48.
Book of Clothing
٤٨-
كِتَابُ اللِّبَاسِ
Chapter on dragging a man's garment
بَابُ مَا جَاءَ فِي إِسْبَالِ الرَّجُلِ ثَوْبَهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abā sa‘īdin al-khudrī | Abu Sa'id al-Khudri | Companion |
abīh | Abdul Rahman bin Yaqub Al-Juhani | Trustworthy |
al-‘alā’ bn ‘abd al-raḥman | Al-Ala' ibn Abdur Rahman al-Harqi | Trustworthy, good in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبَا سَعِيدٍ الْخُدْرِيَّ | أبو سعيد الخدري | صحابي |
أَبِيهِ | عبد الرحمن بن يعقوب الجهني | ثقة |
الْعَلَاءِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ | العلاء بن عبد الرحمن الحرقي | صدوق حسن الحديث |
Muwatta Imam Malik 1630
Yahya related to me from Malik from al Ala ibn Abd ar-Rahman that his father said, "I asked Abu Said al-Khudri about the lower garment. He said that he would inform me with knowledge and that he had heard the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, say, 'The lower garment of the mumin should reach to the middle of his calves. There is no harm in what is between that and the ankles. What is lower than that is in the Fire. What is lower than that is in the Fire. On the Day of Rising, Allah will not look at a person who trails his lower garment in arrogance.' "
Grade: Sahih
علاء بن عبدالرحمن رحمہ اللہ اپنے والد ( عبدالرحمن بن یعقوب رحمہ اللہ ) سے روایت کرتے ہیں ، کہتے ہیں : میں نے حضرت ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ سے ازار ( تہبند ) کے متعلق پوچھا تو وہ کہنے لگے : میں تمھیں علم ( نصِ حدیث ) کے ساتھ خبر دیتا ہوں ( نہ کہ کسی اجتہاد سے ) ، میں نے رسول اللہ ﷺ سے سنا ، آپ ﷺ فرما رہے تھے :’’ مومن کا ازار اس کی دونوں پنڈلیوں کے نصف تک ہے ، اس پر اس ( نصف پنڈلی ) اور ٹخنوں کے درمیان درمیان ( تہبند رکھنے میں ) کوئی گناہ نہیں ہے ، اس سے جو نیچے ہو گا وہ ( اور اس کے بقدر پاؤں ) آگ میں ہو گا ۔ اللہ تعالیٰ روز قیامت اس شخص کی طرف نظر بھی نہ فرمائے گا جس نے تکبر سے اپنا تہبند گھسیٹا ۔‘‘
Ala bin Abdurrahman rahimahullah apne walid (Abdurrahman bin Yaqub rahimahullah) se riwayat karte hain, kehte hain: Main ne Hazrat Abusaeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) se izaar (tehband) ke mutalliq poocha to wo kehne lage: Main tumhen ilm (nasi hadees) ke saath khabar deta hun (na ke kisi ijtihad se), main ne Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) se suna, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) farma rahe the: ''Momin ka izaar uski donon pindliyon ke nisf tak hai, is par is (nisf pindli) aur takhnon ke darmiyaan darmiyaan (tehband rakhne mein) koi gunah nahin hai, is se jo neeche ho ga wo (aur uske baqadr paaon) aag mein ho ga. Allah ta'ala roz qayamat is shaks ki taraf nazar bhi na farmaye ga jis ne takabbur se apna tehband ghaseta.''
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ الْعَلَاءِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّهُ قَالَ : سَأَلْتُ أَبَا سَعِيدٍ الْخُدْرِيَّ عَنِ الْإِزَارِ ، فَقَالَ : أَنَا أُخْبِرُكَ بِعِلْمٍ ، سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ يَقُولُ : « إِزْرَةُ الْمُؤْمِنِ ⦗ص:٩١٥⦘ إِلَى أَنْصَافِ سَاقَيْهِ ، لَا جُنَاحَ عَلَيْهِ فِيمَا بَيْنَهُ وَبَيْنَ الْكَعْبَيْنِ ، مَا أَسْفَلَ مِنْ ذَلِكَ فَفِي النَّارِ ، مَا أَسْفَلَ مِنْ ذَلِكَ فَفِي النَّارِ ، لَا يَنْظُرُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِلَى مَنْ جَرَّ إِزَارَهُ بَطَرًا »