29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ
Chapter on what is mentioned about the waiting period of a slave woman upon divorce from her husband
بَابُ مَا جَاءَ فِي عِدَّةِ الْأَمَةِ مِنْ طَلَاقِ زَوْجِهَا
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Muwatta Imam Malik 1199
Malik said, "What is done among us when a slave divorces a slave girl when she is a slave and then she is set free, is that her idda is the idda of a slave-girl, and her being set free does not change her idda whether or not he can still return to her. Her idda is not altered." Malik added, "The hadd-punishment which a slave incurs is the same as this. When he is freed after he has incurred but before the punishment has been executed, his hadd is the hadd of the slave." Malik said, "When a free man divorces a slave-girl three times, her idda is two periods. When a slave divorces a free woman twice, her idda is three periods." Malik said about a man who had a slave-girl as a wife, and he bought her and set her free, ''Her idda is the idda of a slave-girl, i.e. two periods, as long as he has not had intercourse with her. If he has had intercourse with her after buying her and before he set her free, she only has to wait until one period has passed . "
مالک نے کہا، "ہمارے ہاں یہ کیا جاتا ہے کہ جب کوئی غلام کسی باندی کو طلاق دے جب وہ باندی ہو اور پھر اسے آزاد کر دیا جائے تو اس کی عدت باندی والی عدت ہوتی ہے اور آزاد ہونے سے اس کی عدت میں کوئی تبدیلی نہیں آتی خواہ وہ اسے واپس رکھ سکے یا نہ رکھ سکے۔ اس کی عدت میں کوئی تبدیلی نہیں ہوتی۔" مالک نے مزید کہا، "حد کی سزا جو ایک غلام پر عائد ہوتی ہے وہ بھی ایسی ہی ہے۔ جب اسے سزا ملنے کے بعد لیکن سزا دینے سے پہلے آزاد کر دیا جائے تو اس کی حد غلام والی ہی ہوگی۔" مالک نے کہا، "جب کوئی آزاد مرد کسی باندی کو تین بار طلاق دے تو اس کی عدت دو حیض ہوتی ہے۔ جب کوئی غلام کسی آزاد عورت کو دو بار طلاق دے تو اس کی عدت تین حیض ہوتی ہے۔" مالک نے اس شخص کے بارے میں کہا جس کی بیوی ایک باندی تھی اور اس نے اسے خرید کر آزاد کر دیا، ''اس کی عدت باندی والی عدت ہوگی یعنی دو حیض جب تک کہ وہ اس سے جماع نہ کر لے۔ اگر اس نے اسے خریدنے کے بعد اور آزاد کرنے سے پہلے اس سے جماع کیا ہے تو اسے صرف ایک حیض کا انتظار کرنا ہوگا۔"
Malik ne kaha, "Hamaray haan yeh kia jata hai keh jab koi ghulam kisi bandi ko talaq de jab woh bandi ho aur phir usay azad kar dia jaye to us ki iddat bandi wali iddat hoti hai aur azad honay se us ki iddat mein koi tabdeeli nahin aati chahay woh usay wapas rakh sakay ya na rakh sakay. Us ki iddat mein koi tabdeeli nahin hoti." Malik ne mazeed kaha, "Had ki saza jo aik ghulam par aad hoti hai woh bhi aisi hi hai. Jab usay saza milnay ke baad lekin saza denay se pehle azad kar dia jaye to us ki had ghulam wali hi hogi." Malik ne kaha, "Jab koi azad mard kisi bandi ko teen bar talaq de to us ki iddat do haiz hoti hai. Jab koi ghulam kisi azad aurat ko do bar talaq de to us ki iddat teen haiz hoti hai." Malik ne is shakhs ke baray mein kaha jis ki biwi aik bandi thi aur us ne usay khareed kar azad kar dia, ''Us ki iddat bandi wali iddat hogi yani do haiz jab tak keh woh us se jima nah kar le. Agar us ne usay khareedne ke baad aur azad karne se pehle us se jima kia hai to usay sirf aik haiz ka intezar karna hoga."
قَالَ مالِكٌ : « الْأَمْرُ عِنْدَنَا فِي طَلَاقِ الْعَبْدِ الْأَمَةَ ، إِذَا طَلَّقَهَا وَهِيَ أَمَةٌ ، ثُمَّ عَتَقَتْ بَعْدُ ، فَعِدَّتُهَا عِدَّةُ الْأَمَةِ ، لَا يُغَيِّرُ عِدَّتَهَا عِتْقُهَا ، كَانَتْ لَهُ عَلَيْهَا رَجْعَةٌ ، أَوْ لَمْ تَكُنْ لَهُ عَلَيْهَا رَجْعَةٌ . لَا تَنْتَقِلُ عِدَّتُهَا » ⦗ص:٥٨٢⦘ قَالَ مَالِكٌ : « وَمِثْلُ ذَلِكَ الْحَدُّ يَقَعُ عَلَى الْعَبْدِ ، ثُمَّ يَعْتِقُ بَعْدَ أَنْ يَقَعَ عَلَيْهِ الْحَدُّ ، فَإِنَّمَا حَدُّهُ حَدُّ عَبْدٍ » قَالَ مَالِكٍ : « وَالْحُرُّ يُطَلِّقُ الْأَمَةَ ثَلَاثًا ، وَتَعْتَدُّ بِحَيْضَتَيْنِ ، وَالْعَبْدُ يُطَلِّقُ الْحُرَّةَ تَطْلِيقَتَيْنِ ، وَتَعْتَدُّ ثَلَاثَةَ قُرُوءٍ » قَالَ مَالِكٌ : فِي الرَّجُلِ تَكُونُ تَحْتَهُ الْأَمَةُ ، ثُمَّ يَبْتَاعُهَا فَيَعْتِقُهَا ، إِنَّهَا تَعْتَدُّ عِدَّةَ الْأَمَةِ حَيْضَتَيْنِ ، مَا لَمْ يُصِبْهَا ، فَإِنْ أَصَابَهَا بَعْدَ مِلْكِهِ إِيَّاهَا قَبْلَ عِتَاقِهَا ، لَمْ يَكُنْ عَلَيْهَا إِلَّا الِاسْتِبْرَاءُ بِحَيْضَةٍ "