2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Repetition in the Adhan Along with the Repetition in the Iqama.

بَابُ التَّرْجِيعِ فِي الْأَذَانِ مَعَ تَثْنِيَةِ الْإِقَامَةِ،

NameFameRank
ḥuṣayn bn ‘abd al-raḥman Al-Husayn ibn Abdur-Rahman As-Sulami Trustworthy, Precise
wāibn fuḍaylin Muhammad ibn al-Fadil al-Dubi Trustworthy, knowledgeable, accused of Shi'ism
hārūn bn isḥāq Harun ibn Ishaq al-Hamdani Trustworthy
ibn idrīs Abdullah ibn Idris al-Awdi Trustworthy Hadith Scholar
‘abd al-lah bn sa‘īdin al-ashajj Abdullah bin Saeed al-Kindi Thiqah (Trustworthy)
abīh Jubayr ibn Mut'im al-Qurashi Companion
nāfi‘ bn jubayr bn muṭ‘imin Nafi' ibn Jubayr al-Nawfali Thiqah Fadil (Trustworthy and Excellent)
‘abbād bn ‘āṣimin Abbad ibn `Asim al-Anbari Acceptable
‘amrūun bn mrrah Amr ibn Murrah al-Muradi Trustworthy
ḥuṣayn bn ‘abd al-raḥman Al-Husayn ibn Abdur-Rahman As-Sulami Trustworthy, Precise
shu‘bah Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout
wahb bn jarīrin Wahab ibn Jarir al-Azdi Thiqah (Trustworthy)
muḥammad bn yaḥyá Muhammad ibn Yahya al-Dhuhali Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), Great
muḥammad bn ja‘farin Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali Trustworthy
bundārun Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar
ibn jubayr bn muṭ‘imin Nafi' ibn Jubayr al-Nawfali Thiqah Fadil (Trustworthy and Excellent)
‘āṣimin al-‘anazī Asim bin Abi Umara Al-Anzi Accepted
‘amrūun bn mrrah Amr ibn Murrah al-Muradi Trustworthy
jubayr bn muṭ‘imin Jubayr ibn Mut'im al-Qurashi Companion
shu‘bah Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout
الأسمالشهرةالرتبة
حُصَيْنِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الحصين بن عبد الرحمن السلمي ثقة متقن
وَابْنُ فُضَيْلٍ محمد بن الفضيل الضبي صدوق عارف رمي بالتشيع
هَارُونُ بْنُ إِسْحَاقَ هارون بن إسحاق الهمداني ثقة
ابْنُ إِدْرِيسَ عبد الله بن إدريس الأودي ثقة حجة
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَعِيدٍ الأَشَجُّ عبد الله بن سعيد الكندي ثقة
أَبِيهِ جبير بن مطعم القرشي صحابي
نَافِعِ بْنِ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ نافع بن جبير النوفلي ثقة فاضل
عَبَّادِ بْنِ عَاصِمٍ عباد بن عاصم العنبري مقبول
عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ عمرو بن مرة المرادي ثقة
حُصَيْنُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الحصين بن عبد الرحمن السلمي ثقة متقن
شُعْبَةُ شعبة بن الحجاج العتكي ثقة حافظ متقن عابد
وَهْبُ بْنُ جَرِيرٍ وهب بن جرير الأزدي ثقة
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى محمد بن يحيى الذهلي ثقة حافظ جليل
مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ محمد بن جعفر الهذلي ثقة
بُنْدَارٌ محمد بن بشار العبدي ثقة حافظ
ابْنِ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ نافع بن جبير النوفلي ثقة فاضل
عَاصِمٍ الْعَنَزِيِّ عاصم بن أبي عمرة العنزي مقبول
عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ عمرو بن مرة المرادي ثقة
جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ جبير بن مطعم القرشي صحابي
شُعْبَةُ شعبة بن الحجاج العتكي ثقة حافظ متقن عابد

Sahih Ibn Khuzaymah 382

Hussain bin Abdul Rahman narrated it from Ibn Abi Laila in the Mursal form (without mentioning the name of the companion he heard it from). He did not mention the name of Abdullah bin Zaid or Muadh bin Jabal, may Allah be pleased with them both. And he did not narrate it from any other companion of the Prophet, peace and blessings be upon him, but rather said that when Abdullah bin Zaid saw the Adhan (in a dream), the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said to him… And Thawri narrated this Hadith from Abdul Rahman bin Abi Laila through Hussain and Amr bin Murrah, but he did not mention the name of Muadh or Abdullah bin Zaid, may Allah be pleased with them both. Nor did he say, “Our companions narrated to us” or “The companions of Muhammad narrated to us.” Rather, he narrated it in the Mursal form. And Imam Ahmad narrated with his chain of narration from Muhammad bin Yahya that Abdul Rahman bin Abi Laila said that the issue of Adhan had become a source of concern for the Prophet, peace and blessings be upon him. Then he narrated the rest of the Hadith. Imam Ahmad said, “I heard Muhammad bin Yahya saying that Ibn Abi Laila did not meet Abdullah bin Zaid, may Allah be pleased with him.” While Shareek narrated this Hadith from Hussain, he said, “Abdul Rahman bin Abi Laila narrated from Abdullah bin Zaid (meaning that he narrated it in a connected chain, indicating that Ibn Abi Laila did meet Abdullah). Then he narrated the rest of the Hadith. Imam Shafi’i narrated it from Abdul Rahman bin Abi Laila through Amr bin Murrah, but he did not mention the name of Muadh or Abdullah bin Zaid (meaning he narrated it in the Mursal form). And he said, “Our companions narrated to us,” but he did not mention the name of any of them.

حصین بن عبدالرحمٰن نے اسے ابن ابی لیلیٰ سے مرسل روایت کیا ہے۔ اُنہوں نے سیدنا عبداللہ بن زید یا سیدنا معاذ رضی اللہ عنہما کا نام نہیں لیا۔ اور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے کسی اور صحابی سے روایت کی ہے بلکہ اس طرح کہا ہے کہ جب عبداللہ بن زید رضی اللہ عنہ نے اذان (خواب میں) دیکھی تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس سے فرمایا۔ اور اس روایت کو ثوری نے حصین اور عمرو بن مرہ کے واسطے سے عبدالرحمٰن بن ابی لیلیٰ سے روایت کیا تو سیدنا معاذ یا عبداللہ بن زید رضی اللہ عنہما کا نام نہیں لیا۔ اور نہ یہ کہا کہ «‏‏‏‏حدثنا اصحابنا يا حدثنا اصحاب محمد» ‏‏‏‏ بلکہ مرسلاََ بیان کیا ہے اور امام صاحب اپنے استاد محمد بن یحییٰ کی سند سے روایت بیان کرتے ہیں کہ عبدالرحمٰن بن ابی لیلیٰ نے کہا کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو اذان کے مسئلے نے فکرمند کر دیا تھا۔ پھر باقی حدیث بیان کی۔ امام صاحب کہتے ہیں کہ میں نے محمد بن یحییٰ کو فرماتے ہوئے سنا کہ ابن ابی لیلیٰ نے سیدنا عبداللہ بن زید رضی اللہ عنہ کو نہیں پایا۔ جبکہ شریک نے یہ روایت حصین سے بیان کی تو کہا کہ عبدالرحمٰن بن ابی لیلیٰ عن عبداللہ بن زید (یعنی انہوں نے موصولاً روایت کیا کہ ابن ابی لیلیٰ کی سیدنا عبدﷲ سے ملاقات نہیں ہوئی) پھر باقی حدیث بیان کی۔ امام شعبہ نے اسے عمرو بن مرہ کے واسطے سے عبدالرحمان بن ابی لیلیٰ سے روایت کیا ہے لیکن انہوں نے سیدنا معاذ یا عبداللہ بن زید کا نام نہیں لیا (یعنی مرسلاً بیان کیا ہے) اور کہا کہ «‏‏‏‏حدثنا اصحابنا» ‏‏‏‏ ”ہمیں ہمارے اصحاب نے حدیث بیان کی ہے۔“ لیکن ان میں سے کسی کا نام نہیں لیا۔

Haseen bin Abdurrahman ne ise Ibn e Abi Laila se mursal riwayat kya hai. Unhon ne Sayyiduna Abdullah bin Zaid ya Sayyiduna Muaz Radi Allahu anhuma ka naam nahin liya. Aur Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ke kisi aur Sahabi se riwayat ki hai balkeh iss tarah kaha hai ke jab Abdullah bin Zaid Radi Allahu anhu ne azan (khwab mein) dekhi to Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne iss se farmaya. Aur iss riwayat ko Sauri ne Haseen aur Amr bin Murrah ke waste se Abdurrahman bin Abi Laila se riwayat kya to Sayyiduna Muaz ya Abdullah bin Zaid Radi Allahu anhuma ka naam nahin liya. Aur na yeh kaha ke "حدثنا اصحابنا يا حدثنا اصحاب محمد" balkeh mursalan bayan kya hai aur Imam Sahib apne ustaad Muhammad bin Yahya ki sanad se riwayat bayan karte hain ke Abdurrahman bin Abi Laila ne kaha ke Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ko azan ke masle ne fikrmand kar diya tha. Phir baqi hadees bayan ki. Imam Sahib kehte hain ke maine Muhammad bin Yahya ko farmate hue suna ke Ibn e Abi Laila ne Sayyiduna Abdullah bin Zaid Radi Allahu anhu ko nahin paya. Jabkeh Shareek ne yeh riwayat Haseen se bayan ki to kaha ke Abdurrahman bin Abi Laila an Abdullah bin Zaid (yani unhon ne mawsoolan riwayat kya ke Ibn e Abi Laila ki Sayyiduna Abdullah se mulaqat nahin hui) phir baqi hadees bayan ki. Imam Sha'bah ne ise Amr bin Murrah ke waste se Abdurrahman bin Abi Laila se riwayat kya hai lekin unhon ne Sayyiduna Muaz ya Abdullah bin Zaid ka naam nahin liya (yani mursalan bayan kya hai) aur kaha ke "حدثنا اصحابنا" "Hamen hamare as'haab ne hadees bayan ki hai." Lekin in mein se kisi ka naam nahin liya.

وَرَوَاهُ حَصِينُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى مُرْسَلًا، فَلَمْ يَقُلْ: عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ، وَلَا عَنْ مُعَاذٍ، وَلَا ذَكَرَ أَحَدًا مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، إِنَّمَا قَالَ: لَمَّا رَأَى عَبْدُ اللَّهِ بْنُ زَيْدٍ مِنَ النِّدَاءِ مَا رَأَى قَالَ لَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. نا الْمَخْزُومِيُّ، نا سُفْيَانُ، عَنْ حُصَيْنٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى وَرَوَاهُ الثَّوْرِيُّ، عَنْ حُصَيْنٍ، وَعَمْرِو بْنِ مُرَّةَ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، وَلَمْ يَقُلْ: عَنْ مُعَاذٍ، وَلَا عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ، وَلَا قَالَ: حَدَّثَنَا أَصْحَابُنَا، وَلَا أَصْحَابُ مُحَمَّدٍ، بَلْ أَرْسَلَهُ. نا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، نا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ، وَحُصَيْنِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَدَاهَمَهُ الْأَذَانُ فَذَكَرَ الْحَدِيثَ. قَالَ: سَمِعْتُ مُحَمَّدَ بْنَ يَحْيَى يَقُولُ، وَابْنُ أَبِي لَيْلَى لَمْ يُدْرِكِ ابْنَ زَيْدٍ. وَرَوَى هَذَا الْخَبَرَ شَرِيكٌ عَنْ حُصَيْنٍ فَقَالَ: عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ. حَدَّثَنَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، نا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَخْبَرَنَا شَرِيكٌ، عَنْ حُصَيْنٍ، وَرَوَاهُ شُعْبَةُ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، وَلَمْ يَقُلْ: عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ، وَلَا عَنْ مُعَاذٍ، وَقَالَ: حَدَّثَنَا أَصْحَابُنَا، وَلَمْ يُسَمِّ أَحَدًا مِنْهُمْ