2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Prohibition of Interlocking Fingers When Going to Prayer.

بَابُ النَّهْيِ عَنِ التَّشْبِيكِ بَيْنَ الْأَصَابِعِ عِنْدَ الْخُرُوجِ إِلَى الصَّلَاةِ‏.‏

Sahih Ibn Khuzaymah 445

Imam Abu Bakr, may Allah have mercy on him, said, “I do not consider it permissible for anyone to narrate this hadith from me except with this chain, for the chain is inverted. It resembles the sahih (authentic) narration. Abu Dawud ibn Qays removed Abu Sa’id Maqbari from the chain and narrated it directly from Abu Thamama on the authority of Sa’d ibn Ishaq. Ibn ‘Ajlan erred in this chain and jumbled it up. Thus, sometimes he narrates it on the authority of Abu Hurairah, may Allah be pleased with him, sometimes he narrates it as mursal (missing a link in the chain), and sometimes he says Sa’id on the authority of Ka’b instead of Sa’d. Whereas Ibn Abi Dhu’ayb said that Sa’id ibn Abi Sa’id Maqbari narrated to him from a man from Banu Salim. In my opinion, that man is Sa’d ibn Ishaq, but he made a mistake regarding Sa’d ibn Ishaq and said that Sa’d narrated it from his father and he from his grandfather Ka’b, whereas Dawud ibn Qays and Anas ibn ‘Iyadh both agreed that this hadith is narrated from Abu Thamama.”


Grade: Sahih

امام ابوبکر رحمہ اﷲ فرماتے ہیں کہ میں کسی شخص کے لئے حلال نہیں سمجھتا کہ وہ مجھ سے یہ حدیث بیان کرے سوائے اس صیغے کے۔ کیونکہ یہ سند مقلوب ہے۔ اور صحیح کے مشابہ، ابوداود بن قیس نے سند سے ابوسعید مقبری کو گرا دیا ہے اور اسے سعد بن اسحاق کی سند سے براہ راست سیدنا ابو ثمامہ سے بیان کیا ہے۔ جبکہ ابن عجلان کو اس سند میں وہم ہوا ہے اور اُنہوں نے اس کو غلط ملط کر دیا ہے۔ لہذٰا کبھی وہ اس روایت کو سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے بیان کرتے ہیں۔ کبھی اسے مرسل روایت کرتے ہیں اور کبھی (سعد کی بجائے) سعید عن کعب بیان کرتے ہیں۔ حالانکہ ابن ابی ذئب نے بیان کیا ہے کہ سعید بن ابی سعید مقبری سے روایت بنی سالم کے ایک شخص سے بیان کی ہے۔ میرے نزدیک وہ شخص سعد بن اسحاق ہے مگر وہ سعد بن اسحاق کے بارے میں غلطی کر گئے ہیں اور کہہ دیا ہے کہ سعد اپنے باپ سے اور وہ اُن کے دادا کعب سے یہ روایت بیان کرتے ہیں۔ جبکہ داؤد بن قیس اور انس بن عیاض، دونوں اس بات پر متفق ہیں کہ یہ روایت حضرت ابوثمامہ سے روایت کی گئی ہے۔

Imam abubakar rehmatullah alaih farmate hain ke main kisi shakhs ke liye halal nahin samjhta ke wo mujh se yeh hadees bayan kare siwaye is sighe ke. Kyunki yeh sanad maqloob hai. Aur sahih ke mushabeh, abudaud bin qais ne sanad se abusaid maqburi ko gira diya hai aur ise saad bin ishaq ki sanad se seedha sayyidna abu sumama se bayan kiya hai. Jabke ibn ajlan ko is sanad main waham hua hai aur unhon ne is ko ghalat malat kar diya hai. Lihaza kabhi wo is riwayat ko sayyidna abu hurairah razi allah anhu se bayan karte hain. Kabhi ise mursal riwayat karte hain aur kabhi (saad ki bajaye) saeed an kaab bayan karte hain. Halanke ibn abi zaib ne bayan kiya hai ke saeed bin abi saeed maqburi se riwayat bani salim ke ek shakhs se bayan ki hai. Mere nazdeek wo shakhs saad bin ishaq hai magar wo saad bin ishaq ke bare main ghalti kar gaye hain aur keh diya hai ke saad apne baap se aur wo un ke dada kaab se yeh riwayat bayan karte hain. Jabke daud bin qais aur anas bin ayaz, dono is baat par muttafiq hain ke yeh riwayat hazrat abu sumama se riwayat ki gayi hai.

قَالَ أَبُو بَكْرٍ: وَلَا أُحِلُّ لِأَحَدٍ أَنْ يَرْوِيَ عَنِّي بِهَذَا الْخَبَرِ إِلَّا عَلَى هَذِهِ الصِّيغَةِ؛ فَإِنَّ هَذَا إِسْنَادٌ مَقْلُوبٌ فَيُشْبِهُ أَنْ يَكُونَ الصَّحِيحُ مَا رَوَاهُ أَنَسُ بْنُ عِيَاضٍ؛ لِأَنَّ دَاوُدَ بْنَ قَيْسٍ أَسْقَطَ مِنَ الْإِسْنَادِ أَبَا سَعِيدٍ الْمَقْبُرِيَّ، فَقَالَ: عَنْ سَعْدِ بْنِ إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي ثُمَامَةَ وَأَمَّا ابْنُ عَجْلَانَ فَقَدْ وَهِمَ فِي الْإِسْنَادِ وَخَلَطَ فِيهِ، فَمَرَّةً يَقُولُ: عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، وَمَرَّةً يُرْسِلُهُ، وَمَرَّةً يَقُولُ: عَنْ سَعِيدٍ، عَنْ كَعْبٍ. وَابْنُ أَبِي ذِئْبٍ قَدْ بَيَّنَ أَنَّ الْمَقْبُرِيَّ سَعِيدَ بْنَ أَبِي سَعِيدٍ إِنَّمَا رَوَاهُ عَنْ رَجُلٍ مِنْ بَنِي سَالِمٍ، وَهُوَ عِنْدِي سَعْدُ بْنُ إِسْحَاقَ إِلَّا أَنَّهُ غَلَطَ عَلَى سَعْدِ بْنِ إِسْحَاقَ فَقَالَ: عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ كَعْبٍ. وَدَاوُدُ بْنُ قَيْسٍ، وَأَنَسُ بْنُ عِيَاضٍ جَمِيعًا قَدِ اتَّفَقَا عَلَى أَنَّ الْخَبَرَ إِنَّمَا هُوَ عَنْ أَبِي ثُمَامَةَ