43.
Book of Intellects
٤٣-
كِتَابُ الْعُقُولِ


Chapter on what is required in intentional crimes

‌بَابُ مَا يَجِبُ فِي الْعَمْدِ

Muwatta Imam Malik 1563

Yahya related to me from Malik from Umar ibn Husayn, the mawla of A'isha bint Qudama, that Abd al-Malik ibn Marwan imposed retaliation against a man who killed a mawla with a stick and so the mawla's patron killed the man with a stick.Malik said, "The generally agreed on way of doing things in our community about which there is no dispute is that when a man strikes another man with a stick or hits him with a rock or intentionally strikes him causing his death, that is an intentional injury and there is retaliation for it."Malik said, "Intentional murder with us is that a man intentionally goes to a man and strikes him until his life goes. Part of intentional injury also is that a man strikes a man in a quarrel between them. He leaves him while he is alive, and he bleeds to death and so dies. There is retaliation for that."Malik said, "What is done in our community is that a group of free men are killed for the intentional murder of one free man, and a group of women for one woman, and a group of slaves for one slave."

یحییٰ نے مجھ سے، مالک سے، عمر بن حسین مولی عائشہ بنت قدامہ سے روایت کی، کہ عبدالملک بن مروان نے ایک شخص کے خلاف قصاص کا حکم دیا جس نے ایک مولیٰ کو لاٹھی سے قتل کر دیا تھا، تو مولیٰ کے آقا نے اس شخص کو لاٹھی سے قتل کردیا۔ مالک نے کہا کہ ”ہماری جماعت میں اس بارے میں جس پر کوئی اختلاف نہیں ہے، وہ یہ ہے کہ جب کوئی شخص کسی دوسرے شخص کو لاٹھی سے مارے یا اسے پتھر سے مارے یا جان بوجھ کر اسے مارے جس سے اس کی موت واقع ہو جائے تو یہ عمدی قتل ہے اور اس میں قصاص ہے۔“ مالک نے کہا کہ ”ہمارے نزدیک عمدی قتل یہ ہے کہ ایک شخص جان بوجھ کر کسی شخص کے پاس جائے اور اسے اس وقت تک مارے جب تک کہ اس کی جان نہ نکل جائے۔ اور عمدی قتل میں یہ بھی ہے کہ ایک شخص کسی شخص کو ان کے درمیان جھگڑے میں مارے اور وہ اسے زندہ چھوڑ دے اور وہ خون بہنے سے مر جائے تو اس میں بھی قصاص ہے۔“ مالک نے کہا کہ ”ہماری جماعت میں یہ کیا جاتا ہے کہ ایک آزاد آدمی کے عمدی قتل پر ایک جماعت کو قتل کیا جاتا ہے اور ایک عورت کے بدلے میں ایک جماعت کو قتل کیا جاتا ہے اور ایک غلام کے بدلے میں ایک جماعت کو قتل کیا جاتا ہے۔“

Yahya ne mujh se, Malik se, Umar bin Hussain Mola Ayesha bint Qudama se riwayat ki, keh Abdul Malik bin Marwan ne ek shakhs ke khilaf qisas ka hukm diya jis ne ek Mola ko lathi se qatl kar diya tha, to Mola ke Aaqa ne us shakhs ko lathi se qatl kar diya. Malik ne kaha keh "Hamari jamat mein is bare mein jis par koi ikhtilaf nahi hai, wo ye hai keh jab koi shakhs kisi dusre shakhs ko lathi se mare ya use pathar se mare ya jaan bujh kar use mare jis se us ki mout waqe ho jaye to ye amdani qatl hai aur is mein qisas hai." Malik ne kaha keh "Hamare nazdeek amdani qatl ye hai keh ek shakhs jaan bujh kar kisi shakhs ke pass jaye aur use us waqt tak mare jab tak us ki jaan na nikal jaye. Aur amdani qatl mein ye bhi hai keh ek shakhs kisi shakhs ko un ke darmiyan jhagde mein mare aur wo use zinda chhor de aur wo khoon behne se mar jaye to us mein bhi qisas hai." Malik ne kaha keh "Hamari jamat mein ye kiya jata hai keh ek azad aadmi ke amdani qatl par ek jamaat ko qatl kiya jata hai aur ek aurat ke badle mein ek jamaat ko qatl kiya jata hai aur ek ghulam ke badle mein ek jamaat ko qatl kiya jata hai."

وَحَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ عُمَرَ بْنِ حُسَيْنٍ مَوْلَى عَائِشَةَ بِنْتِ قُدَامَةَ ، أَنَّ عَبْدَ الْمَلِكِ بْنَ مَرْوَانَ ، « أَقَادَ وَلِيَّ رَجُلٍ مِنْ رَجُلٍ قَتَلَهُ بِعَصًا فَقَتَلَهُ وَلِيُّهُ بِعَصًا » قَالَ مَالِكٌ : « وَالْأَمْرُ الْمُجْتَمَعُ عَلَيْهِ الَّذِي لَا اخْتِلَافَ فِيهِ عِنْدَنَا ، أَنَّ الرَّجُلَ إِذَا ضَرَبَ الرَّجُلَ بِعَصًا أَوْ رَمَاهُ بِحَجَرٍ أَوْ ضَرَبَهُ عَمْدًا فَمَاتَ مِنْ ذَلِكَ . فَإِنَّ ذَلِكَ هُوَ الْعَمْدُ وَفِيهِ الْقِصَاصُ ». قَالَ مَالِكٌ : « فَقَتْلُ الْعَمْدِ عِنْدَنَا أَنْ يَعْمِدَ الرَّجُلُ إِلَى الرَّجُلِ فَيَضْرِبَهُ حَتَّى تَفِيظَ نَفْسُهُ ، وَمِنَ الْعَمْدِ أَيْضًا أَنْ يَضْرِبَ الرَّجُلُ الرَّجُلَ فِي النَّائِرَةِ تَكُونُ بَيْنَهُمَا ثُمَّ يَنْصَرِفُ عَنْهُ وَهُوَ حَيٌّ فَيُنْزَى فِي ضَرْبِهِ فَيَمُوتُ فَتَكُونُ فِي ذَلِكَ الْقَسَامَةُ ». قَالَ مَالِكٌ : « الْأَمْرُ عِنْدَنَا أَنَّهُ يُقْتَلُ فِي الْعَمْدِ الرِّجَالُ الْأَحْرَارُ بِالرَّجُلِ الْحُرِّ الْوَاحِدِ ، وَالنِّسَاءُ بِالْمَرْأَةِ كَذَلِكَ ، وَالْعَبِيدُ بِالْعَبْدِ كَذَلِكَ »