَ أَنْ يَنْزِلَ عَلَيْهِ جَمِيعُ الْقُرْآنِ.