11.
Book of Fear Prayer
١١-
كِتَابُ صَلَاةِ الْخَوْفِ
Chapter on the prayer of fear
بَابُ صَلَاةِ الْخَوْفِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sahl bn abī ḥathmah | Sahl ibn Abi Hathama al-Ansari | Young Companion |
ṣāliḥ bn khawwātin | Salih ibn Khuwwat al-Ansari | Trustworthy |
al-qāsim bn muḥammadin | Al-Qasim ibn Muhammad at-Taymi | Trustworthy, the best of his time |
yaḥyá bn sa‘īdin | Yahya ibn Sa'id al-Ansari | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَهْلَ بْنَ أَبِي حَثْمَةَ | سهل بن أبي حثمة الأنصاري | صحابي صغير |
صَالِحِ بْنِ خَوَّاتٍ | صالح بن خوات الأنصاري | ثقة |
الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ | القاسم بن محمد التيمي | ثقة أفضل أهل زمانه |
يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ | يحيى بن سعيد الأنصاري | ثقة ثبت |
Muwatta Imam Malik 424
Yahya related to me from Malik from Yahya ibn Said from al-Qasim ibn Muhammad from Salih ibn Khawwat that Sahl ibn Abi Hathma related to him that the form of the prayer of fear was that the imam stood with a group of his companions, while another group faced the enemy. The imam prayed one raka with them, including the prostration, and then stood. He remained standing while they completed the remaining raka by themselves. They then said the taslim, left, and formed up opposite the enemy while the imam remained standing. Then the others who had not prayed came forward and said the takbir behind the imam and he prayed one raka with them, including the prostration. He then said the taslim, while they stood up and prayed the remaining raka by themselves. Then they said the taslim.
Grade: Sahih
صالح بن خوات رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ حضرت سہل بن ابی حثمہ رضی اللہ عنہ نے انھیں بیان کیا ( اور بتایا ) کہ نماز خوف کا طریقہ یہ ہے : امام کھڑا ہو جائے اور اس کے ساتھیوں کی ایک جماعت اس کے ساتھ ( نماز کے لیے کھڑی ) ہو جائے ، جبکہ دوسری جماعت دشمن کے سامنے ( موجود ) رہے ، پھر امام اپنے ساتھ والوں کو ایک رکعت پڑھائے اور سجدے کر کے کھڑا ہو جائے ، چنانچہ جب وہ سیدھا کھڑا ہو جائے تو پھر ( اسی حالت میں خاموشی سے ) کھڑا رہے اور وہ ( اس کے ساتھ والے مقتدی ) اپنے لیے ( خود ہی ) باقی ماندہ ایک رکعت ادا کر کے سلام پھیر دیں اور چلے جائیں اور ( لیکن ) امام ( مسلسل ) کھڑا ہی رہے ، پھر یہ ( جب ) ( پہلی جماعت والے ) دشمن کے سامنے ( صف آراء ) ہو جائیں ، تو دوسری جماعت والے ( مجاہدین ) آ جائیں جنھوں نے ( ابھی تک ) نماز نہیں پڑھی ، چنانچہ وہ امام کے پیچھے آ کر ( خود ہی ) تکبیر تحریمہ کہیں اور ( اب ) امام ان کو بھی ایک رکعت پڑھا کر سجدے کرے اور پھر ( چونکہ امام کی دو رکعتیں پوری ہو گئیں وہ تشُہد پڑھ کر اکیلا ہی ) سلام پھیر دے اور ( جبکہ ) وہ ( دوسرے گروہ والے بھی خود ہی بغیر امام کے ) کھڑے ہو کر اپنے لیے ( اپنی اپنی ) دوسری رکعت ادا کریں اور سلام پھیر دیں ۔
Saleh bin Khuwat rehmatullah alaih se riwayat hai ki Hazrat Sahal bin Abi Hatma (رضي الله تعالى عنه) ne unhen bayan kiya (aur bataya) ki Namaz-e-khauf ka tariqa yeh hai: Imam khara ho jaye aur uske saathiyon ki ek jamat uske saath (namaz ke liye khadi) ho jaye, jabki dusri jamat dushman ke samne (maوجود) rahe, phir Imam apne saath walon ko ek rakat parhaye aur sajday kar ke khara ho jaye, chunancha jab woh seedha khara ho jaye to phir (isi halat mein khamoshi se) khara rahe aur woh (uske saath wale muqtadi) apne liye (khud hi) baqi manda ek rakat ada kar ke salam phir den aur chale jayen aur (lekin) Imam (musalsal) khara hi rahe, phir yeh (jab) (pehli jamat wale) dushman ke samne (saf ara) ho jayen, to dusri jamat wale (mujahidin) aa jayen jinhone (abhi tak) namaz nahin parhi, chunancha woh Imam ke peeche aa kar (khud hi) takbeer-e-tahreema kahen aur (ab) Imam un ko bhi ek rakat parha kar sajday kare aur phir (kyunki Imam ki do rakaten puri ho gayi woh tashahhud parh kar akela hi) salam phir de aur (jabki) woh (dusre group wale bhi khud hi baghair Imam ke) khade ho kar apne liye (apni apni) dusri rakat ada karen aur salam phir den.
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ صَالِحِ بْنِ خَوَّاتٍ ، أَنَّ سَهْلَ بْنَ أَبِي حَثْمَةَ ، حَدَّثَهُ أَنَّ : « صَلَاةَ الْخَوْفِ أَنْ يَقُومَ الْإِمَامُ ، وَمَعَهُ طَائِفَةٌ مِنْ أَصْحَابِهِ ، وَطَائِفَةٌ مُوَاجِهَةٌ الْعَدُوَّ . فَيَرْكَعُ الْإِمَامُ رَكْعَةً ، وَيَسْجُدُ بِالَّذِينَ مَعَهُ ، ثُمَّ يَقُومُ . فَإِذَا اسْتَوَى قَائِمًا ، ثَبَتَ وَأَتَمُّوا لِأَنْفُسِهِمُ الرَّكْعَةَ الْبَاقِيَةَ . ثُمَّ يُسَلِّمُونَ ، وَيَنْصَرِفُونَ . وَالْإِمَامُ قَائِمٌ . فَيَكُونُونَ ⦗ص:١٨٤⦘ وِجَاهَ الْعَدُوِّ . ثُمَّ يُقْبِلُ الْآخَرُونَ الَّذِينَ لَمْ يُصَلُّوا ، فَيُكَبِّرُونَ وَرَاءَ الْإِمَامِ ، فَيَرْكَعُ بِهِمُ الرَّكْعَةَ وَيَسْجُدُ . ثُمَّ يُسَلِّمُ ، فَيَقُومُونَ فَيَرْكَعُونَ لِأَنْفُسِهِمُ الرَّكْعَةَ الْبَاقِيَةَ . ثُمَّ يُسَلِّمُونَ »