2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on Saying 'Ameen' Aloud After the Conclusion of Al-Fatihah in a Prayer Where the Imam Recites Aloud.
بَابُ الْجَهْرِ بِآمِينَ عِنْدَ انْقِضَاءِ فَاتِحَةِ الْكِتَابِ فِي الصَّلَاةِ الَّتِي يَجْهَرُ الْإِمَامُ فِيهَا بِالْقِرَاءَةِ.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
abīh | Abu Salih As-Samman | Trustworthy, Established |
suhaylin | Suhayl ibn Abi Salih al-Samman | Thiqah (Trustworthy) |
‘abd al-‘azīz ya‘nī āibn muḥammadin al-darāwardī | Abd al-Aziz ibn Muhammad al-Darawardi | Trustworthy, good in Hadith |
aḥmad bn ‘abdat al-ḍabbī | Ahmad ibn Abdah al-Dubi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
أَبِيهِ | أبو صالح السمان | ثقة ثبت |
سُهَيْلٍ | سهيل بن أبي صالح السمان | ثقة |
عَبْدُ الْعَزِيزِ يَعْنِي ابْنَ مُحَمَّدٍ الدَّرَاوَرْدِيَّ | عبد العزيز بن محمد الدراوردي | صدوق حسن الحديث |
أَحْمَدُ بْنُ عَبْدَةَ الضَّبِّيُّ | أحمد بن عبدة الضبي | ثقة |
Sahih Ibn Khuzaymah 570
It is narrated on the authority of Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “When the Imam says Ameen, you should also say Ameen, for whoever's Ameen coincides with the Ameen of the Angels, his previous sins are forgiven." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that in the blessed statement of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), "When the Imam says Ameen, you should also say Ameen", there is evidence and it proves that the Imam will say Ameen aloud, because a person who understands knowledge knows well that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered the follower to say Ameen at the time of the Imam's Ameen only when he hears his Imam saying Ameen. And if the Imam says Ameen softly and does not say it aloud, the follower will not know whether his Imam has said Ameen or not, and it is impossible and inconceivable that a person is told to say something when someone else says it, while you cannot even hear his words. This is absolutely impossible and inconceivable. Such an impossible thing cannot even cross the mind of a wise person that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would command the follower to say Ameen at the time of his Imam's Ameen, while he does not even hear the Ameen of his Imam. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that now listen to the clear and explicit Hadith, which is the proof of the correctness of our point that after reciting Surah Fatiha, Ameen will be said aloud.
Grade: Sahih
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جب امام آمین کہے تو تم بھی آمین کہو تو جس کا آمین کہنا فرشتوں کے آمین کہنے کے موافق ہو گیا تو اُس کے سابقہ گناہ بخش دیئے جاتے ہیں۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے فرمان مبارک ”جب امام آمین کہے تو تم بھی آمین کہو۔“ میں اس بات کی دلیل ہے اور اس سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ امام بلند آواز سے آمین کہے گا، کیونکہ علم کو سمجھنے والا شخص بخوبی جانتا ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے مقتدی کو امام کی آمین کے وقت آمین کہنے کا حُکم اسی وقت دیا ہے جب وہ اپنے امام کو آمین کہتے ہوئے سنے گا۔ اور اگر امام آہستہ آواز سے آمین کہے اور اسے بلند آواز سے نہ کہے تو مقتدی کو پتہ نہیں چلے گا کہ اُس کے امام نے آمین کہی ہے یا نہیں اور یہ بات محال و ناممکن ہے کہ کسی شخص سے کہا جائے کہ فلاں شخص جب ایسے کہے تو تم بھی ویسے ہی کہنا حالانکہ تم اس کے قول کو سن نہ سکو۔ یہ تو بالکل ہی ناممکن اور محال بات ہے۔ ایسی محال بات کسی عالم شخص کے وہم میں بھی نہیں آسکتی کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم مقتدی کو حُکم دیں کہ وہ اپنے امام کی آمین کے وقت آمین کہے حالانکہ وہ اپنے امام کی آمین کو سنتا ہی نہ ہو۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ لیجیئے اب وہ صریح اور واضح حدیث سنیئے جو ہماری بات کے صحیح ہونے کی دلیل ہے کہ «سورة الفاتحة» کی قراءت کرنے کے بعد بلند آواز سے آمین کہے گا۔
Sayyidina Abu Huraira Radi Allahu Anhu se riwayat hai ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Jab Imam Ameen kahe to tum bhi Ameen kaho to jis ka Ameen kehna farishton ke Ameen kehne ke muwafiq ho gaya to us ke saabiqa gunah bakhsh diye jate hain. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ke farman mubarak “Jab Imam Ameen kahe to tum bhi Ameen kaho.” mein is baat ki daleel hai aur is se ye sabit hota hai ki Imam buland aawaz se Ameen kahega, kyunki ilm ko samajhne wala shakhs khubi janta hai ki Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne muqtadi ko Imam ki Ameen ke waqt Ameen kehne ka hukm usi waqt diya hai jab wo apne Imam ko Ameen kehte huye sunega. Aur agar Imam aahista aawaz se Ameen kahe aur use buland aawaz se na kahe to muqtadi ko pata nahin chalega ki uske Imam ne Ameen kahi hai ya nahin aur ye baat muhaal o namumkin hai ki kisi shakhs se kaha jaye ki falan shakhs jab aise kahe to tum bhi waise hi kehna halanki tum uske qaul ko sun na sako. Ye to bilkul hi namumkin aur muhaal baat hai. Aisi muhaal baat kisi Aalim shakhs ke wahm mein bhi nahin aa sakti ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam muqtadi ko hukm dein ki wo apne Imam ki Ameen ke waqt Ameen kahe halanki wo apne Imam ki Ameen ko sunta hi na ho. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki lijiye ab wo sareeh aur wazih hadees suniye jo hamari baat ke sahi hone ki daleel hai ki «Surah Al-Fatiha» ki qiraat karne ke baad buland aawaz se Ameen kahega.
أنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدَةَ الضَّبِّيُّ ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ يَعْنِي ابْنَ مُحَمَّدٍ الدَّرَاوَرْدِيَّ ، عَنْ سُهَيْلٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: " إِذَا أَمَنَّ الإِمَامُ فَأَمِّنُوا، فَمَنْ وَافَقَ قَوْلُهُ قَوْلَ الْمَلائِكَةِ، غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ فِي قَوْلِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِذَا أَمَنَّ الإِمَامُ، فَأَمِّنُوا": مَا بَانَ وَثَبَتَ أَنَّ الإِمَامَ يَجْهَرُ بِآمِينَ، إِذْ مَعْلُومٌ عِنْدَ مَنْ يَفْهَمُ الْعِلْمَ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لا يَأْمُرُ الْمَأْمُومَ أَنْ يَقُولَ: آمِينَ عِنْدَ تَأْمِينِ الإِمَامِ، إِلا وَالْمَأْمُومُ يَعْلَمُ أَنَّ الإِمَامَ يَقُولُهُ، وَلَوْ كَانَ الإِمَامُ يُسِرُّ آمِينَ لا يَجْهَرُ بِهِ، لَمْ يَعْلَمِ الْمَأْمُومُ أَنَّ إِمَامَهُ قَالَ: آمِينَ، أَوْ لَمْ يَقُلْهُ، وَمُحَالٌ أَنْ يُقَالَ لِلرَّجُلِ: إِذَا قَالَ فُلانٌ كَذَا: فَقُلْ مِثْلَ مَقَالَتِهِ، وَأَنْتَ لا تَسْمَعُ مَقَالَتَهُ، هَذَا عَيْنُ الْمُحَالِ، وَمَا لا يَتَوَهَّمُهُ عَالِمٌ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَأْمُرُ الْمَأْمُومَ أَنْ يَقُولَ آمِينَ، إِذَا قَالَهُ إِمَامُهُ وَهُوَ لا يَسْمَعُ تَأْمِينَ إِمَامِهِ. قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَاسْمَعِ الْخَبَرَ الْمُصَرِّحَ بِصِحَّةِ مَا ذَكَرْتُ أَنَّ الإِمَامَ يَجْهَرُ بِآمِينَ عِنْدَ قِرَاءَةِ فَاتِحَةِ الْكِتَابِ