29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ
Chapter on comprehensive aspects of divorce
بَابُ جَامِعِ الطَّلَاقِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abīh | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِيهِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
Muwatta Imam Malik 1210
Yahya related to me from Malik from Hisham ibn Urwa that his father said, "It used to be that a man would divorce his wife and then return to her before her idda was over, and that was alright, even if he divorced her a thousand times. The man went to his wife and then divorced her and when the end of her idda was in sight, he took her back and then divorced her and said, 'No! By Allah, I will not go to you and you will never be able to marry again.' Allah, the Blessed, the Exalted, sent down, 'Divorce is twice, then honourable retention or setting free kindly.' People then turned towards divorce in a new light from that day whether or not they were divorced or not divorced."
Grade: Sahih
ہشام بن عروہ رحمہ اللہ اپنے والد عروہ رحمہ اللہ سے روایت کرتے ہیں ، انھوں نے کہا کہ ( دورِ جاہلیت میں ) آدمی جب اپنی بیوی کو طلاق دیتا ، پھر اس کی عدت ختم ہونے ( کو آتی تو اختتام ) سے پہلے اس سے رجوع کر لیتا ، تو یہ عمل اس کا حق ( شمار ) ہوتا تھا ، خواہ وہ اسے ہزار بار طلاق دے ۔ پھر ( جب اسلام آ گیا تو ) ایک آدمی نے اپنی بیوی کی طرف ( اسی طرح کا ) معاملہ کیا ، چنانچہ اس نے اسے طلاق دی یہاں تک کہ جب وہ اپنی عدت کے مکمل ہونے کے قریب پہنچی تو اس نے اس سے رجوع کر لیا ، پھر اسے طلاق دے دی ، پھر کہنے لگا کہ اللہ کی قسم ! میں تجھے نہ تو اپنی طرف جگہ دوں گا ( نہ اپنی بیوی بنا کر تیری خواہش پوری کروں گا ) اور نہ تو کبھی کسی اور کے لیے حلال ہو سکے گی ( کہ عدت پوری ہو اور تو کسی اور کے نکاح میں جا سکے ) تو اللہ تعالیٰ نے یہ آیت نازل فرما دی : { اَلطَّلَاقُ مَرَّتٰنِ فَاِمْسَاکٌ بِمَعْرُوْفٍ اَوْتَسْرِیْحٌ بِاِحْسَانٍ } ( البقرہ : 229 ) ’’ طلاق ( رجعی ) دو مرتبہ ہے ، پھر یا تو ( عورت کو ) دستور کے مطابق روک لیا جائے یا بھلائی کے ساتھ چھوڑ دیا جائے ۔‘‘ تو اس دن سے لوگوں نے از سر نو طلاق کا آغاز کیا ، ان میں سے جنھوں نے ( اس سے قبل ) طلاق دی تھی اور جنھوں نے طلاق نہ دی تھی ( سب کے لیے اس دن سے طلاق کی تعداد تین شروع ہوئی ) ۔
Hisham bin Urwah rahimahullah apne walid Urwah rahimahullah se riwayat karte hain, unhon ne kaha ki (dor-e-jahiliyat mein) aadmi jab apni biwi ko talaq deta, phir us ki iddat khatam hone (ko aati to ikhtitam) se pehle us se ruju kar leta, to ye amal us ka haq (shumar) hota tha, khah wo use hazar bar talaq de. Phir (jab Islam aa gaya to) ek aadmi ne apni biwi ki taraf (isi tarah ka) mamla kiya, chunancha us ne use talaq di yahan tak ki jab wo apni iddat ke mukammal hone ke qareeb pahunchi to us ne us se ruju kar liya, phir use talaq de di, phir kehne laga ki Allah ki qasam! mein tujhe na to apni taraf jagah dun ga (na apni biwi bana kar teri khwahish puri karun ga) aur na to kabhi kisi aur ke liye halal ho sake gi (ki iddat puri ho aur tu kisi aur ke nikah mein ja sake) to Allah ta'ala ne ye ayat nazil farma di: {at-talaqu marratan fa-imsakun bi-ma'rufina aw tasrihunn bi-ihsanin} (al-Baqarah: 229) ''talaq (ruj'i) do martaba hai, phir ya to (aurat ko) dastur ke mutabiq rok liya jaye ya bhalai ke sath chhor diya jaye.'' To us din se logon ne az sar-e-nau talaq ka aghaz kiya, un mein se jinhon ne (is se qabl) talaq di thi aur jinhon ne talaq na di thi (sab ke liye is din se talaq ki tadad teen shuru hui).
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ أَنَّهُ قَالَ : " كَانَ الرَّجُلُ إِذَا طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ثُمَّ ارْتَجَعَهَا قَبْلَ أَنْ تَنْقَضِيَ عِدَّتُهَا ، كَانَ ذَلِكَ لَهُ ، وَإِنْ طَلَّقَهَا أَلْفَ مَرَّةٍ فَعَمَدَ رَجُلٌ إِلَى امْرَأَتِهِ فَطَلَّقَهَا حَتَّى إِذَا شَارَفَتِ انْقِضَاءَ عِدَّتِهَا رَاجَعَهَا ، ثُمَّ طَلَّقَهَا ، ثُمَّ قَالَ لَا وَاللَّهِ لَا آوِيكِ إِلَيَّ ، وَلَا تَحِلِّينَ أَبَدًا ، فَأَنْزَلَ اللَّهُ ﵎ ﴿ الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ ، فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ] فَاسْتَقْبَلَ النَّاسُ الطَّلَاقَ جَدِيدًا مِنْ يَوْمِئِذٍ ، مَنْ كَانَ طَلَّقَ مِنْهُمْ أَوْ لَمْ يُطَلِّقْ "