29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Chapter on what is mentioned about the two arbitrators (in divorce cases)

‌بَابُ مَا جَاءَ فِي الْحَكَمَيْنِ

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Muwatta Imam Malik 1202

Yahya related to me from Malik that he had heard that Ali ibn Abi Talib said about the two arbiters about whom Allah, the Exalted, said,"If you fear a breach between the two, appoint an arbiter from his people, and an arbiter from her people. If they desire to set things aright, Allah will make peace between them, surely Allah is Knowing, Aware," (Sura 4 ayat 35), that the separation and the joining were overseen by the two of them.Malik said, "That is the best of what I have heard from the people of knowledge. Whatever the two arbiters say concerning separation or joining is taken into consideration "


Grade: Sahih

امام مالک رحمہ اللہ کو یہ خبر پہنچی کہ بے شک حضرت علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ نے حکمین یعنی دو فیصلہ کرنے والوں کے بارے میں فرمایا : جن کے بارے میں اللہ تبارک و تعالیٰ فرماتے ہیں : { وَ اِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِہِمَا فَابْعَثُوْا حَکَمًا مِّنْ اَہْلِہٖ وَ حَکَمًا مِّنْ اَہْلِہَا اِنْ یُّرِیْدَا اِصْلَاحًا یُّوَفِّقِ اللّٰہُ بَیْنَہُمَا اِنَّ اللّٰہَ کَانَ عَلِیْمًا خَبِیْرًا } ( النساء : 35 ) ’’ اور اگر تمھیں ان دونوں ( میاں بیوی ) کے درمیان جھگڑے کا ڈر ہو تو ایک منصف شخص مرد کے کنبے سے اور ایک منصف عورت کے کنبے سے مقرر کرو ، اگر وہ دونوں صلح کرنا چاہیں گے تو اللہ ان دونوں ( میاں بیوی ) میں موافقت پیدا فرما دے گا ، بے شک اللہ بہت علم والا خوب خبر رکھنے والا ہے ۔‘‘ ( حضرت علی رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ ) یقیناً ان دونوں ( منصفوں ) کے پاس خاوند بیوی کے درمیان ( طلاق کی شکل میں ) جدائی ڈالنے اور ملاپ کرا دینے کا اختیار ہے ۔

Imam Malik rehmatullah alaih ko yeh khabar pahunchi keh beshak Hazrat Ali bin Abi Talib razi Allah tala anhu ne hakmain yani do faisla karne walon ke bare mein farmaya: Jin ke bare mein Allah tabarak wa tala farmate hain {Wa in khiftum shiqaqa baynahuma faba'su hakam min ahlihi wa hakam min ahliha in yuridah islahan yuwaffiqillah baynahuma inna Allaha kana Aleman Khabeeran} (Nisa: 35) ''Aur agar tumhen in donon (miya biwi) ke darmiyan jhagde ka dar ho to ek munsif shakhs mard ke kunbe se aur ek munsif aurat ke kunbe se muqarrar karo, agar wo donon sulah karna chahenge to Allah in donon (miya biwi) mein muwafaqat peda farma dega, beshak Allah bahut ilm wala khoob khabar rakhne wala hai.'' (Hazrat Ali razi Allah tala anhu ne farmaya keh) yaqinan in donon (munsifon) ke pass khawan biwi ke darmiyan (talaq ki shakal mein) judai dalne aur milap kara dene ka ikhtiyar hai.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ أَنَّهُ بَلَغَهُ ، أَنَّ عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ قَالَ : فِي الْحَكَمَيْنِ اللَّذَيْنِ قَالَ اللَّهُ تَعَالَى ﴿ وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَيْنِهِمَا ، فَابْعَثُوا حَكَمًا مِنْ أَهْلِهِ ، وَحَكَمًا مِنْ أَهْلِهَا ، إِنْ يُرِيدَا إِصْلَاحًا ، يُوَفِّقِ اللَّهُ بَيْنَهُمَا ، إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا خَبِيرًا ﴾ [ النساء : ٣٥ ]: « إِنَّ إِلَيْهِمَا الْفُرْقَةَ بَيْنَهُمَا وَالْاجْتِمَاعَ » قَالَ مَالِكٌ : « وَذَلِكَ أَحْسَنُ مَا سَمِعْتُ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ ، أَنَّ الْحَكَمَيْنِ يَجُوزُ قَوْلُهُمَا بَيْنَ الرَّجُلِ وَامْرَأَتِهِ فِي الْفُرْقَةِ وَالْاجْتِمَاعِ »