5.
Book of Friday Prayer
٥-
كِتَابُ الْجُمُعَةِ


Chapter of actions in washing on the day of Friday

‌بَابُ الْعَمَلِ فِي غُسْلِ يَوْمِ الْجُمُعَةِ

Muwatta Imam Malik 216

Yahya related to me from Malik from Sumayy, the mawla of Abu Bakr ibn Abd ar-Rahman, from Abu Salih as-Sammani from Abu Hurayra that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, said, "If someone does ghusl for major ritual impurity on the day of jumua and then goes in the first part of the time, it is as if he had offered up a camel. If he goes in the second part of the time, it is as if he had offered up a cow. If he goes in the third part of the time, it is as if he had offered up a horned ram. If he goes in the fourth part of the time, it is as if he had offered up a hen. If he goes in the fifth part of the time, it is as if he had offered up an egg. And when the imam comes out, the angels settle down listening to the dhikr (remembrance of Allah)."


Grade: Sahih

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ جس شخص نے جمعہ کے دن غسل ِجنابت جیسا غسل کیا ، پھر وہ پہلی گھڑی میں مسجد کی طرف گیا تو گویا اُس نے ایک اونٹ قرب الٰہی حاصل کرنے کے لیے صدقہ کیا ، اور جو دوسری گھڑی میں گیا تو اس نے گویا ایک گائے قرب الٰہی کے لیے صدقہ کی ، اور جو تیسری گھڑی میں گیا تو اس نے گویا سینگوں والا مینڈھا قرب الٰہی کی خاطر صدقہ کیا ، اور جو چوتھی گھڑی میں گیا تو گویا اس نے ایک مرغ قرب الٰہی پانے کے لیے صدقہ کیا ، اور جو پانچویں گھڑی میں گیا تو گویا اُس نے ایک انڈہ تقربِ الٰہی کے لیے صدقہ کیا ، پھر جب امام ( خطبہ دینے کے لیے ) نکلتا ہے تو فرشتے ( لکھنا بند کر کے خطبے میں ) حاضر ہو جاتے ہیں اور ذکرِ الٰہی ( پر مبنی خطبہ جمعہ ) کی طرف کان لگا دیتے ہیں ۔‘‘

Hazrat Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: ''Jis shakhs ne Jumma ke din ghusl e janabat jaisa ghusl kiya, phir wo pehli ghari mein masjid ki taraf gaya to goya usne ek unt qurb i ilahi hasil karne ke liye sadqa kiya, aur jo dusri ghari mein gaya to usne goya ek gaaye qurb i ilahi ke liye sadqa ki, aur jo teesri ghari mein gaya to usne goya seengon wala mendha qurb i ilahi ki khatir sadqa kiya, aur jo chauthi ghari mein gaya to goya usne ek murgh qurb i ilahi pane ke liye sadqa kiya, aur jo panchvin ghari mein gaya to goya usne ek anda taqrib i ilahi ke liye sadqa kiya, phir jab imam (khutba dene ke liye) nikalta hai to farishte (likhna band kar ke khutbe mein) hazir ho jate hain aur zikr i ilahi (par mabni khutba Jumma) ki taraf kaan laga dete hain.''

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ سُمَيٍّ مَوْلَى أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ عَنْ أَبِي صَالِحٍ السَّمَّانِ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : « مَنِ اغْتَسَلَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ غُسْلَ الْجَنَابَةِ ، ثُمَّ رَاحَ فِي السَّاعَةِ الْأُولَى ، فَكَأَنَّمَا قَرَّبَ بَدَنَةً ، وَمَنْ رَاحَ فِي السَّاعَةِ الثَّانِيَةِ فَكَأَنَّمَا قَرَّبَ بَقَرَةً ، وَمَنْ رَاحَ فِي السَّاعَةِ الثَّالِثَةِ فَكَأَنَّمَا قَرَّبَ كَبْشًا أَقْرَنَ ، وَمَنْ رَاحَ فِي السَّاعَةِ الرَّابِعَةِ فَكَأَنَّمَا قَرَّبَ دَجَاجَةً ، وَمَنْ رَاحَ فِي السَّاعَةِ الْخَامِسَةِ فَكَأَنَّمَا قَرَّبَ بَيْضَةً ، فَإِذَا خَرَجَ الْإِمَامُ حَضَرَتِ الْمَلَائِكَةُ يَسْتَمِعُونَ الذِّكْرَ »

Muwatta Imam Malik 217

Yahya related to me from Malik from Said ibn Abi Said al-Maqburi that Abu Hurayra used to say, "Doing ghusl as prescribed for major ritual impurity is incumbent (wajib) on the day of jumua on every male who has reached puberty."


Grade: Sahih

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ فرمایا کرتے تھے کہ جمعہ کے دن کا غسل ، جنابت کے غسل کی طرح کرنا ہر بالغ شخص پر واجب ہے ۔‘‘

Hazrat Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) farmaya karte thay keh juma ke din ka ghusl, junubat ke ghusl ki tarah karna har baligh shakhs par wajib hai.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ الْمَقْبُرِيِّ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « غُسْلُ يَوْمِ الْجُمُعَةِ وَاجِبٌ عَلَى كُلِّ مُحْتَلِمٍ كَغُسْلِ الْجَنَابَةِ »

Muwatta Imam Malik 218

Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab that Salim ibn Abdullah said, "One of the companions of the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, came into the mosque on the day of jumua and Umar ibn al Khattab was already giving the khutba. Umar said, 'What (kind of) time is this (to arrive)?' He said, Amir al- muminin, I returned from the market and heard the call to prayer, so I did no more than do wudu.' Umar said, 'You only did wudu as well? You know that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, used to tell people to do ghusl.' "


Grade: Sahih

’’ سالم بن عبداللہ رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ کے صحابہ کرام رضی اللہ عنہم میں سے ایک ( مہاجر ) شخص جمعہ کے دن آئے ، اس وقت حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ خطبہ دے رہے تھے تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے ( منبر ہی پر خطبہ کے دوران میں ) اُن سے پوچھا کہ ( جمعہ کے لیے آنے کا ) یہ کون سا وقت ہے ؟ تو انھوں نے جواب دیا کہ اے امیرالمومنین ! میں تو بازار سے ( سیدھا مسجد ہی کی طرف ) لوٹا ہوں ، میں نے اذان سنی تو میں نے اس سے زیادہ اور کچھ بھی نہیں کیا کہ وضو کیا ( اور مسجد میں آ گیا ، میں تو گھر بھی نہ جا سکا ) تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ فرمانے لگے کہ ( صرف ) وضو ( پر ہی اکتفا کرنا یہ ) بھی ( تمھارا دوسرا قصور ہے ) ، حالانکہ تمھیں علم ہے کہ رسول اللہ ﷺ ( جمعہ کے ) غسل کا ( تاکیدی ) حکم فرمایا کرتے تھے ۔‘‘

"Salim bin Abdullah rehmatullah alaih kehte hain ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sahaba kiram rizwan Allahu anhum mein se ek (muhajir) shakhs juma ke din aaye, us waqt Hazrat Umar bin Khattab rizwan Allahu anhu khutba de rahe the to Hazrat Umar rizwan Allahu anhu ne (mimbar hi par khutbe ke dauran mein) unse puchha ki (juma ke liye aane ka) yeh kaun sa waqt hai? To unhon ne jawab diya ki aye amir-ul-momineen! mein to bazaar se (seedha masjid hi ki taraf) lotta hun, maine azan suni to maine isse zyada aur kuchh bhi nahin kiya ki wuzu kiya (aur masjid mein aa gaya, mein to ghar bhi na ja saka) to Hazrat Umar rizwan Allahu anhu farmane lage ki (sirf) wuzu (par hi iktifa karna yeh) bhi (tumhara dusra kasoor hai), halanki tumhen ilm hai ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) (juma ke) ghusl ka (takidi) hukum farmaya karte the."

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ سَالِمِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، أَنَّهُ قَالَ : دَخَلَ رَجُلٌ ⦗ص:١٠٢⦘ مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ الْمَسْجِدَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، وَعُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ يَخْطُبُ ، فَقَالَ عُمَرُ : أَيَّةُ سَاعَةٍ هَذِهِ ؟ فَقَالَ : يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ انْقَلَبْتُ مِنَ السُّوقِ ، فَسَمِعْتُ النِّدَاءَ ، فَمَا زِدْتُ عَلَى أَنْ تَوَضَّأْتُ . فَقَالَ عُمَرُ وَالْوُضُوءَ أَيْضًا ؟ وَقَدْ عَلِمْتَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ كَانَ « يَأْمُرُ بِالْغُسْلِ »

Muwatta Imam Malik 219

Yahya related to me from Malik from Safwan ibn Sulaym from Ata ibn Yasar from Abu Said al-Khudri that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, said, "Ghusl on the day of jumua is incumbent on every male who has reached puberty."


Grade: Sahih

حضرت ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ جمعہ کے دن کا غسل ہر بالغ مرد پر واجب ہے ۔‘‘

Hazrat Abu Saeed Khudri RA riwayat karte hain ke Rasul Allah SAW ne farmaya: ''Juma ke din ka gusal har baligh mard par wajib hai.''

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ صَفْوَانَ بْنِ سُلَيْمٍ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : « غُسْلُ يَوْمِ الْجُمُعَةِ وَاجِبٌ عَلَى كُلِّ مُحْتَلِمٍ »

Muwatta Imam Malik 220

Yahya related to me from Malik from Nafi from Ibn Umar that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, said, "When you come to jumua, do ghusl." Malik said, "It is not enough for someone to do a ghusl on the day of jumua and intend by it the ghusl for jumua unless he does the ghusl and then sets off. That is because the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, said in the hadith related by Ibn Umar, 'When you come to jumua, do ghusl .' " Malik said, "If someone does ghusl on the day of jumua and intends by it the ghusl of the day of jumua and then sets out, whether early or late, and does something which breaks his wudu, he only has to do wudu and his ghusl remains valid for him."

یحيیٰ نے مجھ سے، مالک سے، نافع سے، ابن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت کی کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: "جب تم جمعہ کے لیے نکلو تو غسل کرو"۔ مالک نے کہا: "کسی شخص کے لیے صرف جمعہ کے دن غسل کرنا اور اس سے غسل جمعہ کی نیت کرنا کافی نہیں ہے جب تک کہ وہ غسل نہ کر لے اور پھر (نماز کے لیے) نہ نکلے۔ اس لیے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ابن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت کردہ حدیث میں فرمایا ہے: "جب تم جمعہ کے لیے نکلو تو غسل کرو۔" مالک نے کہا: "اگر کوئی شخص جمعہ کے دن غسل کرتا ہے اور اس سے غسل جمعہ کی نیت کرتا ہے اور پھر (نماز کے لیے) نکلتا ہے، چاہے جلدی نکلے یا دیر سے، اور پھر کوئی ایسا کام کر بیٹھتا ہے جس سے اس کا وضو ٹوٹ جاتا ہے تو اس پر صرف وضو کرنا لازم ہے اور اس کا غسل اس کے لیے باقی رہے گا۔"

Yahiya ne mujh se, Malik se, Nafi se, Ibn Umar Radi Allahu anhuma se riwayat ki keh Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Jab tum Jumma ke liye niklo to gusal karo". Malik ne kaha: "Kisi shakhs ke liye sirf Jumma ke din gusal karna aur us se gusal Jumma ki niyat karna kaafi nahin hai jab tak ke woh gusal na kar le aur phir (namaz ke liye) na nikle. Is liye keh Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne Ibn Umar Radi Allahu anhuma se riwayat kardah hadees mein farmaya hai: "Jab tum Jumma ke liye niklo to gusal karo". Malik ne kaha: "Agar koi shakhs Jumma ke din gusal karta hai aur us se gusal Jumma ki niyat karta hai aur phir (namaz ke liye) nikalta hai, chahe jaldi nikle ya dair se, aur phir koi aisa kaam kar baithta hai jis se us ka wudu toot jata hai to us par sirf wudu karna lazim hai aur us ka gusal us ke liye baqi rahega."

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : « إِذَا جَاءَ أَحَدُكُمُ الْجُمُعَةَ فَلْيَغْتَسِلْ » قَالَ مَالِكٌ : " مَنِ اغْتَسَلَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، أَوَّلَ نَهَارِهِ ، وَهُوَ يُرِيدُ بِذَلِكَ غُسْلَ الْجُمُعَةِ ، فَإِنَّ ذَلِكَ الْغُسْلَ لَا يَجْزِي عَنْهُ ، حَتَّى يَغْتَسِلَ لِرَوَاحِهِ . وَذَلِكَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : فِي حَدِيثِ ابْنِ عُمَرَ ⦗ص:١٠٣⦘ إِذَا جَاءَ أَحَدُكُمُ الْجُمُعَةَ فَلْيَغْتَسِلْ " قَالَ مَالِكٌ : « وَمَنِ اغْتَسَلَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ مُعَجِّلًا أَوْ مُؤَخِّرًا . وَهُوَ يَنْوِي بِذَلِكَ غُسْلَ الْجُمُعَةِ . فَأَصَابَهُ مَا يَنْقُضُ وُضُوءَهُ . فَلَيْسَ عَلَيْهِ إِلَّا الْوُضُوءُ . وَغُسْلُهُ ذَلِكَ مُجْزِئٌ عَنْهُ »