7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ


Chapter on the Evidence that Jihad for Women is Hajj and Umrah.

بَابُ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ جِهَادَ النِّسَاءِ الْحَجُّ وَالْعُمْرَةُ،

Sahih Ibn Khuzaymah 3074

The Mother of the Believers, Sayyidah Aisha, may Allah be pleased with her, narrates that I asked, "O Messenger of Allah, is Jihad also obligatory on women?" He, peace and blessings of Allah be upon him, said: "Upon them is a Jihad in which there is no fighting, and it is Hajj and Umrah." Imam Abu Bakr, may Allah have mercy on him, states that in your statement that "upon them is a Jihad in which there is no fighting," and you have informed them that the obligatory Jihad upon them is performing Hajj and Umrah, in this is the indication that Umrah is obligatory like Hajj. Because the apparent meaning of your statement "upon them" is that it is obligatory upon them, as it is not correct to say this for any voluntary act of worship that it is upon the person (This is only said when the intention is to convey the obligation of something).


Grade: Sahih

اُم المؤمنین سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا بیان کرتی ہیں کہ میں نے عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول، کیا عورتوں پر بھی جہاد فرض ہے؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اُن پر ایسا جہاد فرض ہے جس میں لڑائی نہیں ہے، وہ حج اور عمرہ ہے۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ آپ کے اس فرمان کہ ان پر ایسا جہاد فرض ہے جس میں لڑائی بھی نہیں ہے اور آپ نے انھیں بتایا کہ ان پر واجب جہاد حج اور عمره کرنا ہے، اس میں یہ دلیل ہے کہ عمرہ حج کی طرح واجب ہے۔ کیونکہ آپ کا فرمان ”عَلَيْهِنَّ“ (ان پر ہے) کا ظاہری مفہوم یہی ہے کہ ان پر واجب ہے کیونکہ کسی نفلی عبادت کے لئے یہ کہنا درست نہیں کہ وہ علی المرء (آدمی پر ہے)۔ (یہ اسی وقت کہا جاتا ہے جب کسی چیز کا وجوب بتانا مقصود ہو)۔

Um ul momineen Sayyidah Ayesha raziallahu anha bayan karti hain keh maine arz kiya keh aye Allah ke Rasool kya auraton per bhi jihad farz hai Aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya un per aisa jihad farz hai jis mein laraai nahi hai woh Hajj aur Umrah hai Imam Abu Bakr rehmatullah alaih farmate hain keh aap ke iss farmaan keh un per aisa jihad farz hai jis mein laraai bhi nahi hai aur aap ne unhen bataya keh un per wajib jihad Hajj aur Umrah karna hai iss mein yeh daleel hai ki Umrah Hajj ki tarah wajib hai kyunki aap ka farmaan alai hinna un per hai ka zahiri mafhoom yahi hai ki un per wajib hai kyunki kisi nafli ibadat ke liye yeh kehna durust nahi keh woh alal mar'i aadmi per hai yeh usi waqt kaha jata hai jab kisi cheez ka wujoob batana maqsud ho

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْمُنْذِرِ ، حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، حَدَّثَنَا حَبِيبُ بْنُ أَبِي عَمْرَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ بِنْتِ طَلْحَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ، قَالَتْ: قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، هَلْ عَلَى النِّسَاءِ جِهَادٌ؟ قَالَ:" عَلَيْهِمْ جِهَادٌ، لا قِتَالَ فِيهِ: الْحَجُّ، وَالْعُمْرَةُ" ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فِي قَوْلِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: عَلَيْهِنَّ جِهَادٌ لا قِتَالَ فِيهِ وَإِعْلامُهُ أَنَّ الْجِهَادَ الَّذِي عَلَيْهِنَّ الْحَجُّ وَالْعُمْرَةُ بَيَانُ أَنَّ الْعُمْرَةَ وَاجِبَةٌ كَالْحَجِّ، إِذْ ظَاهِرُ قَوْلِهِ عَلَيْهِنَّ أَنَّهُ وَاجِبٌ إِذْ غَيْرُ جَائِزٍ أَنْ يُقَالَ عَلَى الْمَرْءِ مَا هُوَ تَطَوُّعٌ غَيْرُ وَاجِبٍ