1.
Book of the Times of Prayer
١-
كِتَابُ وُقُوتِ الصَّلَاةِ


Chapter of the times of sunrise and sunset

‌بَابُ مَا جَاءَ فِي دُلُوكِ الشَّمْسِ وَغَسَقِ اللَّيْلِ

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Muwatta Imam Malik 23

Yahya related to me from Malik thatYahya ibn Said used to say, "Even if someone manages to pray before the time of the prayer has passed, the time that has passed him by is more important, or better, than his family and wealth."Yahya said that Malik said, "If the time for a prayer comes and a traveller delays a prayer through neglect or forgetfulness until he reaches his family, he should do that prayer in full if he arrives within the time. But if he arrives when the time has past, he should do the travelling prayer. That way he only repays what he owes."Malik said, "This is what I have found the people and men of knowledge doing in our community." Malik explained that shafaq was the redness in the sky after the sun had set, and said, "When the redness has gone then the isha prayer is due and you have left the time of maghrib."

یحییٰ نے مجھ سے ملک سے روایت کی کہ یحییٰ بن سعید کہا کرتے تھے، ’’اگر کوئی شخص وقت نکلنے سے پہلے نماز ادا کر لیتا ہے تو اس سے جو وقت گزر گیا ہے وہ اس کے اہل و عیال اور مال سے زیادہ اہم ہے، یا بہتر ہے۔‘‘ یحییٰ نے کہا کہ امام مالک نے کہا، ’’اگر نماز کا وقت ہو جاتا ہے اور کوئی مسافر غفلت یا بھول چوک کی وجہ سے نماز میں تاخیر کرتا ہے یہاں تک کہ وہ اپنے گھر پہنچ جاتا ہے تو اگر وہ وقت کے اندر پہنچ جاتا ہے تو اسے پوری نماز ادا کرنی چاہیے۔ لیکن اگر وہ وقت گزرنے کے بعد پہنچتا ہے تو اسے قصر نماز ادا کرنی چاہیے۔ اس طرح وہ صرف اپنا قضا ادا کرتا ہے۔‘‘ امام مالک نے کہا، ’’یہی میں نے لوگوں اور اہل علم کو اپنی برادری میں کرتے ہوئے پایا ہے۔‘‘ امام مالک نے وضاحت کی کہ شفق سورج غروب ہونے کے بعد آسمان میں سرخی ہوتی ہے، اور کہا، ’’جب سرخی ختم ہو جاتی ہے تو عشاء کی نماز کا وقت ہو جاتا ہے اور تم نے مغرب کا وقت گنوا دیا ہے۔‘‘

Yahiya ne mujh se Malik se riwayat ki keh Yahiya bin Saeed kehte thay, ''Agar koi shakhs waqt nikalne se pehle namaz ada kar leta hai to us se jo waqt guzar gaya hai woh us ke ahl o ayaal aur maal se ziada ahm hai, ya behtar hai.'' Yahiya ne kaha keh Imam Malik ne kaha, ''Agar namaz ka waqt ho jata hai aur koi musafir ghaflat ya bhool chook ki wajah se namaz mein takheer karta hai yahan tak ke woh apne ghar pohanch jata hai to agar woh waqt ke andar pohanch jata hai to usay poori namaz adaa karni chahiye. Lekin agar woh waqt guzarne ke baad pohanchta hai to use qasr namaz adaa karni chahiye. Is tarah woh sirf apna qaza adaa karta hai.'' Imam Malik ne kaha, ''Yahi maine logon aur ahl e ilm ko apni baradari mein karte huye paya hai.'' Imam Malik ne wazahat ki keh shafaq sooraj ghuroob hone ke baad aasman mein surkhi hoti hai, aur kaha, ''Jab surkhi khatam ho jati hai to isha ki namaz ka waqt ho jata hai aur tum ne maghrib ka waqt ganwa diya hai.''

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « إِنَّ الْمُصَلِّيَ لَيُصَلِّي الصَّلَاةَ وَمَا فَاتَهُ وَقْتُهَا . وَلَمَا فَاتَهُ مِنْ وَقْتِهَا أَعْظَمُ ، أَوْ أَفْضَلُ مِنْ أَهْلِهِ وَمَالِهِ » قَالَ يَحْيَى : قَالَ مَالِكٌ : « مَنْ أَدْرَكَ الْوَقْتَ وَهُوَ فِي سَفَرٍ ، فَأَخَّرَ الصَّلَاةَ سَاهِيًا أَوْ نَاسِيًا ، حَتَّى قَدِمَ عَلَى أَهْلِهِ أَنَّهُ ، إِنْ كَانَ قَدِمَ عَلَى أَهْلِهِ وَهُوَ فِي الْوَقْتِ ، فَلْيُصَلِّ صَلَاةَ الْمُقِيمِ . وَإِنْ كَانَ قَدْ قَدِمَ وَقَدْ ذَهَبَ الْوَقْتُ ، فَلْيُصَلِّ صَلَاةَ الْمُسَافِرِ . لِأَنَّهُ إِنَّمَا يَقْضِي مِثْلَ الَّذِي كَانَ عَلَيْهِ » ⦗ص:١٣⦘ قَالَ مَالكٌ : « وَهَذَا الْأَمْرُ هُوَ الَّذِي أَدْرَكْتُ عَلَيْهِ النَّاسَ ، وَأَهْلَ الْعِلْمِ بِبَلَدِنَا » وقَالَ مَالِكٌ : « الشَّفَقُ الْحُمْرَةُ الَّتِي فِي الْمَغْرِبِ . فَإِذَا ذَهَبَتِ الْحُمْرَةُ ، فَقَدْ وَجَبَتْ صَلَاةُ الْعِشَاءِ ، وَخَرَجْتَ مِنْ وَقْتِ الْمَغْرِبِ »