2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Disliking Sleeping Before the Isha Prayer and Discussing Afterwards With a General Unexplained Report.

بَابُ كَرَاهِيَةِ النَّوْمِ قَبْلَ صَلَاةِ الْعِشَاءِ وَالْحَدِيثِ بَعْدَهَا بِذِكْرِ خَبَرٍ مُجْمَلٍ غَيْرِ مُفَسَّرٍ‏.‏

NameFameRank
abī brzh Nadla ibn Amr al-Aslami Companion
sayyār bn salāmah Sayyar bin Salamah Al-Riyahi Trustworthy
‘awfun Awf ibn Abi Jamila al-'Arabi Truthful, accused of predestination and Shiism
wāibn ‘ulayyah Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver
wa‘abbād bn ‘abbādin Abbad ibn Abbad al-Muhallabi Trustworthy
hushaymun Hushaym ibn Bashir al-Salami Trustworthy, reliable, prone to tadlis (concealing the chain of narrators) and hidden transmission.
aḥmad bn manī‘in Ahmad ibn Mani' al-Baghdadi Trustworthy Hadith Scholar
‘awfin Awf ibn Abi Jamila al-'Arabi Truthful, accused of predestination and Shiism
wa‘abd al-wahhāb Abd al-Wahhab ibn Abd al-Majid al-Thaqafi Thiqah (Trustworthy)
muḥammad bn ja‘farin Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali Trustworthy
bundārun Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar
‘awfun Awf ibn Abi Jamila al-'Arabi Truthful, accused of predestination and Shiism
yaḥyá bn sa‘īdin Yahya ibn Sa'id al-Qattan Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary
bundārun Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Sahih Ibn Khuzaymah 346

Sayyiduna Abu Barzah (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) disliked sleeping before the 'Isha' prayer and talking after it. This is the hadith of Ahmad ibn Mani'. In the narration of Yahya ibn Sa'id, he says that Abu al-Minhal Sayyar ibn Salamah told us that I went to Sayyiduna Abu Barzah Aslami (may Allah be pleased with him) with my father, and my father asked him, "How did the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) offer the obligatory prayers?" He replied, "He (peace and blessings of Allah be upon him) used to prefer to delay the 'Isha' prayer, which you call 'Atamah. And he (peace and blessings of Allah be upon him) disliked sleeping before 'Isha' and talking after it." In the narration of Muhammad ibn Ja'far and 'Abdul Wahhab, it is "from Abu al-Minhal," while the text is similar to the narration of Yahya.


Grade: Sahih

سیدنا ابوبرزہ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم عشاء سے پہلے سونے اور اس کے بعد باتیں کرنے کو ناپسند کرتے تھے۔ یہ احمد بن منیع کی حدیث ہے۔ یحییٰ بن سعید کی روایت میں ہے، وہ کہتے ہیں کہ ہمیں ابومنہال سیاربن سلامہ نے بیان کیا کہ میں اپنے والد کے ساتھ سیدنا ابوبرزہ اسلمی رضی اللہ عنہ کے پاس حاضر ہوا تو میرے والد نے اُن سے پوچھا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فرض نماز کیسے ادا کرتے تھے؟ اُنہوں نے فرمایا کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم عشاء کی نماز جسے تم عتمہ کہتے ہو کو مؤخر کرنا پسند کرتے تھے۔ اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم عشاء سے پہلے سونا اور اس کے بعد گُفتگو کرنا ناپسند کرتے تھے۔ محمد بن جعفر اور عبدالوھاب کی روایت میں «‏‏‏‏عَنْ اَبِی الْمِنْھَالِ» ‏‏‏‏ ہے جبکہ متن یحییٰ کی روایت ہی کی طرح ہے۔

Sayyidina Abu Burzah Raziallahu Anhu bayan karte hain keh Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam Isha se pehle sone aur iske baad baatein karne ko napasand karte thay. Yeh Ahmed bin Mani ki hadees hai. Yahya bin Saeed ki riwayat mein hai, woh kehte hain keh humein Abuminhal Sayyar bin Salamah ne bayan kiya keh mein apne walid ke sath Sayyidina Abu Burzah Aslami Raziallahu Anhu ke paas hazir huwa to mere walid ne unse pucha keh Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam farz namaz kaise ada karte thay? Unhon ne farmaya keh aap Sallallahu Alaihi Wasallam Isha ki namaz jise tum Atma kehte ho ko moakhir karna pasand karte thay. Aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam Isha se pehle sona aur uske baad guftgu karna napasand karte thay. Muhammad bin Jaffar aur Abdul Wahab ki riwayat mein "an Abil Minhal" hai jab keh matan Yahya ki riwayat hi ki tarah hai.

نا بُنْدَارٌ ، نا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، نا عَوْفٌ . ح وَحَدَّثَنَا بُنْدَارٌ ، نا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، وَعَبْدُ الْوَهَّابِ ، عَنْ عَوْفٍ . ح وَحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، وَعَبَّادُ بْنُ عَبَّادٍ ، وَابْنُ عُلَيَّةَ ، قَالُوا: حَدَّثَنَا عَوْفٌ ، عَنْ سَيَّارِ بْنِ سَلامَةَ ، عَنْ أَبِي بَرْزَةَ ، قَالَ:" كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَكْرَهُ النَّوْمَ قَبْلَ الْعِشَاءِ، وَالْحَدِيثَ بَعْدَهَا" . هَذَا حَدِيثُ أَحْمَدَ بْنِ مَنِيعٍ وَفِي حَدِيثِ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، قَالَ: حَدَّثَنَا وَفِي حَدِيثِ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، قَالَ: حَدَّثَنَا سَيَّارُ بْنُ سَلامَةَ أَبُو الْمِنْهَالِ ، قَالَ: دَخَلْتُ مَعَ أَبِي عَلَى أَبِي بَرْزَةَ الأَسْلَمِيِّ ، فَسَأَلَهُ أَبِي: كَيْفَ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُصَلِّي الْمَكْتُوبَةَ؟ قَالَ:" كَانَ يَسْتَحِبُّ أَنْ يُؤَخِّرَ الْعِشَاءَ الَّتِي تَدْعُونَهَا الْعَتَمَةَ، وَكَانَ يَكْرَهُ النَّوْمَ قَبْلَهَا، وَالْحَدِيثَ بَعْدَهَا" . وَفِي حَدِيثِ مُحَمَّدِ بْنِ جَعْفَرٍ، وَعَبْدِ الْوَهَّابِ، عَنْ أَبِي الْمِنْهَالِ، وَمَتْنُ حَدِيثِهِمَا مِثْلُ مَتْنِ حَدِيثِ يَحْيَى