29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ
Chapter on comprehensive aspects of the waiting period for divorce
بَابُ جَامِعِ عِدَّةِ الطَّلَاقِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sa‘īd bn al-musayyab | Sa'id ibn al-Musayyib al-Qurashi | One of the most knowledgeable and greatest jurists |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيَّبِ | سعيد بن المسيب القرشي | أحد العلماء الأثبات الفقهاء الكبار |
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
Muwatta Imam Malik 1201
Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab that Said ibn al- Musayyab said, "The idda of the woman who bleeds constantly is a year."Malik said, "What is done among us about a divorced woman whose periods stop when her husband divorces her is that she waits nine months. If she has not had a period in them, she has an idda of three months. If she has a period before the end of the three months, she accepts the period. If another nine months pass without her having a period, she does an idda of three months. If she has a second period before the end of those three months, she accepts the period. If nine months then pass without a period, she does an idda of three months. If she has a third period, the idda of the period is complete. If she does not have a period, she waits three months, and then she is free to marry. Her husband can return to her before she becomes free to marry unless he made her divorce irrevocable."Malik said, "The sunna with us is that when a man divorces his wife and has the option to return to her, and she does part of her idda and then he returns to her and then parts from her before he has had intercourse with her, she does not add to what has passed of her idda. Her husband has wronged himself and erred if he returned to her and had no need of her."Malik said, "What is done among us is that if a woman becomes a muslim while her husband is a kafir and then he becomes muslim, he is entitled to her as long as she is in her idda. If her idda is finished, he has no access to her. If he remarries her after the end of her idda, however, that is not counted as divorce. Islam removed her from him without divorce."
یحییٰ نے مجھ سے مالک کی سند سے ابن شہاب سے روایت کی ، انہوں نے کہا کہ سعید بن المصیب نے کہا کہ "مستحاضہ عورت کی عدت ایک سال ہے ۔" مالک نے کہا "ہمارے ہاں اس عورت کے بارے میں ، جس کی طلاق کے وقت حیض بند ہو، یہ کیا جاتا ہے کہ وہ نو ماہ انتظار کرتی ہے ۔ اگر اس دوران اسے حیض نہ آئے تو اس کی عدت تین ماہ ہے ۔ اگر تین ماہ پورے ہونے سے پہلے اسے حیض آجاتا ہے تو وہ حیض کو قبول کرے گی ۔ اگر مزید نو ماہ گزر جائیں اور اسے حیض نہ آئے تو وہ تین ماہ کی عدت گزارے گی ۔ اگر ان تین ماہ سے پہلے اسے دوسری مرتبہ حیض آجاتا ہے تو وہ حیض کو قبول کرے گی ۔ اگر پھر نو ماہ گزرنے کے باوجود اسے حیض نہ آئے تو وہ تین ماہ کی عدت گزارے گی ۔ اگر اس دوران اسے تیسری مرتبہ حیض آجاتا ہے تو حیض کی عدت مکمل ہو جائے گی ۔ لیکن اگر اسے حیض نہ آئے تو وہ تین ماہ انتظار کرے گی ، اس کے بعد وہ نکاح کے لیے آزاد ہے ۔ اس کے شوہر کو اس وقت تک رجوع کا حق حاصل ہے جب تک وہ نکاح کے لیے آزاد نہ ہو جائے ۔ البتہ اگر اس نے اسے طلاقِ مغلظہ دی ہو تو رجوع کا حق ختم ہو جائے گا ۔" مالک نے کہا "ہمارے ہاں سنت یہ ہے کہ جب مرد اپنی بیوی کو طلاق دے اور رجوع کا اختیار رکھتا ہو اور عورت اپنی عدت کا کچھ حصہ گزار چکی ہو اور شوہر اس دوران رجوع کرلے اور مباشرت سے پہلے ہی دوبارہ علیحدگی اختیار کر لے تو عورت اپنی گزری ہوئی عدت میں کچھ شامل نہیں کرے گی ۔ شوہر نے اپنے آپ پر ظلم کیا اور غلطی کی اگر اس نے رجوع کیا اور اسے بیوی کی ضرورت نہ تھی ۔" مالک نے کہا "ہمارے ہاں یہ کیا جاتا ہے کہ اگر کوئی عورت ایسی حالت میں مسلمان ہو جائے کہ اس کا خاوند کافر ہو اور پھر وہ بھی مسلمان ہو جائے تو وہ بیوی کے لیے اسی وقت تک حقدار ہے جب تک وہ اپنی عدت میں ہے ۔ اگر اس کی عدت ختم ہو جائے تو شوہر کا اس پر کوئی حق نہیں رہے گا ۔ البتہ اگر وہ عدت ختم ہونے کے بعد اس سے دوبارہ نکاح کر لے تو یہ طلاق کے طور پر شمار نہیں ہوگا ۔ اسلام نے عورت کو بغیر طلاق کے اس سے جدا کر دیا ہے ۔"
Yahya ne mujh se Malik ki sanad se Ibn Shahab se riwayat ki, unhon ne kaha ki Saeed bin al-Musayyab ne kaha ki "Mustahaza aurat ki iddat ek saal hai." Malik ne kaha "humare haan is aurat ke bare mein, jis ki talaq ke waqt haiz band ho, yeh kiya jata hai ki woh nau mah intezar karti hai. Agar is dauran use haiz na aaye to uski iddat teen mah hai. Agar teen mah pure hone se pehle use haiz aata hai to woh haiz ko qubool karegi. Agar mazeed nau mah guzar jayen aur use haiz na aaye to woh teen mah ki iddat guzregi. Agar un teen mah se pehle use dusri martaba haiz aata hai to woh haiz ko qubool karegi. Agar phir nau mah guzarne ke bawajood use haiz na aaye to woh teen mah ki iddat guzregi. Agar is dauran use teesri martaba haiz aata hai to haiz ki iddat mukammal ho jayegi. Lekin agar use haiz na aaye to woh teen mah intezar karegi, is ke baad woh nikah ke liye azad hai. Us ke shauhar ko us waqt tak ruju ka haq hasil hai jab tak woh nikah ke liye azad na ho jaye. Albatta agar us ne use talaq-e-mughallazah di ho to ruju ka haq khatam ho jayega." Malik ne kaha "humare haan sunnat yeh hai ki jab mard apni biwi ko talaq de aur ruju ka ikhtiyar rakhta ho aur aurat apni iddat ka kuch hissa guzar chuki ho aur shauhar is dauran ruju kar le aur mubashrat se pehle hi dobara alaihdagi ikhtiyar kar le to aurat apni guzri hui iddat mein kuch shamil nahin karegi. Shauhar ne apne aap par zulm kiya aur ghalti ki agar us ne ruju kiya aur use biwi ki zaroorat na thi." Malik ne kaha "humare haan yeh kiya jata hai ki agar koi aurat aisi halat mein musalman ho jaye ki us ka khaavand kafir ho aur phir woh bhi musalman ho jaye to woh biwi ke liye usi waqt tak haqdaar hai jab tak woh apni iddat mein hai. Agar us ki iddat khatam ho jaye to shauhar ka us par koi haq nahin rahega. Albatta agar woh iddat khatam hone ke baad us se dobara nikah kar le to yeh talaq ke taur par shumar nahin hoga. Islam ne aurat ko baghair talaq ke us se juda kar diya hai."
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ أَنَّهُ قَالَ : « عِدَّةُ الْمُسْتَحَاضَةِ سَنَةٌ » قَالَ مَالِكٌ : « الْأَمْرُ عِنْدَنَا فِي الْمُطَلَّقَةِ الَّتِي تَرْفَعُهَا حَيْضَتُهَا حِينَ يُطَلِّقُهَا زَوْجُهَا ، أَنَّهَا تَنْتَظِرُ تِسْعَةَ أَشْهُرٍ ، فَإِنْ لَمْ تَحِضْ فِيهِنَّ اعْتَدَّتْ ثَلَاثَةَ أَشْهُرٍ ، فَإِنْ حَاضَتْ قَبْلَ أَنْ تَسْتَكْمِلَ الْأَشْهُرَ الثَّلَاثَةَ ، اسْتَقْبَلَتِ الْحَيْضَ ، فَإِنْ مَرَّتْ بِهَا تِسْعَةُ أَشْهُرٍ قَبْلَ أَنْ تَحِيضَ ، اعْتَدَّتْ ثَلَاثَةَ أَشْهُرٍ ، فَإِنْ حَاضَتِ الثَّانِيَةَ قَبْلَ أَنْ تَسْتَكْمِلَ الْأَشْهُرَ الثَّلَاثَةَ ، اسْتَقْبَلَتِ الْحَيْضَ ، فَإِنْ مَرَّتْ بِهَا تِسْعَةُ أَشْهُرٍ قَبْلَ أَنْ تَحِيضَ اعْتَدَّتْ ثَلَاثَةَ أَشْهُرٍ ، فَإِنْ حَاضَتِ الثَّالِثَةَ كَانَتْ قَدِ اسْتَكْمَلَتْ عِدَّةَ الْحَيْضِ ، فَإِنْ لَمْ تَحِضِ اسْتَقْبَلَتْ ثَلَاثَةَ أَشْهُرٍ ، ثُمَّ حَلَّتْ ، وَلِزَوْجِهَا عَلَيْهَا فِي ذَلِكَ الرَّجْعَةُ قَبْلَ أَنْ تَحِلَّ إِلَّا أَنْ يَكُونَ قَدْ بَتَّ طَلَاقَهَا » قَالَ مَالِكٌ : « السُّنَّةُ عِنْدَنَا أَنَّ الرَّجُلَ إِذَا طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ، وَلَهُ عَلَيْهَا رَجْعَةٌ ، فَاعْتَدَّتْ بَعْضَ عِدَّتِهَا ثُمَّ ارْتَجَعَهَا ، ثُمَّ فَارَقَهَا قَبْلَ أَنْ يَمَسَّهَا ، أَنَّهَا لَا تَبْنِي عَلَى مَا مَضَى مِنْ عِدَّتِهَا ، وَأَنَّهَا تَسْتَأْنِفُ مِنْ يَوْمَ طَلَّقَهَا عِدَّةً مُسْتَقْبَلَةً ، وَقَدْ ظَلَمَ زَوْجُهَا نَفْسَهُ ، وَأَخْطَأَ إِنْ كَانَ ارْتَجَعَهَا وَلَا حَاجَةَ لَهُ بِهَا » قَالَ مَالِكٌ : « وَالْأَمْرُ عِنْدَنَا أَنَّ الْمَرْأَةَ إِذَا أَسْلَمَتْ ، وَزَوْجُهَا كَافِرٌ ، ثُمَّ أَسْلَمَ . فَهُوَ أَحَقُّ بِهَا مَا دَامَتْ فِي عِدَّتِهَا ، فَإِنِ انْقَضَتْ عِدَّتُهَا فَلَا سَبِيلَ لَهُ عَلَيْهَا ، وَإِنْ تَزَوَّجَهَا بَعْدَ انْقِضَاءِ عِدَّتِهَا ، لَمْ يُعَدَّ ذَلِكَ طَلَاقًا وَإِنَّمَا فَسَخَهَا مِنْهُ الْإِسْلَامُ بِغَيْرِ طَلَاقٍ »