29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Chapter on the term that does not affect his wife

‌بَابُ أَجَلِ الَّذِي لَا يَمَسُّ امْرَأَتَهُ

Muwatta Imam Malik 1204

Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab that Said ibn al- Musayyab said, "If someone marries a woman and cannot have intercourse with her, there is a deadline of a year set for him to have intercourse with her. If he does not, they are separated."


Grade: Sahih

سعید بن مسیب سے روایت ہے ، وہ فرمایا کرتے تھے کہ جس شخص نے کسی عورت سے شادی کی ، پھر وہ اس سے مباشرت کی طاقت نہ پا سکا تو بلاشبہ اس کے لیے ایک سال کی مدت مقرر کی جائے گی ( تاکہ اس میں علاج کروا سکے ) پھر اگر وہ ( سال بعد یا اس سے پہلے ) اس کے ساتھ مباشرت کر لے تو ٹھیک ہے ورنہ دونوں میں جدائی ڈال دی جائے گی ۔

Saeed bin Musayyab se riwayat hai, woh farmaya karte thay keh jis shakhs ne kisi aurat se shadi ki, phir woh us se mubaashrat ki taaqat na pa saka to bila shuba us ke liye aik saal ki muddat muqarrar ki jaye gi (takkeh us mein ilaaj karwa sake) phir agar woh (saal baad ya us se pehle) us ke saath mubaashrat kar le to theek hai warna donon mein judai daal di jaye gi.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « مَنْ تَزَوَّجَ امْرَأَةً فَلَمْ يَسْتَطِعْ أَنْ يَمَسَّهَا ، فَإِنَّهُ يُضْرَبُ لَهُ أَجَلٌ سَنَةً ، فَإِنْ مَسَّهَا وَإِلَّا فُرِّقَ بَيْنَهُمَا »

Muwatta Imam Malik 1205

Yahya related to me from Malik that he had asked Ibn Shihab about whether the deadline was set from the day he had married her, or from the day she raised the question before the Sultan. He said. 'It is from the day she presents it before the Sultan.'Malik said, "As for someone who has intercourse with his wife and then is prevented from intercourse with her, I have not heard that there is a deadline set for him or that they are separated."


Grade: Sahih

امام مالک رحمہ اللہ نے ابن شہاب رحمہ اللہ سے سوال کیا کہ اس مرد کے لیے کب سے ( کس دن سے شروع کر کے سال بھر کی ) مدت مقرر کی جائے گی ، کیا اس دن سے کہ جب اس نے عورت کے ساتھ خلوت اختیار کی تھی یا کہ جس دن عورت اس کا مقدمہ اٹھائے ؟ تو انھوں نے فرمایا : ( پہلی رات سے ) نہیں بلکہ اس دن سے جس میں وہ حاکم کی طرف اس کا مقدمہ لے کر جائے ۔

Imaam Maalik rehmatullah alaih ne Ibn Shahab rehmatullah alaih se sawal kya ke is mard ke liye kab se (kis din se shuru kar ke saal bhar ki) muddat muqarrar ki jayegi, kya is din se ke jab usne aurat ke sath khalwat ikhtiyar ki thi ya ke jis din aurat uska muqaddama uthaye? To unhon ne farmaya: (pehali raat se) nahin balke is din se jis mein woh haakim ki taraf uska muqaddama lekar jaye.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، أَنَّهُ سَأَلَ ابْنَ شِهَابٍ مَتَى يُضْرَبُ لَهُ الْأَجَلُ ؟ أَمِنْ يَوْمِ يَبْنِي بِهَا ؟ أَمْ مِنْ يَوْمِ تُرَافِعُهُ إِلَى السُّلْطَانِ ؟ فَقَالَ : بَلْ « مِنْ يَوْمِ تُرَافِعُهُ إِلَى السُّلْطَانِ » ⦗ص:٥٨٦⦘ قَالَ مَالِكٌ : « فَأَمَّا الَّذِي قَدْ مَسَّ امْرَأَتَهُ ، ثُمَّ اعْتَرَضَ عَنْهَا ، فَإِنِّي لَمْ أَسْمَعْ أَنَّهُ يُضْرَبُ لَهُ أَجَلٌ ، وَلَا يُفَرَّقُ بَيْنَهُمَا »