20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ


Chapter on actions concerning slaughtering

‌بَابُ الْعَمَلِ فِي النَّحْرِ

Muwatta Imam Malik 869

190 Yahya related to me from Malik from Jafar ibn Muhammad from his father from Ali ibn Abi Talib that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, killed some of his sacrificial animals himself, and someone else killed the rest.


Grade: Sahih

حضرت علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے اپنے ہدی کے کچھ جانور ( خود ) نحر کیے اور ان میں سے کچھ کو آپ ﷺ کے علاوہ کسی اور نے نحر کیا ۔

Hazrat Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ki Rasul Allah SAW ne apne hadi ke kuch janwar (khud) nahar kiye aur in mein se kuch ko aap SAW ke ilawa kisi aur ne nahar kiya .

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ : « نَحَرَ بَعْضَ هَدْيِهِ وَنَحَرَ غَيْرُهُ بَعْضَهُ »

Muwatta Imam Malik 870

Yahya related to me from Malik from Nafi that Abdullah ibn Umar said, "Someone who vows to sacrifice a camel or a cow to Allah should garland it with two sandals about its neck, and brand it by causing blood to flow from its side. He should then sacrifice it either at the House or at Mina on the day of sacrifice. There are no other correct places apart from those. However, someone who vows to slaughter a camel or a cow simply as a sacrifice can sacrifice it wherever he wishes."


Grade: Sahih

نافع رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا : جس شخص نے ’’ بدنہ ‘‘ کی نذر مانی تو یقیناً وہ اسے دو جوتوں کا قلادہ ڈالے گا اور اسے اشعار کرے گا پھر اسے بیت اللہ کے پاس یا یوم نحر کو منیٰ میں نحر کرے گا ، اس ( جانور ) کے حلال ہونے کی جگہ اس کے علاوہ اور کوئی نہیں اور جس شخص نے اونٹوں یا گائیوں میں سے ’’ جزور ‘‘ ( کا لفظ بول کر ایک جانور قربان کرنے ) کی نذر مانی تو وہ جہاں چاہے اُسے قربان کر سکتا ہے ۔

Nafe rahmatullah alaih se riwayat hai ki Hazrat Abdullah bin Umar razi Allah anhu ne farmaya: Jis shakhs ne badanah ki nazar mani to yaqinan wo usay do joton ka qilada daale ga aur usay ashaar kare ga phir usay Baitullah ke paas ya Yom Nahar ko Mina mein nahar kare ga, is (janwar) ke halal hone ki jagah iske alawa aur koi nahi aur jis shakhs ne oonton ya gaon mein se jazoor (ka lafz bol kar ek janwar qurban karne) ki nazar mani to wo jahan chahe usay qurban kar sakta hai.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ قَالَ : « مَنْ نَذَرَ بَدَنَةً ، فَإِنَّهُ يُقَلِّدُهَا نَعْلَيْنِ ، وَيُشْعِرُهَا ، ثُمَّ يَنْحَرُهَا عِنْدَ الْبَيْتِ أَوْ بِمِنًى يَوْمَ النَّحْرِ . لَيْسَ لَهَا مَحِلٌّ دُونَ ذَلِكَ . وَمَنْ نَذَرَ جَزُورًا مِنَ الْإِبِلِ أَوِ الْبَقَرِ فَلْيَنْحَرْهَا حَيْثُ شَاءَ »

Muwatta Imam Malik 871

Yahya related to me from Malik from Hisham ibn Urwa that his father used to kill his sacrificial animals while they were standing.Malik said, "No-one is permitted to shave his head until he has killed his sacrificial animal, and no-one must sacrifice before dawn on the day of sacrifice. The things that should be done on the day of sacrifice are slaughtering, donning clothes, grooming the body generally (at-tafath) and shaving the head, and none of this may be done before the day of sacrifice."

یحییٰ نے مجھے ہشام بن عروہ سے روایت کی، انہوں نے اپنے والد سے کہ وہ اپنی قربانی کے جانور کھڑے کھڑے ذبح کرتے تھے۔ امام مالک نے کہا کہ "کسی کے لیے یہ حلال نہیں کہ وہ اپنا سر منڈوائے یہاں تک کہ وہ اپنی قربانی نہ کرلے اور قربانی کے دن صبح طلوع ہونے سے پہلے کوئی قربانی نہ کرے۔" یومِ نحر (قربانی کے دن) کے اعمال میں جانوروں کو ذبح کرنا، نئے کپڑے پہننا، بدن کو اچھی طرح صاف کرنا (ٹھیک سے نہانا) اور سر کے بال منڈوانا شامل ہیں اور ان میں سے کوئی بھی عمل قربانی کے دن سے پہلے جائز نہیں ہے۔

Yahiya ne mujhe Hisham bin Urwah se riwayat ki, unhon ne apne walid se ke woh apni qurbani ke janwar kharay kharay zabah karte thay. Imam Malik ne kaha ke "kisi ke liye yeh halal nahi ke woh apna sar mundwaey yahan tak ke woh apni qurbani na karle aur qurbani ke din subah talu hone se pehle koi qurbani na kare." Yom-e-Nahar (qurbani ke din) ke amal mein janwaron ko zabah karna, naye kapray pehnna, badan ko achi tarah saaf karna (theek se nahana) aur sar ke baal mundwana shamil hain aur in mein se koi bhi amal qurbani ke din se pehle jayaz nahi hai.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، أَنَّ أَبَاهُ كَانَ « يَنْحَرُ بُدْنَهُ قِيَامًا » قَالَ مَالِكٌ : " لَا يَجُوزُ لِأَحَدٍ أَنْ يَحْلِقَ رَأْسَهُ ، حَتَّى يَنْحَرَ هَدْيَهُ . وَلَا يَنْبَغِي لِأَحَدٍ أَنْ يَنْحَرَ قَبْلَ الْفَجْرِ ، يَوْمَ النَّحْرِ . وَإِنَّمَا الْعَمَلُ كُلُّهُ يَوْمَ النَّحْرِ : الذَّبْحُ وَلُبْسُ الثِّيَابِ ، وَإِلْقَاءُ التَّفَثِ ، وَالْحِلَاقُ . لَا يَكُونُ شَيْءٌ مِنْ ذَلِكَ يُفْعَلُ قَبْلَ يَوْمِ النَّحْرِ "