29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Chapter on the exposure of slaves

‌بَابُ ظِهَارِ الْعَبِيدِ

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Muwatta Imam Malik 1155

ahya related to me from Malik that he asked Ibn Shihab about the dhihar of a slave. He said, "It is like the dhihar of a free man."Malik said, "He meant that the same conditions were applied in both cases."Malik said, "The dhihar of the slave is incumbent on him, and the fasting of the slave in the dhihar is two months. "Malik said that there was no ila for a slave who pronounced a dhihar from his wife. That was because if he were to fast the kaffara for pronouncing a dhihar, the divorce of the ila would come to him before he had finished the fast.

مالک نے مجھ سے بیان کیا کہ انہوں نے ابن شہاب سے غلام کے ظہار کے بارے میں پوچھا۔ انہوں نے کہا کہ "یہ آزاد شخص کے ظہار کی طرح ہے۔" مالک نے کہا، "ان کا مطلب تھا کہ دونوں صورتوں میں ایک ہی شرط لاگو ہوتی ہے۔" مالک نے کہا، "غلام پر ظہار لازم ہے اور ظہار میں غلام کی قضا دو ماہ ہے۔" مالک نے کہا کہ اس غلام کے لیے کوئی الاء نہیں ہے جس نے اپنی بیوی سے ظہار کیا ہو۔ اس لیے کہ اگر وہ ظہار کرنے پر کفارہ کے طور پر روزے رکھتا تو روزہ مکمل ہونے سے پہلے ہی اسے الاء کی طلاق ہو جاتی۔

Malik ne mujh se bayan kiya ki unhon ne Ibn Shahab se gulam ke zihar ke bare mein poocha. Unhon ne kaha ki "yeh azad shakhs ke zihar ki tarah hai." Malik ne kaha, "un ka matlab tha ki donon suraton mein ek hi shart lagu hoti hai." Malik ne kaha, "gulam par zihar lazim hai aur zihar mein gulam ki qaza do mah hai." Malik ne kaha ki is gulam ke liye koi ilaa nahi hai jis ne apni biwi se zihar kiya ho. Is liye ki agar wo zihar karne par kaffara ke taur par roza rakhta to roza mukammal hone se pehle hi use ilaa ki talaq ho jati.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، أَنَّهُ سَأَلَ ابْنَ شِهَابٍ عَنْ ظِهَارِ الْعَبْدِ ، فَقَالَ : « نَحْوُ ظِهَارِ الْحُرِّ » قَالَ مَالِكٌ : « يُرِيدُ أَنَّهُ يَقَعُ عَلَيْهِ كَمَا يَقَعُ عَلَى الْحُرِّ » قَالَ مَالِكٌ : « وَظِهَارُ الْعَبْدِ عَلَيْهِ وَاجِبٌ ، وَصِيَامُ الْعَبْدِ فِي الظِّهَارِ شَهْرَانِ » قَالَ مَالِكٌ : فِي الْعَبْدِ يَتَظَاهَرُ مِنِ امْرَأَتِهِ ، إِنَّهُ « لَا يَدْخُلُ عَلَيْهِ إِيلَاءٌ ، وَذَلِكَ أَنَّهُ لَوْ ذَهَبَ يَصُومُ صِيَامَ كَفَّارَةِ الْمُتَظَاهِرِ ، دَخَلَ عَلَيْهِ طَلَاقُ الْإِيلَاءِ قَبْلَ أَنْ يَفْرُغَ مِنْ صِيَامِهِ »